سرمایه گذاری کانادا در بازسازی خالص صفر برای مسکن ارزان قیمت در اتاوا

[ad_1] 9 آگوست 2021 اتاوا ، منابع طبیعی انتاریو کانادا بهبود بهره وری انرژی در جوامع ما بخش مهمی از ابزار ما برای مبارزه با تغییرات آب و هوا است. این به ما کمک می کند تا از اهداف آب و هوایی خود فراتر رفته ، میزان انتشار گازهای گلخانه ای را در محل زندگی

کد خبر : 96097
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۴۵
سرمایه گذاری کانادا در بازسازی خالص صفر برای مسکن ارزان قیمت در اتاوا

[ad_1]

9 آگوست 2021 اتاوا ، منابع طبیعی انتاریو کانادا

بهبود بهره وری انرژی در جوامع ما بخش مهمی از ابزار ما برای مبارزه با تغییرات آب و هوا است. این به ما کمک می کند تا از اهداف آب و هوایی خود فراتر رفته ، میزان انتشار گازهای گلخانه ای را در محل زندگی و کار مردم کاهش دهیم ، و فرصتی را برای کانادایی ها فراهم می کند تا بخشی از ساختن آینده ای پاک و مرفه باشند که هیچکس را پشت سر نگذارد.

مونا فورتیه محترم ، وزیر رفاه طبقه متوسط ​​، وزیر دارایی و نماینده پارلمان اتاوا – وانیر ، به نمایندگی از جانب شیموس اورگان جونیور ، وزیر منابع طبیعی ، امروز از سرمایه گذاری 547،500 دلاری در جامعه اتاوا خبر داد. شرکت مسکن (OCHC) برای مقاوم سازی مسکن ارزان قیمت. این شرکت با بودجه فدرال مطابقت دارد ، برای پروژه ای بالغ بر 1 میلیون دلار.

این پروژه آزمایشی اولین پروژه در نوع خود در کانادا است. هدف این است که یک خانه شهری چهار واحدی در اتاوا را به خانه های بدون صفر تبدیل کند-به این معنی که آنها به همان میزان که در یک سال مصرف می کنند انرژی تولید می کنند-در حالی که چرخه عمر ساختمان را افزایش داده و دسترسی به مسکن ارزان قیمت در شهر را حفظ می کنند.

این مقاوم سازی شامل سقف جدید ، پنجره ها ، پانل های خارجی پیش ساخته و مجموعه ای از پنل های خورشیدی برای افزایش بهره وری انرژی و کاهش رد پای کربن ساختمان است. این بازسازی ها بدون نیاز به جابجایی مستاجران انجام می شود. انتظار می رود این پروژه مصرف انرژی ساختمان را تا 55 درصد کاهش دهد.

بودجه فدرال از طریق منابع طبیعی ، برنامه زیرساخت های سبز کانادا – ساختمانهای کم مصرف تامین می شود. این برنامه از توسعه و پیاده سازی کدهای ساختمان برای ساختمانهای موجود و ساختمانهای جدید خالص بدون انرژی از طریق پروژه های تحقیقاتی ، توسعه ای و نمایشی پشتیبانی می کند. CanmetENERGY-Ottawa همچنین با OCHC برای نظارت بر عملکرد مقاوم سازی و همچنین ارائه تحقیقات مداوم در مورد بازسازی تجهیزات پیش ساخته خارجی (PEER) همکاری می کند.

دولت از پروژه های زیرساخت سبز حمایت می کند که مشاغل خوب و متوسط ​​را ایجاد می کند ، آینده کم کربن کانادا را پیش می برد و به دستیابی به انتشار خالص صفر تا سال 2050 کمک می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.