سرمایه گذاری های FedNor از نوآوری و رشد کسب و کار در منطقه Parry Sound-Muskoka پشتیبانی می کند

[ad_1] در حالی که اقتصاد ما از تأثیر COVID-19 بهبود می یابد، دولت کانادا تلاش های خود را برای کمک به جوامع و مشاغل شمال انتاریو در سراسر منطقه برای ایجاد ظرفیت، نوآوری و رشد افزایش می دهد. پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی و وزیر مسئول FedNor، سرمایه‌گذاری بیش از 7.5 میلیون دلاری FedNor را

کد خبر : 186439
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
سرمایه گذاری های FedNor از نوآوری و رشد کسب و کار در منطقه Parry Sound-Muskoka پشتیبانی می کند

[ad_1]

در حالی که اقتصاد ما از تأثیر COVID-19 بهبود می یابد، دولت کانادا تلاش های خود را برای کمک به جوامع و مشاغل شمال انتاریو در سراسر منطقه برای ایجاد ظرفیت، نوآوری و رشد افزایش می دهد.

پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی و وزیر مسئول FedNor، سرمایه‌گذاری بیش از 7.5 میلیون دلاری FedNor را برای 9 ابتکار استراتژیک که از نوآوری، ایجاد شغل و رشد صنعت در منطقه Parry Sound-Muskoka حمایت می‌کنند، اعلام کرد که همگی برای افزایش مقیاس طراحی شده‌اند. شرکت ها و کمک به آنها برای رقابتی تر شدن.

پروژه‌ها در منطقه Parry Sound-Muskoka

شرکت شهرک Seguin
3,000,000 دلار

با بودجه 3،000،000 دلاری در برنامه توسعه شمال انتاریو، از طریق FedNor، شهرستان Seguin زمین های هوایی جدیدی را برای توسعه تجارت هوانوردی/هوا فضا ایجاد خواهد کرد. با رشدی که قبلاً توسط زمین های غیرقابل دسترس و نامناسب محدود شده بود، این ابتکار به شهر اجازه می دهد تا به جذب و حفظ مشاغل کمک کند. تا به امروز، هفت شرکت هوانوردی و هوافضا علاقه خود را برای مکان یابی یا گسترش فعالیت های خود در فرودگاه شهری و پارک تجاری Parry Sound Area ابراز کرده اند.

Icarus Aero Inc.
1,080,000 دلار

Icarus Aero Inc. به لطف کمک قابل بازپرداخت 1,080,000 دلاری در رشد اقتصادی منطقه ای از طریق بودجه برنامه نوآوری که از طریق FedNor در دسترس قرار گرفته است، تجهیزات نوآورانه جدیدی را برای کارخانه تولیدی خود در Gravenhurst خریداری خواهد کرد. گسترش پارک تجاری فرودگاه Muskoka باعث افزایش متراژ مربع شرکت هوافضا می شود تا فضای تولید اضافی مورد نیاز برای پاسخگویی به تقاضای بازار را در خود جای دهد. این سرمایه‌گذاری استراتژیک به خودکارسازی چندین فرآیند و مدرن‌سازی تسهیلات تولید کمک می‌کند و مزیت رقابتی Icarus Aero Inc. را در بازار جهانی افزایش می‌دهد. انتظار می رود این پیشرفت ها منجر به ایجاد 20 شغل جدید با مهارت بالا در پنج سال آینده شود.

گروه توسعه اکو
1,000,000 دلار

Eco Development Group Inc. از مبلغ 1,000,000 دلار کمک قابل بازپرداخت FedNor برای خرید تجهیزات جدید و نوآورانه پردازش چوب با ارزش افزوده استفاده خواهد کرد. رشد اقتصادی منطقه ای از طریق بودجه نوآوری به این شرکت تازه تاسیس Parry Sound که در طراحی و ساخت کیت های خانه تخصص دارد کمک می کند تا جدیدترین فناوری را در فناوری های چوب چند لایه و خانه سازی به شمال انتاریو بیاورد. علاوه بر این، این سرمایه گذاری منجر به ایجاد 46 شغل جدید می شود.

Crofter’s Food Ltd.
883281 دلار

سهم قابل بازپرداخت FedNor به مبلغ 883281 دلار در رشد اقتصادی منطقه ای از طریق بودجه نوآوری، Crofter’s Food Ltd. Parry Sound را قادر می سازد تجهیزات را خریداری کند، عملیات تولید خود را تجمیع کند، و آخرین تکنیک های نوآورانه مرتبط با پردازش محصولات میوه با ارزش افزوده را اتخاذ و تطبیق دهد. . انتظار می رود این سرمایه گذاری استراتژیک برای 14 شغل تمام وقت جدید در زمینه های ماهر علم، لجستیک و تولید مواد غذایی ارگانیک ایجاد کند.

