سرمایه گذاری دولت کانادا در ساخت اولین خودروی برقی ساخت کانادا

[ad_1] 5 میلیون دلار برای انجمن تولیدکنندگان قطعات خودرو به منظور توسعه یک وسیله نقلیه مفهومی متصل ، خودگردان و بدون آلاینده به کانادا ، ایجاد 80 شغل و حمایت از 40 مشاغل 11 آگوست 2021 وودبریج ، انتاریو با نزدیک شدن کانادا به آینده آلایندگی صفر ، نیاز فزاینده ای به تولید و عرضه

کد خبر : 93197
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
سرمایه گذاری دولت کانادا در ساخت اولین خودروی برقی ساخت کانادا

[ad_1]

5 میلیون دلار برای انجمن تولیدکنندگان قطعات خودرو به منظور توسعه یک وسیله نقلیه مفهومی متصل ، خودگردان و بدون آلاینده به کانادا ، ایجاد 80 شغل و حمایت از 40 مشاغل

11 آگوست 2021 وودبریج ، انتاریو

با نزدیک شدن کانادا به آینده آلایندگی صفر ، نیاز فزاینده ای به تولید و عرضه راه حل های ساخته شده در کانادا برای بخش خودرو ما وجود دارد. دولت کانادا همچنان متعهد به حمایت از بخش خودرو برای طراحی و ساخت نسل بعدی خودروهای متصل ، خودکار و بدون آلاینده در جنوب انتاریو و تسریع گذار به اقتصاد خالص بدون آلایندگی است.

به همین دلیل است که امروز ، دب شولته ، وزیر سالمندان و نماینده پارلمان کینگ وان ، از سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری FedDev Ontario در انجمن تولیدکنندگان قطعات خودرو (APMA) برای حمایت از Project Arrow ، اولین صنعت خودروسازی کانادایی در صنعت خودرو خبر داد. خودروی مفهومی ساخته شده و بدون آلایندگی این اعلامیه به نمایندگی از ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال در انتاریو جنوبی (FedDev Ontario) اعلام شد.

با عضویت 90 درصدی در کلیه تولیدکنندگان مستقل قطعات خودرو در کانادا ، APMA از ارتباطات دیرینه خود در صنعت تولید خودرو برای گردهم آوردن صنعت کلیدی و شرکای دانشگاهی در جنوب انتاریو برای تسهیل پروژه Arrow استفاده خواهد کرد. این شرکا برای طراحی ، مهندسی و ساخت خودروی مفهومی خودروی متصل و خودران بدون آلایندگی صفر (ZEV) و دوقلوی دیجیتالی آن همکاری خواهند کرد که از آنها به عنوان یک بستر مجازی برای آزمایش و تأیید فناوریهای متصل و خودمختار (CAV) قبل از با خودروی فیزیکی ادغام شده اند.

سرمایه گذاری FedDev Ontario در این پروژه از 80 شغل پشتیبانی می کند ، بیش از 6.6 میلیون دلار از منابع دیگر کمک می گیرد ، از حداقل 40 تامین کننده خودرو و شرکت های فناوری پشتیبانی می کند و 50 میلیون دلار سرمایه گذاری اضافی ایجاد می کند.

این پروژه منجر به تبدیل بخش خودروسازی کانادا از توسعه خودروهای سوختی سنتی به توسعه خودروهای بدون آلاینده می شود و قابلیت های بخش خودروسازی و فناوری دیجیتال کانادا را برای رقابت در صحنه جهانی نشان می دهد. همچنین به ایجاد یک زنجیره تأمین قوی خودروهای برقی در کانادا کمک می کند و ظرفیت توسعه خودروهای برقی داخلی کانادا را در همه موارد از نیروگاه های برقی و سیستم های CAV گرفته تا تولید باتری افزایش می دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.