سرمایه گذاری کانادا در جایگزین سازگار با محیط زیست برای ریز مهره های پلاستیکی

[ad_1] 10 آگوست 2021 Témiscamingue ، منابع طبیعی کبک کانادا نوآوری در بخش جنگل های کانادا برای رسیدن به میزان خالص تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 بسیار مهم است. به همین دلیل است که کانادا در زمینه فناوری جدید و نوآورانه برای حمایت از صنعت ، حفاظت از محیط زیست و تقویت اقتصاد

کد خبر : 94505
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۵۱
سرمایه گذاری کانادا در جایگزین سازگار با محیط زیست برای ریز مهره های پلاستیکی

[ad_1]

10 آگوست 2021 Témiscamingue ، منابع طبیعی کبک کانادا

نوآوری در بخش جنگل های کانادا برای رسیدن به میزان خالص تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 بسیار مهم است. به همین دلیل است که کانادا در زمینه فناوری جدید و نوآورانه برای حمایت از صنعت ، حفاظت از محیط زیست و تقویت اقتصاد ما سرمایه گذاری می کند.

Marc G. Serré ، دبیر پارلمانی وزیر منابع طبیعی و نماینده پارلمان کمربند نیکل ، به نمایندگی از سیموس اورگان جونیور ، وزیر منابع طبیعی ، و ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و رسمی زبانها و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا (CED) برای کبک ، امروز مبلغ 4.25 میلیون دلار به شرکت Anomera Inc برای حمایت از ساخت تاسیساتی در مقیاس نمایشی که 250 تن در سال نانوکریستالهای کربوکسیله سلولز (cCNC) تولید می کند ، اعلام کرد. و مواد آرایشی و محصولات صنعتی خود را به بازار عرضه کند.

تسهیلات نمایشی Anomera تا 20 شغل جدید دائمی ایجاد می کند و کانادا را به عنوان پیشرو در فناوری نانو سلولز تقویت می کند. تکنولوژی جدیدی که به عنوان بخشی از این پروژه با عنوان کربوکسیلات شده-CNC در حال تجاری سازی است ، باعث می شود که این شرکت به اولین بازار هدف خود برسد: یک راه حل سبز برای جایگزینی میکروبلیدهای پلاستیکی و سیلیس در مراقبت های شخصی و لوازم آرایشی با خط تولید زیست تخریب پذیر آن ، ChromaPur. فرایند تبدیل سازگار با محیط زیست که توسط Anomera توسعه یافته است ، جریانهای جدید و با ارزش بازار را برای بخش جنگل های کانادا ایجاد می کند و منجر به مشارکت های غیر سنتی در لوازم آرایشی و صنعتی می شود.

منابع طبیعی 2.25 میلیون دلار بودجه کانادا برای این پروژه از طریق برنامه سرمایه گذاری در تحول صنعت جنگل تأمین می شود ، که بخش جنگل های کانادا را تشویق می کند تا فناوری ها و فرایندهای منحصر به فرد را برای تنوع در جریان محصولات جدید و بازارهای نوظهور اتخاذ کرده و به کار گیرد. با سرمایه گذاری در فناوری های نوآورانه ، بخش جنگل می تواند راه حل های سبزتری ارائه دهد که به مقابله با تغییرات آب و هوایی و گذار به اقتصاد کم کربن کمک می کند.

مبلغ قابل بازپرداخت 2 میلیون دلاری که توسط CED به Anomera ارائه شده است ، برای خرید تجهیزات تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای از طریق نوآوری استفاده می شود. این برنامه برای کارآفرینانی است که از نوآوری برای توسعه کسب و کار خود و رقابتی تر کردن آن استفاده می کنند ، و همچنین سایر ذینفعان اقتصادی منطقه ای که به ایجاد محیط کارآفرینی مساعد برای رشد برای همه در همه مناطق کمک می کنند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.