سرمایه گذاری دولت کانادا در ساخت اولین خودروی برقی ساخت کانادا

[ad_1] 5 میلیون دلار برای انجمن تولیدکنندگان قطعات خودرو برای هدایت توسعه خودروهای متصل ، خودران و بدون آلاینده در کانادا ، ایجاد 80 شغل و حمایت از 40 مشاغل 11 آگوست 2021 – ویندزور ، انتاریو با نزدیک شدن کانادا به آینده آلایندگی صفر ، نیاز فزاینده ای به تولید و عرضه راه حل

کد خبر : 94475
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۱۶
سرمایه گذاری دولت کانادا در ساخت اولین خودروی برقی ساخت کانادا

[ad_1]

5 میلیون دلار برای انجمن تولیدکنندگان قطعات خودرو برای هدایت توسعه خودروهای متصل ، خودران و بدون آلاینده در کانادا ، ایجاد 80 شغل و حمایت از 40 مشاغل

11 آگوست 2021 – ویندزور ، انتاریو

با نزدیک شدن کانادا به آینده آلایندگی صفر ، نیاز فزاینده ای به تولید و عرضه راه حل های ساخته شده در کانادا برای بخش خودرو ما وجود دارد. دولت کانادا همچنان متعهد به حمایت از بخش خودرو برای طراحی و ساخت نسل بعدی خودروهای متصل ، خودران و بدون آلاینده در جنوب انتاریو و تسریع گذار به اقتصاد خالص بدون آلایندگی است.

به همین دلیل است که امروز ، دولت کانادا از سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری FedDev Ontario در انجمن تولیدکنندگان قطعات خودرو (APMA) برای حمایت از Project Arrow ، اولین خودروی مفهومی بدون تولید گازهای گلخانه ای ساخته شده در کانادا ، خبر داد. ایرک کوسمیرچیک ، نماینده پارلمان ویندزور-تکومسه ، تأثیرات منطقه ای که در ویندزور اسکس خواهد داشت را برجسته کرد.

با عضویت 90 درصدی در کلیه تولیدکنندگان مستقل قطعات خودرو در کانادا ، APMA از ارتباطات دیرینه خود در صنعت تولید خودرو استفاده خواهد کرد تا صنعت اصلی و شرکای دانشگاهی در جنوب انتاریو را برای تسهیل پروژه Arrow گرد هم آورد. این شرکا برای طراحی ، مهندسی و ساخت خودروی مفهومی خودروی متصل و خودکار بدون آلایندگی صفر (ZEV) و دوقلو دیجیتالی آن همکاری خواهند کرد ، که به عنوان یک بستر مجازی برای آزمایش و اعتبارسنجی فناوریهای متصل و خودکار (CAV) قبل از استفاده از آنها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با خودروی فیزیکی ادغام شده اند.

سرمایه گذاری FedDev Ontario در این پروژه از 80 شغل حمایت می کند ، بیش از 6.6 میلیون دلار از سایر منابع مالی استفاده می کند ، از حداقل 40 تامین کننده خودرو و شرکت های فناوری پشتیبانی می کند و 50 میلیون دلار سرمایه گذاری اضافی ایجاد می کند.

FedDev Ontario Virtual Reality CAVE در Invest WindsorEssex میزبان برخی از فعالیتهای کلیدی پروژه در مورد وسیله نقلیه مفهومی است که به عنوان یک بستر مجازی برای آزمایش و اعتبارسنجی فناوریهای متصل و خودکار (CAV) قبل از ادغام در آنها استفاده می شود. ماشین فیزیکی این خودروی مفهومی همچنین به عنوان طرحی برای توسعه و ادغام باتری ، انتقال فناوری و توسعه مالکیت معنوی عمل خواهد کرد.

این پروژه منجر به تبدیل بخش خودروسازی کانادا از توسعه خودروهای سوختی سنتی به توسعه خودروهای بدون آلاینده می شود و قابلیت های بخش خودروسازی و فناوری دیجیتال کانادا را برای رقابت در صحنه جهانی نشان می دهد. همچنین به ایجاد یک زنجیره تأمین قوی خودروهای برقی در کانادا کمک می کند و ظرفیت توسعه خودروهای برقی داخلی کانادا را در همه موارد از نیروگاه های برقی و سیستم های CAV گرفته تا تولید باتری افزایش می دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.