Colquhoun Audio Laboratories Limited
533,440 دلار

Colquhoun Audio Laboratories Limited با مشارکت قابل بازپرداخت 533440 دلاری FedNor از طریق رشد اقتصادی منطقه ای از طریق بودجه نوآوری، آخرین فناوری صوتی را خریداری خواهد کرد. تجهیزات جدید به شرکت مستقر در دوایت این امکان را می‌دهد که بخش‌های بیشتری از تولید قطعات خود را در خانه بیاورد، وابستگی به فروشندگان خارجی/خارجی را کاهش دهد و موجودی مورد نیاز خود را تضمین کند. علاوه بر این، با تکمیل هر جنبه از فرآیند تولید در یک مکان، Colquhoun Audio Laboratories Limited قادر خواهد بود کنترل کیفیت و همچنین پذیرش فناوری را کنترل کند و در نتیجه تولید را با هزینه کمتری افزایش دهد. انتظار می رود این سرمایه گذاری منجر به ایجاد 15 تا 20 شغل شود.

Embertech Industrial Inc.
420,400 دلار

Embertech Industrial Inc. سهم قابل بازپرداخت 420,400 دلاری را برای افزایش بهره وری در تاسیسات جدید تولیدی 13,500 فوت مربعی خود در بریسبریج دریافت خواهد کرد و تولید خود را به سمت پروژه های توسعه آبی پیچیده تر و با حاشیه بالاتر هدایت می کند. به طور خاص، این رشد اقتصادی منطقه ای از طریق بودجه نوآوری، از طریق FedNor، برای خرید تجهیزات نوآورانه و پیاده سازی فناوری های جدید استفاده خواهد شد. پس از تکمیل، این پروژه منجر به ایجاد 10 شغل جدید می شود.

شرکت ارواح لجند
241000 دلار

شرکت Legend Spirits که در Parry Sound واقع شده است، 241000 دلار رشد اقتصادی منطقه ای را از طریق بودجه نوآوری، تحت صندوق مشاغل و رشد دریافت خواهد کرد. به طور خاص، این سرمایه گذاری قابل بازپرداخت از طریق FedNor به کارخانه تقطیر صنایع دستی راه اندازی با خرید تجهیزات، بهبود اجاره نامه و خدمات حرفه ای برای پشتیبانی از فرآیند تولید و برخی آموزش ها کمک می کند. پس از تکمیل، این شرکت قصد دارد 13 موقعیت تمام وقت ایجاد کند.

آسیاب الوار موسکوکا
200000 دلار

میلز چوبی Muskoka به لطف سرمایه گذاری 200000 دلاری قابل بازپرداخت در رشد اقتصادی منطقه ای از طریق بودجه نوآوری از FedNor، دو کوره خشک کن چوب جدید خریداری می کند. تجهیزات جدید نیاز شرکت بریسبریج را برای ارسال چوب خود به جای دیگر برای خشک کردن بی نیاز می کند و کارایی عملیات خود را افزایش می دهد و به آن امکان می دهد تولید را افزایش دهد. این طرح برای 10 نفر شغل جدید ایجاد می کند.

شرکت لیمیتد آبجوسازی دریاچه بیز
197500 دلار

با مشارکت قابل بازپرداخت 197500 دلاری در رشد اقتصادی منطقه ای از طریق بودجه نوآوری از طریق FedNor، Lake of Bays Brewing Company Limited تجهیزات جدیدی را برای افزایش ظرفیت تولید در تاسیسات Baysville خود خریداری خواهد کرد. تجهیزات آزمایشگاهی اضافی قابلیت‌های تضمین کیفیت داخلی را بهبود می‌بخشد در حالی که یک اپلیکاتور غلاف قوطی خودکار در انبار خود در بریسبریج به کارخانه آبجوسازی این امکان را می‌دهد تا آستین‌های تزئینی را روی قوطی‌های نوشیدنی آلومینیومی ساده اعمال کند که جایگزینی مقرون‌به‌صرفه برای برچسب‌های سنتی برای دوره‌های تولید کوچک‌تر است. پس از تکمیل پروژه، شرکت پیش بینی می کند تا شش موقعیت جدید ایجاد کند.

محصولات مرتبط

پیوندهای مرتبط

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.