سرمایه گذاری دولت کانادا در مشاغل ماهر

[ad_1] مشاغل ماهر جزء کلیدی نیروی کار کانادا هستند و برای قدرت و تنوع اقتصاد کانادا حیاتی هستند. در سرتاسر همه‌گیری کووید-19، تجار ماهر برای بخش‌های ضروری بسیار مهم بوده‌اند، و انتظار می‌رود که تقاضا برای افراد ماهر در 10 سال آینده با احیای اقتصاد کانادا بالا بماند. از هر شش کانادایی یک نفر در

کد خبر : 163410
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
سرمایه گذاری دولت کانادا در مشاغل ماهر

[ad_1]

مشاغل ماهر جزء کلیدی نیروی کار کانادا هستند و برای قدرت و تنوع اقتصاد کانادا حیاتی هستند. در سرتاسر همه‌گیری کووید-19، تجار ماهر برای بخش‌های ضروری بسیار مهم بوده‌اند، و انتظار می‌رود که تقاضا برای افراد ماهر در 10 سال آینده با احیای اقتصاد کانادا بالا بماند.

از هر شش کانادایی یک نفر در مشاغل ماهر کار می کند. در سال 2018، نیمی از تمام مسافرانی که پنج سال قبل یک برنامه کارآموزی Red Seal را در 14 تجارت برتر Red Seal تکمیل کرده بودند، درآمد سالانه ای بیش از 68750 دلار داشتند. درآمد برخی از افراد مسافرتی بیشتر از فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه است. علی‌رغم این واقعیت‌ها، از هر ده دانش‌آموز 15 ساله فقط یک نفر قطعاً قصد دارد شغل حرفه‌ای را دنبال کند، و افراد از گروه‌های مستحق سهام همچنان در معاملات کمتر حضور دارند.

به همین دلیل است که دولت کانادا سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام می دهد تا موانع را از بین ببرد و به کارآموزان و تاجران کمک کند تا مهارت های مورد نیاز خود را برای موفقیت کسب کنند و حرفه ای خوب را در یک تجارت ماهر دنبال کنند. در واقع، نسبت زنان در میان ثبت نام‌های جدید در تجارت‌های رد سیل تحت سلطه مردان، بین سال‌های 2004 تا 2020 بیش از دو برابر شده است.

حمایت‌های فعلی کارآموزی فدرال، نیازهای کارآموزان، کارفرمایان و اتحادیه‌ها را هدف قرار می‌دهد و دسترسی به مشاغل و فرصت‌های حرفه‌ای را برای همه افراد علاقه‌مند، از جمله آن‌هایی که از گروه‌های مستحق حقوق صاحبان سهام هستند، ارتقا می‌دهد.

استراتژی کارآموزی کانادا

استراتژی کارآموزی کانادا که در بودجه 2019 اعلام شد، با هدف افزایش تأثیر مجموعه فعلی حمایت از کارآموزی دولت و کمک به رفع چالش‌های جاری (مانند افزایش تنوع در مشاغل) است. اهداف کلیدی استراتژی عبارتند از:

  • تجارت ماهر را به عنوان یک گزینه شغلی خوب تبلیغ کنید.
  • حمایت از توسعه ابتکارات کارآموزی که به کانادایی ها کمک می کند تا در دوره های کارآموزی کاوش کنند، آماده شوند، شرکت کنند و در آن موفق شوند.
  • تسهیل مشارکت کارفرمایان و اتحادیه ها در دوره های کارآموزی؛ و
  • تشویق توسعه ابزارها و رویکردهای نوآورانه برای آماده سازی بهتر پیش کارآموزان، کارآموزان و مسافرین برای مشاغل آینده.

خدمات کارآموزی

در بودجه 2021 اعلام شد، سرویس کارآموزی 470 میلیون دلار را طی سه سال، از سال مالی 2021 تا 2022، برای کمک به کارآموزان سال اول در تجارت واجد شرایط Red Seal با فرصت های شغلی در شرکت های کوچک و متوسط ​​فراهم می کند و به آنها کمک می کند. تجربه عملی که برای موفقیت در معاملات ماهر لازم است

از طریق خدمات کارآموزی، اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا به سازمان‌های واسطه کمک مالی می‌کند که به ازای هر شاگرد جدید و واجد شرایط استخدام شده در سال اول تا سقف 5000 دلار به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​برای کمک به هزینه‌های اولیه مانند حقوق و آموزش کمک می‌کنند. برای تقویت تنوع در تجارت مهر قرمز، 5000 دلار اضافی به کارفرمایان برای استخدام از گروه های مستحق سهام، از جمله زنان، اقلیت های مشهود و افراد دارای معلولیت ارائه می شود.

