سرمایه گذاری CanNor برای حمایت از ایجاد شغل و جوامع نوناووت

[ad_1] امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمالی، وزیر مسئول توسعه اقتصادی پریری کانادا و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، سرمایه گذاری مشترک بیش از 2.2 میلیون دلار را که از طریق CanNor تحویل داده شده است، برای حمایت از هفت پروژه که به جوامع کمک می کند، اعلام کرد. در سراسر نوناووت

کد خبر : 177599
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۳۰
سرمایه گذاری CanNor برای حمایت از ایجاد شغل و جوامع نوناووت

[ad_1]

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمالی، وزیر مسئول توسعه اقتصادی پریری کانادا و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، سرمایه گذاری مشترک بیش از 2.2 میلیون دلار را که از طریق CanNor تحویل داده شده است، برای حمایت از هفت پروژه که به جوامع کمک می کند، اعلام کرد. در سراسر نوناووت در بازیابی خود از تأثیرات همه‌گیری COVID-19.

این سرمایه گذاری از طریق صندوق احیای جامعه کانادا (CCRF) و صندوق مشاغل و رشد (JGF) از ایجاد شغل منطقه ای حمایت می کند و به جوامع در سراسر نوناووت در ایجاد و بهبود زیرساخت های اجتماعی کمک می کند. این بودجه از ساخت زیرساخت‌های اجتماعی جدید و احیای ساختارها و دارایی‌های موجود، بازگرداندن مردم به فضاهای عمومی جامعه با برداشته شدن اقدامات بهداشتی مرتبط با کووید، ایجاد شغل و تحریک اقتصادهای محلی در سراسر نوناووت حمایت می‌کند.

گاراژ سرویس Kugaaruk 1,000,000 دلار

CanNor 1,000,000 دلار در یک پروژه دو ساله با سرمایه گذاری بیشتر 2,308,173 دلار توسط Hamlet of Kugaaruk سرمایه گذاری می کند. هزینه کل پروژه 3,308,173 دلار است. این پروژه یک گاراژ قدیمی چهل ساله را با یک گاراژ جدید سرویس شش خلیج برای جامعه جایگزین می کند. این شامل تجهیزات جدید می شود تا هملت بتواند به ارائه خدمات مورد نیاز برای وسایل نقلیه موتوری، تعمیر موتورهای کوچک و کامیون های خدمات اجتماعی ادامه دهد. هملت تنها ارائه دهنده خدمات مکانیکی است و این پروژه تضمین می کند که جامعه به خوبی برای ارائه خدمات مکانیکی به ساکنانش مجهز است. این منجر به دو موقعیت تمام وقت، دو موقعیت نیمه وقت و شش موقعیت در مرحله ساخت و ساز پروژه خواهد شد.

Kugaaruk Ball Diamond and Play Field 87500 دلار

CanNor در حال سرمایه گذاری 87500 دلاری برای یک پروژه یک ساله برای ساخت یک الماس توپ است. این به هملت این امکان را می دهد که زمینی را که در اختیار دارد به یک الماس توپ و زمین بازی تبدیل کند. این شامل خرید و نصب مواد نرده، گودال های الماس توپی و سفید کننده ها خواهد بود. علاوه بر این، کارکنان برای تکمیل نصب مواد استخدام خواهند شد. این پروژه باعث ایجاد دو شغل کوتاه مدت در طول اجرای پروژه و یک الماس توپ ایمن و فضای بازی برای استفاده جامعه می شود.

مرکز اجتماعی جوانان/سالمندان Taloyoak 204,383 دلار

CanNor در حال سرمایه گذاری 204,383 دلاری برای یک پروژه دو ساله با سرمایه گذاری بیشتر 58,117 دلاری از طرف دولت نوناووت است تا از بازسازی ساختمان استفاده نشده هملت در مرکز اجتماعی جوانان/سالمندان در Taloyoak حمایت کند. هزینه کل پروژه 262500 دلار است. این پروژه شامل تخریب اجزای موجود، نجاری، نصب درب و پنجره، کفپوش، رنگ آمیزی، وسایل آشپزخانه و دستشویی و آسیاب کاری و نصب رمپ خارجی دسترسی به ویلچر می باشد. هملت قادر خواهد بود دسترسی و استفاده از یک فضای اجتماعی را بهبود بخشد. همچنین یک موقعیت تمام وقت برای هماهنگی برنامه های فرهنگی در مرکز ایجاد خواهد کرد. این پروژه فضای امنی برای تجمع جوانان و سالمندان فراهم می کند، از روحیه و سلامت روان جامعه حمایت می کند و تبادلات فرهنگی بین جوانان و سالمندان را ارتقا می دهد.

