سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری دولت کانادا در پروژه های انرژی پاک در جوامع بومی، روستایی و دورافتاده

[ad_1] 25 آوریل 2022 – ونکوور، پیش از میلاد – منابع طبیعی کانادا، روابط تاج و تخت و امور شمالی کانادا، خدمات بومی کانادا. در سرتاسر کشور، پروژه‌های تحت رهبری بومی‌ها باعث رشد اقتصاد محلی و ایجاد مشاغل خوب می‌شوند، همگی در عین حال که با تغییرات آب و هوایی مبارزه می‌کنند و زمین و

کد خبر : 198416
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۳
سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری دولت کانادا در پروژه های انرژی پاک در جوامع بومی، روستایی و دورافتاده

[ad_1]

25 آوریل 2022 – ونکوور، پیش از میلاد – منابع طبیعی کانادا، روابط تاج و تخت و امور شمالی کانادا، خدمات بومی کانادا.

در سرتاسر کشور، پروژه‌های تحت رهبری بومی‌ها باعث رشد اقتصاد محلی و ایجاد مشاغل خوب می‌شوند، همگی در عین حال که با تغییرات آب و هوایی مبارزه می‌کنند و زمین و هوا را تمیز نگه می‌دارند. دولت کانادا برای جابجایی سوخت های فسیلی و پیشبرد آشتی و تعیین سرنوشت در این پروژه ها سرمایه گذاری می کند.

امروز، وزیر منابع طبیعی، جناب جاناتان ویلکینسون؛ وزیر امور شمال، محترم دانیل وندال؛ و وزیر خدمات بومی، محترم پتی هاجدو، 300 میلیون دلار برای طرح‌های ظرفیت‌سازی اعلام کردند که جوامع اکنون می‌توانند در وب‌سایت انرژی پاک در جوامع بومی، روستایی و دورافتاده درخواست دهند و درخواست‌ها به صورت مستمر بررسی خواهند شد. .

به عنوان بخشی از طرح اقلیم تقویت‌شده، سرمایه‌گذاری‌های تحت این برنامه از جوامعی حمایت می‌کند که پروژه‌های انرژی و گرمای پاک مانند باد، خورشید، زمین گرمایی، آب و زیست توده را راه‌اندازی می‌کنند و از افزایش اتخاذ اقدامات بهره‌وری انرژی حمایت می‌کنند. پروژه هایی از این دست نه تنها استفاده از سوخت های فسیلی را برای تمیز نگه داشتن هوا و زمین کاهش می دهد، بلکه از جوامع در ایجاد شغل و تولید گرما و برق قابل اعتماد برای نسل های آینده حمایت می کند.

برای حمایت از جوامع بومی، روستایی و دورافتاده که در حال گذار به انرژی پاک هستند، دولت کانادا نیز یک رویکرد پنجره واحد برای دسترسی به منابع و بودجه انرژی ایجاد می کند. این مدل خدمات جدید که انتظار می رود در پاییز امسال راه اندازی شود، بودجه، پشتیبانی و منابع انعطاف پذیری را برای جوامع فراهم می کند. به عنوان بخشی از این مدل خدمات جدید، دولت همچنین یک شورای مشورتی بومی برای ارائه راهنمایی و مشاوره در مورد انتخاب و توسعه پروژه ایجاد خواهد کرد.

دولت کانادا متعهد به حمایت از راه حل های محلی و پروژه های جامعه محور است که آینده انرژی پاک را برای همه می سازد. ما با هم در حال ساختن جوامع سالم تر، سبزتر و مقاوم تر در برابر انرژی برای نسل های آینده هستیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.