سرمایه گذاری فدرال باعث پیشرفت اقتصاد هیدروژنی آلبرتا می شود

[ad_1] کمک مالی 1.35 میلیون دلاری از طریق Prairies Economic Development Canada (PrairiesCan) به نوسازی تأسیسات ادمونتون برای شرکت‌های آلبرتا کمک می‌کند تا محصولات و فرآیندهای خود را آزمایش کنند تا ارزش فناوری‌های ساخت کانادا را برای صنعت جهانی هیدروژن نشان دهند. 9 نوامبر 2021 – ادمونتون، آلبرتا – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا هیدروژن سوخت

کد خبر : 127374
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
سرمایه گذاری فدرال باعث پیشرفت اقتصاد هیدروژنی آلبرتا می شود

[ad_1]

کمک مالی 1.35 میلیون دلاری از طریق Prairies Economic Development Canada (PrairiesCan) به نوسازی تأسیسات ادمونتون برای شرکت‌های آلبرتا کمک می‌کند تا محصولات و فرآیندهای خود را آزمایش کنند تا ارزش فناوری‌های ساخت کانادا را برای صنعت جهانی هیدروژن نشان دهند.

9 نوامبر 2021 – ادمونتون، آلبرتا – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا

هیدروژن سوخت پاک‌تری است که می‌تواند به کانادا کمک کند تا به تعهد خود برای دستیابی به انتشار گازهای گلخانه‌ای خالص تا سال 2050 دست یابد. از آنجایی که مصرف‌کنندگان در سراسر جهان به دنبال منابع سوخت پاک‌تر هستند، صنعت هیدروژن به طور تصاعدی رشد می‌کند. برخی پیش‌بینی‌ها تخمین می‌زنند که بازار جهانی هیدروژن در 30 سال آینده به بیش از 11 تریلیون دلار برسد. آلبرتا در موقعیت منحصر به فردی برای بهره مندی از این رشد قرار دارد: دسترسی به ذخایر گاز طبیعی ارزان قیمت و نیروی کار ماهر در بخش منابع طبیعی، مزیت رقابتی را برای استان فراهم می کند تا از توسعه فناوری های جدید هیدروژن هم از نظر اقتصادی و هم از نظر زیست محیطی بهره مند شود.

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمال، وزیر مسئول توسعه اقتصادی پریری کانادا، و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، از سرمایه گذاری 1.35 میلیون دلاری برای قرار گرفتن آلبرتا به عنوان پیشرو در اقتصاد هیدروژنی خبر داد. بودجه فدرال C-FER Technologies را قادر می‌سازد تا یکی از تأسیسات ادمونتون خود را برای آزمایش زیرساخت‌ها، تجهیزات و فناوری‌های سوخت هیدروژنی ارتقا دهد.

C-FER Technologies، یک شرکت تابعه غیرانتفاعی Alberta Innovates، با شرکت هایی در سراسر بخش انرژی برای بهبود کارایی و عملکرد زیست محیطی کار می کند. C-FER تست آزمایشی در مقیاس کامل و خدمات مشاوره مهندسی تخصصی را از تأسیسات مستقر در ادمونتون ارائه می دهد. تأسیسات ارتقا یافته از شرکت‌های آلبرتا پشتیبانی می‌کند، زیرا آنها محصولات یا فرآیندهای جدیدی را تولید و آزمایش می‌کنند که امکان حمل و نقل و ذخیره‌سازی ایمن و مطمئن هیدروژن را فراهم می‌کند، که چالشی کلیدی برای صنعت است. انتظار می رود تقریباً 50 شرکت انرژی کوچک و متوسط ​​از این طرح بهره مند شوند.

علاوه بر بودجه فدرال، Alberta Innovates نیز 300000 دلار برای این طرح ارائه می کند. همراه با مشارکت های صنعت، کل سرمایه گذاری بیش از 2.8 میلیون دلار است.

سرمایه‌گذاری امروز C-FER Technologies مکمل 1.2 میلیون دلار از PrairiesCan است که در آوریل 2021 برای راه‌اندازی مرکز هیدروژنی منطقه ادمونتون، که اتحادی از رهبران توسعه اقتصادی دولت، بومی، دانشگاهی و اقتصادی برای راه‌اندازی اقتصاد هیدروژن کم کربن منطقه ادمونتون است، اعلام شد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.