سرمایه گذاری کانادا در اقتصاد جنگلی تحت رهبری بومیان در کبک

[ad_1] 13 آگوست 2021 Lac-Saint-Jean ، منابع طبیعی کبک کانادا بخش جنگلی کانادا منبع مهمی برای اشتغال بسیاری از جوامع بومی است. دولت کانادا در پروژه های توسعه تحت هدایت بومیان در سراسر کشور سرمایه گذاری می کند تا فرصت های جدید اقتصادی را در بخش جنگل و در جوامع آنها ارتقا دهد. مارک G.

کد خبر : 90745
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۰۹
سرمایه گذاری کانادا در اقتصاد جنگلی تحت رهبری بومیان در کبک

[ad_1]

13 آگوست 2021 Lac-Saint-Jean ، منابع طبیعی کبک کانادا

بخش جنگلی کانادا منبع مهمی برای اشتغال بسیاری از جوامع بومی است. دولت کانادا در پروژه های توسعه تحت هدایت بومیان در سراسر کشور سرمایه گذاری می کند تا فرصت های جدید اقتصادی را در بخش جنگل و در جوامع آنها ارتقا دهد.

مارک G. Serré ، دبیر پارلمانی وزیر منابع طبیعی ، به نمایندگی از جانب سیموس اورگان جونیور ، وزیر منابع طبیعی ، امروز از سرمایه گذاری 605،000 دلاری در دو پروژه زیست توده در منطقه Lac-Saint-Jean خبر داد:

  • $ 400،000 به Akua Nature Inc. برای حمایت از ساخت زیرساخت های جدید که امکان تبدیل زیست توده جنگلی به محصولات بهداشت طبیعی را فراهم می کند ، بر اساس طب سنتی ملل اول.
  • 205،000 دلار به اینوکشوک سینرژی برای عملیاتی کردن برنامه خود برای تجاری سازی سیستم های گرمایش انرژی زیست توده خود ، ارائه راه حل انرژی کلیدی برای جوامع منطقه کمک می کند.

این سرمایه گذاری ها باعث ایجاد اشتغال و افزایش دانش و فرصت های اقتصادی برای مشارکت بومیان در بخش جنگل در اراضی سنتی خود می شود. ما ارزش را از نظر اقتصادی و معنوی که بخش جنگل برای این جوامع به ارمغان می آورد ، به رسمیت می شناسیم ، و ما در حال تلاش برای ایجاد یک بخش جنگلی بومی قوی تر هستیم.

این بودجه بخشی از طرح منابع طبیعی برای جنگل های بومی کانادا است که از پروژه های توسعه اقتصادی تحت هدایت بومیان در بخش جنگل های کانادا حمایت مالی می کند. مزایای این برنامه شامل افزایش مشارکت بومی ، مشارکت و توسعه اقتصادی در فرصت های مرتبط با جنگلداری ، مشاغل ، مشاغل و حکمرانی است.

با سرمایه گذاری در مشارکت بومیان در بخش جنگل ، می توانیم سرنوشت بومی را پیش ببریم ، شکاف های اقتصادی و اجتماعی را از بین ببریم و راه حل های سبزتری برای مقابله با تغییرات آب و هوایی و گذار به سمت اقتصاد کم کربن ارائه دهیم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.