سرمایه گذاری های دولت کانادا شرکت های آلبرتا را قادر می سازد تا گسترش یافته و به بازارهای جدیدی برسند

[ad_1] بیش از 20 میلیون دلار بودجه فدرال از 15 شرکت آلبرتا برای افزایش و افزایش بهره وری در آلبرتا حمایت می کند. 4 اوت 2021 – کلگری ، آلبرتا – تنوع اقتصادی غربی کانادا از طریق مقیاس تجاری و بهره وری (BSP) ، تنوع اقتصادی غربی کانادا (WD) از رشد در بخش های پیشرو

کد خبر : 95625
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۲۶
سرمایه گذاری های دولت کانادا شرکت های آلبرتا را قادر می سازد تا گسترش یافته و به بازارهای جدیدی برسند

[ad_1]

بیش از 20 میلیون دلار بودجه فدرال از 15 شرکت آلبرتا برای افزایش و افزایش بهره وری در آلبرتا حمایت می کند.

4 اوت 2021 – کلگری ، آلبرتا – تنوع اقتصادی غربی کانادا

از طریق مقیاس تجاری و بهره وری (BSP) ، تنوع اقتصادی غربی کانادا (WD) از رشد در بخش های پیشرو اقتصادی حمایت می کند. تقویت توسعه کسب و کار در آلبرتا ، راهی را برای آینده هموار می کند و نوید بهبود اقتصادی قوی تری در غرب را می دهد.

امروز ، جیم کار محترم ، وزیر و نماینده ویژه در دشت ها ، به نمایندگی از ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول تنوع اقتصادی غرب کانادا ، بیش از 20 میلیون دلار بدون بهره ، اعلام کرد. بودجه قابل بازپرداخت برای 15 پروژه تحت برنامه BSP.

شرکت های آلبرتا که حمایت می شوند نقش مهمی در اقتصاد رو به رشد غرب کانادا از جمله علوم بهداشتی و زندگی ، تولید ارزش افزوده ، فناوری پاک و اقتصاد دیجیتال ایفا می کنند.

پروژه ها عبارتند از:

  • Avanti Software Inc. (کلگری) برای بهبود نرم افزار مدیریت منابع انسانی خود و توسعه بازار خود در آمریکای شمالی ، 2،265،811 دلار دریافت می کند.
  • Boost Energy Ventures Inc. (کلگری) 325،000 دلار بودجه برای توسعه و بازاریابی نرم افزار برای بخش برق دریافت می کند.
  • Brightsquid Secure Communications Corp. (کلگری) 350 هزار دلار دریافت می کند تا بازار فناوری پیام رسانی پزشکی ایمن را در انتاریو گسترش دهد.
  • Cohesic Inc. (کلگری) 552،500 دلار برای حمایت از تسریع بازاریابی و فروش برنامه های نرم افزاری به بازار مراقبت های بهداشتی دریافت می کند.
  • پیمانکاری فلزی سفارشی (کلگری) برای بهبود قابلیت های تولید از طریق اتوماسیون یکپارچه ماشین ، 2،485،000 دلار دریافت می کند.
  • Enersoft Inc. (کلگری) برای افزایش فناوری اسکن هسته زمین شناسی برای افزایش دسترسی به بازار در بخش معدن ، 1،375،000 دلار دریافت می کند.
  • روغن تمیز EPT (کلگری) مبلغ 1،288،000 دلار برای توسعه تولید محصولات و خدمات برای تمیز کردن مایعات در تجهیزات صنعتی که به افزایش عمر تجهیزات کمک می کند ، دریافت می کند.
  • Helcim Inc. (کلگری) 2،000،000 دلار برای افزایش تجارت پردازش پرداخت های تجاری خود با افزایش ارائه محصولات خود و گسترش دسترسی مشتریان خود به بازارهای جدید دریافت می کند.
  • افتخار شرکت (کلگری) با توجه به افزایش اخیر تقاضا برای راه حل های کار توزیع شده ، 1.000.000 دلار برای توسعه بازار و رشد راه حل مشارکت کارکنان خود دریافت می کند.
  • Morweb.org (کلگری) 600000 دلار دریافت می کند تا نرم افزار نوآورانه خود را افزایش دهد ، که به افراد غیر انتفاعی این امکان را می دهد تا از طریق مجموعه ای از ابزارهای نوآورانه که وظایف پیچیده را برای کاربران غیر فنی در سراسر جهان آسان می کند ، مدیریت کرده و حضور آنلاین خود را افزایش دهند.
  • Neo Financial Technologies Inc. (کلگری) برای گسترش بازار پلتفرم بانکداری دیجیتال خود به مرکز و شرق کانادا ، 4 میلیون و 980 هزار دلار دریافت می کند.
  • Paper Interactive، Inc. (آتنی) (کلگری) برای گسترش عملکرد و بازارهای Athennian ، یک برنامه مدیریت شخصیت حقوقی مبتنی بر ابر ، 1،500،000 دلار دریافت می کند.
  • شرکت داروسازی Rane (ادمونتون) 250،000 دلار برای افزایش ظرفیت تولید معرف مورد استفاده در آزمایش عفونت ویروسی دریافت می کند.
  • SensorUp Inc. (کلگری) برای توسعه یک محصول نرم افزاری که مدیریت انتشار متان و گزارش دهی برای مشتریان در بخش انرژی را یکپارچه می کند ، مبلغ 1.000.000 دلار دریافت می کند.
  • Yastremski Associates Inc. (گروه پروژه های پایدار) (کلگری) 950،000 دلار برای تجاری سازی و افزایش ابزار نرم افزاری بهره وری انرژی خود که برای شناسایی اقتصادی ترین پروژه های بهره وری انرژی برای ساختمان ها استفاده می شود ، دریافت می کند.

دولت کانادا با حمایت از این 15 کسب و کار ، در ایجاد تقریبا 537 شغل ، توسعه بازارها و افزایش درآمد کسب و کار سرمایه گذاری می کند. هر یک از این سرمایه گذاری ها فرصتی تازه برای رشد در نیروی کار ماهر و مبتکر آلبرتا ایجاد می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.