سرمایه گذاری های FedNor از طرح های جوانان در سراسر انتاریوی شمالی حمایت می کند

[ad_1] افزایش فرصت ها برای جوانانی که علاقه مند به توسعه مهارت های کارآفرینی یا به دست آوردن تجربه کاری در حین کار هستند، برای ایجاد یک اقتصاد قوی، متنوع، فراگیر و نوآور در شمال انتاریو بسیار مهم است. COVID-19 و اقدامات مربوط به بهداشت عمومی به شدت بر مشاغل خصوصی و سازمان هایی که

کد خبر : 177807
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
سرمایه گذاری های FedNor از طرح های جوانان در سراسر انتاریوی شمالی حمایت می کند

[ad_1]

افزایش فرصت ها برای جوانانی که علاقه مند به توسعه مهارت های کارآفرینی یا به دست آوردن تجربه کاری در حین کار هستند، برای ایجاد یک اقتصاد قوی، متنوع، فراگیر و نوآور در شمال انتاریو بسیار مهم است. COVID-19 و اقدامات مربوط به بهداشت عمومی به شدت بر مشاغل خصوصی و سازمان هایی که از آنها حمایت می کنند تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که دولت کانادا به همکاری با صاحبان مشاغل کوچک، جوامع و سازمان‌های تجاری برای کمک به سراسر همه‌گیری ادامه می‌دهد، زیرا آنها استراتژی‌ها و فعالیت‌های خود را برای رسیدگی به واقعیت‌های COVID-19 تطبیق می‌دهند.

دولت کانادا، از طریق آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو (FedNor)، 312500 دلار را برای کمک به فارغ التحصیلان با استعداد تحصیلات تکمیلی انتاریوی شمالی با تجربه کاری که برای پیگیری آرزوهای شغلی خود نیاز دارند، اختصاص می دهد. این سرمایه گذاری های FedNor به گرد هم آوردن جوانان و سازمان ها برای یک دوره یک ساله کمک می کند و ابزارها و منابع مورد نیاز آنها را برای ایفای نقش فعال در بازیابی، بازسازی و دوباره انرژی بخشیدن به اقتصاد منطقه در اختیار آنها قرار می دهد.

ابتکار جوانان Pan-Northern با حمایت FedNor

روزهای فرهنگی انتاریو
40000 دلار

با سرمایه گذاری 40000 دلاری از برنامه توسعه شمال انتاریوی فدنور، روزهای فرهنگی انتاریو یک کارآموز جوان را به عنوان هماهنگ کننده بازاریابی و ارتباطات برای کمک به توسعه و اجرای یک طرح بازاریابی استخدام می کند. در طول این پروژه یک ساله، کارآموز مسئول ابتکارات توسعه و تقویت مشارکت در حمایت از گردشگری فرهنگی در شمال انتاریو خواهد بود. این موقعیت به سازمان غیرانتفاعی کمک می کند تا عمق و وسعت شبکه خود را در شمال انتاریو افزایش دهد.

طرح های جوانان شمال شرقی انتاریو با پشتیبانی FedNor

دهکده اسکی تری تاون با مسئولیت محدود
40000 دلار

به لطف سرمایه گذاری 40000 دلاری از طریق برنامه توسعه شمال انتاریوی فدنور، دهکده اسکی Tri Town Ltd.، یک مرکز چهار فصل چند منظوره واقع در منطقه Timiskaming، یک کارآموز توسعه کسب و کار را برای کمک به تکمیل و اجرای یک طرح بازاریابی استخدام می کند. برای حمایت از گردشگری شمال انتاریو، مشارکت‌هایی را برای توسعه و ترویج آن انجام دهید. کارآموز همچنین مسئول نوسازی فرآیندهای تجاری و اجرای بهترین شیوه های عملیاتی پس از همه گیری خواهد بود.

