سرمایه گذاری دولت کانادا در زمینه ایمنی در فرودگاه بین المللی واترلو

[ad_1] 8 جولای 2021 منطقه واترلو ، ON حمل و نقل کانادا از سفر به ملاقات های پزشکی ، رساندن کالا به بازار ، توزیع وسایل شخصی و تجهیزات پزشکی یا تحویل واکسن ها ، کانادایی ها برای حمایت از جوامع پر جنب و جوش به فرودگاه های محلی ایمن و خوب نگهداری شده تکیه

کد خبر : 97768
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۱۶
سرمایه گذاری دولت کانادا در زمینه ایمنی در فرودگاه بین المللی واترلو

[ad_1]

8 جولای 2021 منطقه واترلو ، ON حمل و نقل کانادا

از سفر به ملاقات های پزشکی ، رساندن کالا به بازار ، توزیع وسایل شخصی و تجهیزات پزشکی یا تحویل واکسن ها ، کانادایی ها برای حمایت از جوامع پر جنب و جوش به فرودگاه های محلی ایمن و خوب نگهداری شده تکیه می کنند. این فرودگاهها همچنین خدمات هوایی اساسی را ارائه می دهند ، بیشتر در طول این بیماری همه گیر COVID-19 ، از جمله تامین مجدد جامعه ، آمبولانس هوایی ، جستجو و نجات و واکنش آتش سوزی جنگل.

وزیر تنوع و فراگیری و جوانان ، باردیش چاگر محترم و نماینده پارلمان واترلو به همراه نماینده پارلمان Kitchener – Conestoga ، تیم لوئیس ، امروز اعلام کردند که دولت کانادا در حال سرمایه گذاری مهم در زمینه ایمنی است. منطقه فرودگاه بین المللی واترلو.

دولت کانادا از طریق برنامه کمک سرمایه گذاری فرودگاه های فرودگاه کانادا (ACAP) 3،931،274 دلار به فرودگاه بین المللی منطقه واترلو برای ترمیم مسیرهای تاکسی و چهار غرفه هواپیما اختصاص می دهد.

برای سالهای 2021 تا 2022 ، ترانسپورت کانادا بودجه ACAP را به 63 فرودگاه برای 86 پروژه مرتبط با ایمنی اختصاص داده است ، از جمله تعمیرات/بازسازی باند و تاکسی ، افزایش روشنایی ، خرید تجهیزات برف روبی و وسایل نقلیه آتش نشانی و نصب حصار حیات وحش.

از زمان شروع برنامه کمک سرمایه فرودگاهها در سال 1995 ، دولت کانادا بیش از 1.1 میلیارد دلار برای 1088 پروژه در 199 فرودگاه در سراسر کشور سرمایه گذاری کرده است.

فرودگاه های خوب نگهداری شده به اطمینان از عملیات ایمن فرودگاهی برای هواپیماها ، مسافران و خدمه و حفاظت از دارایی های ایمنی پرهزینه فرودگاه مانند تجهیزات برف روبی و وسایل نقلیه نجات و آتش نشانی کمک می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.