سرمایه گذاری های جدید کانادایی در برابری جنسیتی جهانی

[ad_1] کانادا در مجمع برابری نسلها (GEF ) 100 میلیون دلار بودجه جدید برای برنامه نویسی مستقل اختصاص می دهد تا مسائل مربوط به کار مراقبت بدون حقوق و دستمزد را در کشورهای با درآمد کم و متوسط ​​که کانادا در آنها کمک بین المللی ارائه می دهد ، حل کند. برنامه نویسی توزیع نابرابر

کد خبر : 98197
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۲۵
سرمایه گذاری های جدید کانادایی در برابری جنسیتی جهانی

[ad_1]

کانادا در مجمع برابری نسلها (GEF ) 100 میلیون دلار بودجه جدید برای برنامه نویسی مستقل اختصاص می دهد تا مسائل مربوط به کار مراقبت بدون حقوق و دستمزد را در کشورهای با درآمد کم و متوسط ​​که کانادا در آنها کمک بین المللی ارائه می دهد ، حل کند. برنامه نویسی توزیع نابرابر کار مراقبت بدون حقوق و دستمزد را تشخیص داده ، کاهش می دهد و اطمینان می دهد که کارگران مراقبت بدون حقوق و دستمزد نمایندگی می شوند و صدای آنها شنیده می شود و از حقوق آنها حمایت و حمایت می شود. کانادا این تعهد را از طریق حقوق زنان و سازمان های جامعه مدنی ، شرکای کشور و نهادهای چندجانبه انجام خواهد داد.

کانادا همچنین اعلام کرد که از طریق ائتلاف های عملی نزدیک به 80 میلیون دلار بودجه جدید به زنان و دختران اختصاص می دهد. علاوه بر این ، کانادا در حال راه اندازی اتحاد جهانی برای جنبش های فمینیستی پایدار است و به اتحاد جهانی برای مراقبت می پیوندد.

حمایت از آموزش دختران

مشارکت جهانی برای آموزش: 50 میلیون دلار بودجه

کانادا مبلغ 50 میلیون دلار از محل تعهد 300 میلیون دلاری کانادا به مشارکت جهانی برای آموزش (GPE) برای آموزش دختران اختصاص می دهد. این بودجه از فعالیتهایی که مستقیماً به منظور رفع موانع اجتماعی و نهادی آموزش دختران و ارتقای برابری جنسیتی و توانمندسازی دختران و دختران نوجوان در کشورهای شریک GPE حمایت می شود ، حمایت می کند.

صندوق جمعیت سازمان ملل متحد-برنامه جهانی یونیسف برای پایان دادن به ازدواج کودکان: پاسخی به همه گیری COVID-19

صندوق جمعیت ملل متحد (UNFPA)-یونیسف: 10 میلیون دلار بودجه از سال 2019 تا 2024

بودجه کانادا برای حمایت اضطراری از برنامه جهانی UNFPA-UNICEF برای پایان دادن به ازدواج کودکان ، پیشرفت مستمری را در جهت پایان دادن به ازدواج کودکان با وجود تعطیلی مدارس ، اختلال در برنامه ها و افزایش خشونت جنسی و جنسیتی ناشی از همه گیری COVID-19 تضمین می کند. این بودجه برای حمایت از مبتکران جوان فمینیست برای مقابله با ازدواج کودکان در آفریقا و آسیا با راه اندازی کمپینی جهانی برای مشارکت مردان و پسران در پایان دادن به ازدواج کودکان و توسعه ابزارهای دیجیتالی برای ارائه برنامه به دختران در شرایط همه گیر ، انجام خواهد شد.

پیشبرد برابری جنسیتی در پارلمان ها

اتحادیه بین پارلمانی (IPU): 2 میلیون دلار بودجه از سال مالی 2021 تا 2022 تا سال مالی 2025 تا 2026

پروژه 3 ساله ، برابری جنسیتی در سیاست ، با هدف افزایش توانمندی سیاسی زنان و تقویت ظرفیت پارلمان ها برای حمایت از برابری جنسیتی انجام می شود. این پروژه کار خود را در جیبوتی ، مالی ، موریتانی ، میانمار ، سیرالئون و تانزانیا ، و همچنین تا 5 کشور در حال توسعه دیگر ، به عنوان منابع متمرکز می کند. این پروژه صدای زنان را تقویت می کند. حمایت خود را بر گروه های فقیر و حاشیه ای متمرکز می کند و به ایجاد پارلمان های برابر و نماینده برای همه اقشار جمعیت کمک می کند. IPU همچنین برای اطمینان از مشارکت مردان در فعالیتهای مرتبط با برابری جنسیتی تلاش می کند ، که این امر پایگاه گسترده تری از حمایت از برابری بین نمایندگان پارلمان را ایجاد می کند و پیشرفت های پایدار برای زنان و دختران ایجاد می کند. در پاسخ به همه گیری کووید -19 ، تمرکز ویژه ای بر حمایت از رهبری پارلمان برای ادغام نیازهای خاص زنان و دختران از منظر بهداشتی ، اجتماعی ، اقتصادی و قانون گذاری است.