آشپزخانه سوپ Taloyoak 128500 دلار

CanNor در حال سرمایه گذاری 128500 دلاری برای یک پروژه دو ساله برای بازسازی یک ساختمان اداری قدیمی هملت و نصب یک آشپزخانه صنعتی برای ایجاد یک سوپ آشپزخانه روزانه با 200 وعده غذای گرم در روز است. بودجه از لوله کشی، کارهای برقی، کفپوش و نجاری داخلی برای تبدیل ساختمان حمایت می کند. علاوه بر آشپزخونه، ساختمان بازسازی شده میزبان برنامه صبحانه مدرسه موجود خواهد بود. برای اجرای هر دو برنامه، هملت دو شغل پاره وقت را به مشاغل تمام وقت گسترش می دهد و دو شغل تمام وقت جدید ایجاد می کند. این پروژه به کاهش ناامنی غذایی در جامعه، حمایت از خانوارهای کم درآمد و حمایت از روحیه و سلامت روان جامعه کمک می کند.

Iqaluit Recreation Infrastructure ارتقا یافته است 375000 دلار

CanNor 375,000 دلار برای یک پروژه دو ساله سرمایه گذاری می کند که 185,000 دلار دیگر از دولت نوناووت و 15,000 دلار از Northmart است. کل سرمایه گذاری 575000 دلار است. این پروژه هشت فضای عمومی را بهبود می بخشد و یک فضای جدید در شهر ایکالویت ایجاد می کند. این شامل بهبود قاماق بزرگان، بودجه برای طراحی کلرساز ارتقا یافته برای مرکز آبی Iqaluit، تعمیر و ارتقاء سه زمین بازی، بهبود دسترسی به سه مسیر برای اطمینان از دوام و دسترسی ساکنان محلی، و توسعه مسیر جدید تپه بیمارستان است. . این امر باعث افزایش دسترسی به فرصت های تفریحی، ارتقاء فعالیت بدنی و بهبود سلامت روان و کیفیت زندگی ساکنان می شود.

مسیر اجتماعی ناوجات 225000 دلار

CanNor 225,000 دلار برای یک پروژه دو ساله با سرمایه گذاری بیشتر 50,000 دلاری از Hamlet of Naujaat و 125,000 دلاری از دولت Nunavut سرمایه گذاری می کند. هزینه کل پروژه 400000 دلار است. این پروژه یک مسیر دسترسی اجتماعی ایجاد خواهد کرد که در 15 کیلومتری شمال شرقی نوجات خواهد بود. همچنین دسترسی به منابع طبیعی برای این دهکده را فراهم می کند که می تواند برای ساخت و ساز استفاده شود و پتانسیل تراش سنگ و فرصت های اکوتوریسم را برای اعضای جامعه افزایش دهد. این مسیر همچنین ایمنی دروگرهای سنتی را بهبود می بخشد. این پروژه به زیرساخت های کوچک در مقیاس منجر می شود که به توسعه اقتصادی و دسترسی به فضای باز در جامعه کمک می کند.

سالن یارو نهنگ، آرنا، بازسازی میدان 212,416 دلار

CanNor 212,416 دلار را برای یک پروژه دو ساله با سرمایه گذاری بیشتر 13,089 دلاری از Hamlet of Whale Cove و 58,353 دلاری از دولت Nunavut سرمایه گذاری می کند. هزینه کل پروژه 283858 دلار است. این پروژه باعث احیای سالن اجتماعات، عرصه و زمین بیسبال می شود که در حال حاضر تعطیل هستند. وجوه CanNor برای پرداخت هزینه نصب سیستم پیشگیری از آتش سوزی در سالن اجتماعات و همچنین مواد و لوازم برای تعمیرات عرصه و زمین بیسبال استفاده خواهد شد. این پروژه منجر به حفظ دو موقعیت تمام وقت و بهبود سه تسهیلات عمومی می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.