واسطه‌ها همچنین حمایت‌های بیشتری از کارفرمایان برای مشارکت در سیستم کارآموزی ارائه خواهند کرد. پشتیبانی ها می تواند شامل کمک به هدایت سیستم کارآموزی، کارآموزان داخلی و ایجاد مکان های کاری فراگیر باشد.

کمک هزینه های کارآموزی

دولت کانادا سه نوع کمک هزینه کارآموزی ارائه می دهد: کمک هزینه تشویقی کارآموزی، کمک هزینه تشویقی کارآموزی برای زنان و کمک هزینه تکمیل کارآموزی.

از زمان معرفی کمک هزینه های کارآموزی، دولت کانادا بیش از 978200 کمک هزینه به کانادایی ها ارائه کرده است. این نشان دهنده 1.28 میلیارد دلار بودجه است، از جمله:

  • بیش از 678900 کمک هزینه تشویقی کارآموزی؛
  • بیش از 8600 کمک هزینه تشویقی کارآموزی برای زنان؛ و
  • تقریباً 290700 کمک هزینه تکمیل کارآموزی.

سایر سرمایه گذاری ها در مشاغل ماهر

برای حمایت از کارآموزان، دولت همچنین در وام ها، اعتبارات مالیاتی، مزایای بیمه کار در طول آموزش درون مدرسه ای، تامین مالی پروژه و برنامه مهر قرمز سرمایه گذاری می کند. برنامه Red Seal بازار کار ملی کارآمد و یکپارچه مشاغل ماهر را با ارائه یک پایه مشترک برای صدور گواهینامه تجاری و آموزش کارآموزی در کانادا ترویج می کند. از طریق حمایت فدرال از برنامه Red Seal، استان ها، مناطق و صنعت به محصولات با کیفیت بالا Red Seal (به عنوان مثال استانداردهای شغلی Red Seal و معاینات Red Seal) برای هر یک از 55 تجارت Red Seal دسترسی دارند.

برنامه‌هایی مانند برنامه آموزش و نوآوری اتحادیه و برنامه آگاهی و آمادگی مشاغل ماهر از اتحادیه‌ها و سایر سازمان‌ها حمایت می‌کنند تا بتوانند به گروه‌های کلیدی که با موانع مواجه هستند برای موفقیت در تجارت کمک کنند.

برنامه آموزش و نوآوری اتحادیه

برنامه آموزش و نوآوری اتحادیه از آموزش کارآموزی مبتنی بر اتحادیه، نوآوری و مشارکت های تقویت شده در تجارت مهر قرمز حمایت می کند. دارای دو جریان مالی است. جریان 1، سرمایه گذاری در تجهیزات آموزشی، تا 50 درصد از هزینه تجهیزات و مواد جدید و به روز را که مطابق با استانداردهای صنعت یا سرمایه گذاری در فناوری جدید در تجارت Red Seal است، به اتحادیه ها ارائه می دهد که منجر به افراد ماهرتر می شود. نیروی کار حرفه ای فراگیر، گواهی شده و مولد. جریان 2، نوآوری در کارآموزی، از رویکردهای نوآورانه برای رسیدگی به چالش های طولانی مدت که نتایج کارآموزی را در کانادا محدود می کند، پشتیبانی می کند.

از سال 2017، دولت کانادا 217 پروژه را برای مجموع سرمایه گذاری حدود 127.4 میلیون دلار تامین مالی کرده است.

برنامه آگاهی و آمادگی تجارت ماهر

در بودجه 2018، دولت مبلغ 46 میلیون دلار را طی پنج سال اعلام کرد که پس از آن 10 میلیون دلار در سال ادامه دارد. تشویق همه کانادایی ها – از جمله کسانی که با موانعی مانند زنان، بومیان، اقلیت های قابل مشاهده، تازه واردان، افراد دارای معلولیت و جوانان روبرو هستند – به کاوش و آماده شدن برای مشاغل در مشاغل ماهر.

برنامه آگاهی و آمادگی تجارت ماهر از آموزش های پیش از کارآموزی پشتیبانی می کند، از جمله:

  • فرصت‌های اکتشاف شغلی برای حمایت از تصمیم‌های شغلی آگاهانه (مانند نمایشگاه‌های شغلی، مربیگری، معرفی در مدرسه، سایه‌زنی مشاغل، شبیه‌سازها و آموزش موبایل).
  • آموزش مهارت‌ها برای آماده‌سازی بهتر افراد برای موفقیت (مثلاً مهارت‌های موفقیت، که قبلاً به عنوان آموزش مهارت‌های ضروری و گواهی ایمنی شناخته می‌شد). و
  • تجربه کاری برای ارائه تجربه کاری عملی و ارتباط با کارفرمایان (مثلاً محل کار برای افزایش آگاهی از مشاغل و کسب تجربه عملی).

از سال 2018، دولت کانادا پروژه هایی را با طیف گسترده ای از سازمان های واجد شرایط برای این برنامه درخواست کرده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.