حمایت از قانونگذاران در اتیوپی ، غنا و توگو به گونه ای که آنها فراگیرتر ، پاسخگو به جنسیت و شفاف تر باشند

مرکز پارلمانی: 9.2 میلیون دلار بودجه از سال مالی 2021 تا 2022 تا سال مالی 2025 تا 2026

این پروژه با حمایت از قانونگذاران در اتیوپی ، غنا و توگو به منظور فراگیرتر بودن ، پاسخگویی جنسیتی و شفاف تر ، موانع مشارکت زنان در فرایندهای دموکراتیک را برطرف می کند و صدای زنان را تقویت می کند ، از جمله در مورد واکنش همه گیر COVID-19 و بهبودی به این پروژه همچنین برای بهبود مشارکت قانونگذاری با سازمان های جامعه مدنی ، به ویژه سازمان های حقوق زنان تلاش خواهد کرد.

مقابله با اطلاعات غلط در آموزش مدنی در کلمبیا – CoDECo

CIVIX ، 1.8 میلیون دلار بودجه از فوریه 2021 تا آگوست 2024

هدف این پروژه پیاده سازی یک برنامه آموزشی است که از طریق برنامه های آموزشی رسمی مدنی با تمرکز بر جوانان مدرسه ای در کلمبیا با اطلاعات غلط مقابله می کند. این پروژه همچنین برای ارزیابی تأثیر آن ، فراتر از مدارس ، بر خانواده دانش آموزان و محافل اجتماعی طراحی شده است و روابط بین دانش آموزان ، نمایندگان منتخب و کارمندان دولتی را تقویت می کند. این پروژه همچنین بر تقویت ادغام آموزش مدنی با کیفیت ، پاسخگو به جنسیت و سواد اطلاعاتی برای مربیان تمرکز خواهد کرد.

حمایت از زمینه سرمایه گذاری عدسی جنسیتی

شبکه Aspen از کارآفرینان توسعه ، موسسه Criterion و GenderSmart: 5 میلیون دلار بودجه

این ابتکار از تحقیقات و بهترین شیوه ها در زمینه سرمایه گذاری عدسی جنسیتی حمایت می کند تا اطمینان حاصل شود که بودجه توسعه رویکردی فمینیستی دارد و نتایج توسعه را برای زنان و دختران بهبود می بخشد.

حمایت از کار شبکه برابری مشترک المنافع در رسیدگی به نابرابری و تبعیض که افراد ، جوامع و سازمانهای LGBTQ2I در کشورهای مشترک المنافع با آن روبرو هستند

شبکه برابری مشترک المنافع (TCEN): 450،000 دلار بودجه از مارس 2021 تا مارس 2024

این پروژه بخشی از برنامه 30 میلیون دلاری LGBTQ2I است و به دنبال تقویت ظرفیت های مربوط به حمایت از TCEN هم به عنوان یک گروه جمعی در انجمن های مشترک المنافع و هم برای اعضای آن در سطح کشور برای اطمینان از رعایت ، تحقق و تحقق حقوق بشر افراد LGBTQ2I است. در تمام سطوح این پروژه با تکیه بر همکاری TCEN با فعالان محلی در جنبش زنان و سایر گروه های جامعه مدنی ، به دنبال پیشبرد مسائل اصلی مربوط به LGBTQ2I در قوانین و سیاست ها در سطح ملی و افزایش اجرای آنها (به عنوان مثال ، جنسیت زنان LBT+ و دسترسی به سلامت باروری به تحصیل و/یا اشتغال). این پروژه همچنین از کار سازمان های محلی مدنی LGBTQ2I از طریق ارائه کمک های کوچک برای آگاهی و ابتکارات تحقیقاتی پشتیبانی می کند.

اتحاد جهانی برای جنبش های فمینیستی پایدار

اتحاد جهانی برای جنبش های پایدار فمینیستی یک ابتکار نوظهور چند جانبه است که بر افزایش ، حفظ و بهبود حمایت مالی و سیاسی از حقوق زنان و سازمان ها و جنبش های فمینیستی تمرکز دارد. این ابتکار که در GEF در مکزیک اعلام شد ، توسط کانادا ، هلند ، بنیاد فورد ، بنیادهای جامعه باز ، امور بشردوستانه در پیشبرد حقوق بشر زنان ، انجمن حقوق زنان در توسعه و Count Me In! کنسرسیوم ، صندوق جهانی زنان ، صندوق برابری و Prospera.

اتحاد جهانی برای مراقبت

اتحادیه جهانی مراقبت که توسط موسسه ملی زنان (مکزیک) (INMUJERES) و سازمان ملل متحد اعلام و ایجاد شده است ، از دولت ها ، بخش خصوصی ، دانشگاهیان ، سازمان های جامعه مدنی ، سازمان های بین المللی و سازمان های ملل متحد دعوت می کند تا بخشی از یک جنبش جهانی باشند. که از طریق تعهدات ، اقدامات مشخص ، بودجه و اشتراک دانش و همکاری در زمینه مراقبت ، از سطح محلی تا سطح جهانی ، بار مراقبت را برطرف می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.