سرمایه گذاری های FedNor برای جوانان محلی در شمال انتاریو شغل ایجاد می کند

[ad_1] بودجه FedNor از حفظ جوانان، برنامه ریزی استراتژیک جامعه، رشد کسب و کار و گردشگری حمایت می کند 11 مارس 2022 – Thunder Bay، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو – FedNor فراهم کردن فرصت هایی برای فارغ التحصیلان جوان و ایجاد ارتباط بین سازمان ها و مشاغل با نیروی کار

کد خبر : 177817
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
سرمایه گذاری های FedNor برای جوانان محلی در شمال انتاریو شغل ایجاد می کند

[ad_1]

بودجه FedNor از حفظ جوانان، برنامه ریزی استراتژیک جامعه، رشد کسب و کار و گردشگری حمایت می کند

11 مارس 2022 – Thunder Bay، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو – FedNor

فراهم کردن فرصت هایی برای فارغ التحصیلان جوان و ایجاد ارتباط بین سازمان ها و مشاغل با نیروی کار ماهر و مشتاق دقیقاً همان کاری است که یک طرح کارآموزی دولت کانادا در شمال انتاریو انجام می دهد. از زمان آغاز به کار خود بیش از سه دهه پیش، طرح کارآموزی جوانان FedNor به ایجاد 1824 شغل برای جوانان در شمال انتاریو کمک کرده است.

محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی و وزیر مسئول FedNor، و نماینده پارلمان Thunder Bay–Superior North، امروز سرمایه گذاری 312500 دلاری دولت کانادا را برای ایجاد شغل برای جوانان کانادایی و در عین حال رشد و تقویت اقتصاد انتاریوی شمالی اعلام کرد.

این بودجه که از طریق برنامه توسعه شمال انتاریوی FedNor ارائه می شود، از هشت طرح کارآموزی مجزای جوانان در سراسر منطقه که برای ایجاد فرصت های شغلی و کارآفرینی طراحی شده اند، حمایت می کند و در عین حال از رشد اقتصادی پایدار حمایت می کند. به طور خاص، این بودجه به دریافت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا یک کارآموز جوان با تخصص در یک زمینه خاص را برای یک دوره یک ساله استخدام کنند و به کارفرما برای پیشبرد پروژه‌های کلیدی کمک کند. برای لیست کامل پروژه ها، لطفا به Backgrounder مراجعه کنید.

با پیشینه ای در علم، ارتباطات و بازاریابی، مسئولیت های کارآموز از کمک به توسعه ابزارهای ارتباطی و استراتژی های رسانه های اجتماعی، اجرای طرح استراتژیک، تحقیقات بازار، و فهرست و تحلیل دارایی های شهرداری متغیر است.

از زمان شروع همه‌گیری، دولت کانادا بیش از 7.4 میلیارد دلار به طور خاص برای حمایت از جوانان کانادایی در این شرایط دشوار اختصاص داده است. بودجه 2021 با سرمایه گذاری کانادا در جوانان با بیش از 5.7 میلیارد دلار طی پنج سال آینده برای کمک به جوانان کانادایی برای پیگیری و تکمیل تحصیلات و ایجاد 215000 مهارت جدید و فرصت های کاری، یک قدم جلوتر رفت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.