سرمایه گذاری دولت کانادا در زیرساخت های پارک ملی Kejimkujik و سایت تاریخی ملی و پارک ملی Kejimkujik در کنار دریا

[ad_1] 30 ژوئن 2021 پل مایتلند ، نمایندگی پارکهای نوا اسکوشیا کانادا دولت کانادا در حال حمایت از پارک های ملی در سراسر کشور برای حمایت از گردشگری پایدار و ایجاد تجربه بازدیدکنندگان معنادار است ، در حالی که از تلاش های دولت برای مقابله با تغییرات آب و هوا حمایت می کند. امروز ،

کد خبر : 93189
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
سرمایه گذاری دولت کانادا در زیرساخت های پارک ملی Kejimkujik و سایت تاریخی ملی و پارک ملی Kejimkujik در کنار دریا

[ad_1]

30 ژوئن 2021 پل مایتلند ، نمایندگی پارکهای نوا اسکوشیا کانادا

دولت کانادا در حال حمایت از پارک های ملی در سراسر کشور برای حمایت از گردشگری پایدار و ایجاد تجربه بازدیدکنندگان معنادار است ، در حالی که از تلاش های دولت برای مقابله با تغییرات آب و هوا حمایت می کند.

امروز ، برنادت جردن محترم ، وزیر شیلات ، اقیانوس ها و گارد ساحلی کانادا و نماینده پارلمان در South Shore-St. مارگارت ، به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی و وزیر مسئول پارکهای کانادا ، 1.16 میلیون دلار برای تجدید زیرساخت های فدرال در پارک ملی Kejimkujik و سایت تاریخی ملی و پارک ملی Kejimkujik در کنار دریا اعلام کرد. این بودجه از اقدامات بازسازی دو دارایی حیاتی آسیب دیده در طوفان پس از گرمسیری دوریان در پاییز سال 2019 حمایت می کند و پیشنهاد تجربه بازدیدکنندگان را در Kejimkujik به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

ابتدا ، یک پل عابر پیاده و مقاوم در برابر آب و هوا در امتداد مسیر رودخانه مرسی ساخته می شود و جایگزین پل عابر پیاده شناور سابق در رودخانه مرسی می شود که مستعد آسیب طوفان شده است. پل جدید امکان بازدید در طول سال و استفاده از مسیر جدید استفاده مشترک Ukme’k را فراهم می کند ، در حالی که هزینه های مربوط به نصب سالانه و حذف پل شناور را حذف می کند. فناوری جدید پل و طراحی تکیه گاه شامل برنامه ریزی بحرانی برای تغییرات آب و هوایی است و ارتفاع پل سطح آب طوفان ، فرکانس طوفان و بار باد را در طراحی آن در نظر می گیرد.

دوم ، شبکه دنباله ساحلی بازسازی می شود. خسارت وارد شده به هر دو مسیر Harbor Rocks Trail و مسیر Port Port Joli در ساحل ساحل از طوفان دوریان شامل فرسایش ساحلی و زیرآب شدن مسیر ، شستشو ، تخته سنگ های پراکنده و از دست دادن سطح سرپوش بود. بازسازی شبکه پیاده روی ساحلی Kejimkujik با طراحی مسیر آن ، مقاومت بیشتری را در برابر شستشو و فرسایش تضمین می کند و مسیرهای پایدار از مناطقی که در معرض فرسایش ساحلی قرار دارند ، دور می شوند.

پاسخ Kejimkujik به طوفان پس از گرمسیری دوریان مشارکت بومیان را در چندین روش شامل مشورت رسمی ، باستان شناسی مشارکتی ، گنجاندن دانش بومیان و مشارکت کارکنان میکماو در بر گرفته است. چندین جوان میکماو به عنوان بخشی از تیم برای تسهیل بخشهای باستان شناسی و دانش سنتی این کار استخدام شده اند.

تأثیرات تغییرات آب و هوایی بر پارک های تحت مدیریت کانادا پیچیده است و آژانس متعهد است که اقدامات کاهش و سازگاری تغییرات آب و هوایی را در کار خود ادغام کند. واقعیت های تغییر آب و هوا در منطقه جنوب غربی نوا اسکوشیا این پیشرفت ها را آگاه می کند تا اطمینان حاصل شود که این دارایی ها تا مدت ها در آینده مقاوم هستند.

پارکهای ملی کانادا پناهگاهی برای حیات وحش و مردم است. سرمایه گذاری در این مکان ها از سلامت میراث طبیعی ما حمایت می کند ، در حالی که تجربه های با کیفیت و معنی داری را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

– 30 –

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.