شرکت شهر خلیج شمالی
35000 دلار

با سرمایه گذاری 35000 دلاری از طریق برنامه توسعه شمال انتاریوی فدنور، شرکت شهر خلیج شمالی یک کارآموز جوان را برای کار در بخش مهندسی خود در بخش آب و فاضلاب استخدام می کند. کارآموز مهندسی به ایجاد فهرست دقیقی از دارایی های شهری آب و فاضلاب کمک می کند که به شهر امکان می دهد پیش بینی دقیق تری از نیازمندی های توسعه آینده به دست آورد.

اتاق بازرگانی بریسبریج
35000 دلار

بودجه 35000 دلاری FedNor، با وجود برنامه توسعه شمال انتاریو، اتاق بازرگانی بریسبریج را قادر می سازد تا یک کارآموز جوان را استخدام کند تا به سازمان کمک کند تا چندین استراتژی را برای افزایش دوام و رشد کسب و کار در منطقه اجرا کند. به طور خاص، کارآموز یک برنامه ارتباطات و بازاریابی جدید را برای بازارهای خارج از منطقه Muskoka ایجاد خواهد کرد. کارآموز همچنین با یک برنامه استراتژیک جدید درازمدت از اتاق حمایت خواهد کرد.

کشتی‌های بخار و انجمن تاریخی موسکوکا
35000 دلار

با سرمایه گذاری 35000 دلاری از طریق برنامه توسعه انتاریوی شمالی FedNor، انجمن کشتی های بخار و تاریخ Muskoka یک کارآموز جوان را برای کمک به طرح های بازاریابی سازمان استخدام می کند. کارآموز مسئول توسعه، رشد و مدیریت کانال‌های رسانه‌های اجتماعی فعلی سازمان است که شامل فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و لینکدین می‌شود و همچنین فرصت‌های بازاریابی دیگر را بررسی می‌کند.

طرح جوانان شمال مرکزی انتاریو با پشتیبانی FedNor

دانشگاه هرست
57500 دلار

به لطف سرمایه گذاری 57000 دلاری FedNor، از طریق برنامه رشد اقتصادی منطقه ای خود از طریق نوآوری، دانشگاه هرست یک کارآموز جوان را برای کمک به شناسایی نیازهای نیروی کار محلی استخدام می کند و دانشجویان و فارغ التحصیلان خود را با کارفرمایان که به دنبال مهارت های خاص خود هستند، تطبیق می دهد. کارورز همچنین در شناسایی منابع و ابزارهای موجود در منطقه برای کمک به رفع نیازهای نیروی کار و آموزش کارفرمایان شرکت کننده کمک خواهد کرد.

طرح های جوانان شمال غربی انتاریو با پشتیبانی FedNor

دوستان پارک چیپوا
35000 دلار

بودجه 35000 دلاری FedNor به Friends of Chippewa Park اجازه داده است تا یک کارآموز جوان را به عنوان برنامه ریز رویداد استخدام کند تا به هماهنگی و اجرای 100 پارک Chippewa کمک کند.هفتم جشن سالگرد، از جمله تبلیغ چرخ و فلک صد ساله آن. این جشن پنج روزه از 28 ژوئیه تا 1 آگوست 2022 برگزار می شود. این سرمایه گذاری از طریق برنامه توسعه شمال انتاریوی FedNor انجام شده است.

هیئت برنامه ریزی نیروی کار برتر شمال
35000 دلار

به لطف سرمایه گذاری 35000 دلاری برنامه توسعه شمال انتاریوی FedNor، هیئت برنامه ریزی نیروی کار برتر شمالی یک کارآموز جوان را برای کمک به توسعه یک برنامه استراتژیک با هدف حفظ دانشجویان کالج و دانشگاه در خلیج تاندر و در سراسر شمال غربی انتاریو استخدام می کند. به طور خاص، کارآموز با توسعه نظرسنجی‌های دانشجویان و کارفرمایان و جمع‌آوری داده‌های مهاجرت نیروی کار به انجام تحقیقات کمک می‌کند.

محصولات مرتبط

پیوندهای مرتبط

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.