سرمایه گذاری دولت کانادا برای کمک به بخش ماهی و غذاهای دریایی در جنوب نیوبرانزویک همچنان قوی است

[ad_1] 21 جولای 2021 – مونکتون ، نیوبرانزویک – آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا (ACOA) امروز ، دومینیک لبلانک محترم ، رئیس شورای خصوصی ملکه در کانادا و وزیر امور بین دولتی ، از سرمایه گذاری کل 10،077،551 دلار در 22 طرح در سراسر نیوبرانزویک جنوبی ، از جمله 20 مورد در منطقه Cap-Pelé ،

کد خبر : 91598
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
سرمایه گذاری دولت کانادا برای کمک به بخش ماهی و غذاهای دریایی در جنوب نیوبرانزویک همچنان قوی است

[ad_1]

21 جولای 2021 – مونکتون ، نیوبرانزویک – آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا (ACOA)

امروز ، دومینیک لبلانک محترم ، رئیس شورای خصوصی ملکه در کانادا و وزیر امور بین دولتی ، از سرمایه گذاری کل 10،077،551 دلار در 22 طرح در سراسر نیوبرانزویک جنوبی ، از جمله 20 مورد در منطقه Cap-Pelé ، برای کمک به ماهی و غذاهای دریایی خبر داد. بخش پردازش با چالش های ناشی از همه گیری روبرو می شود و از ماندگاری آینده آن اطمینان می یابد. این اعلامیه به نمایندگی از ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول ACOA و برنادت جردن ، وزیر شیلات ، اقیانوس ها و گارد ساحلی کانادا ، اعلام شد.

این بودجه به مشاغل کمک می کند تا عملیات پردازش را با تجهیزات ، مواد و تغییرات جدید تطبیق دهند تا سلامت و ایمنی کارکنان به دلیل COVID-19 افزایش یابد. این پروژه ها از پردازشگران ماهی و غذاهای دریایی در مناطق Cap-Pelé و Blacks Harbour پشتیبانی می کنند. اطلاعات اضافی در مورد پروژه ها در پس زمینه مربوطه ارائه شده است.

اطلاعیه امروز نشان دهنده تعهد دولت ما در حمایت از تمام بخشهای تحت تأثیر همه گیری است. پروژه هایی از این دست به بخش فرآوری ماهی و غذاهای دریایی کمک می کند تا کانادایی های آتلانتیک بیشتری را به کار برگرداند و فرصت های اقتصادی را برای جوامع ساحلی ایجاد کند.

دولت فدرال از پردازشگران ماهی و غذاهای دریایی حمایت می کند

نیروی کار بخش پردازش ماهی و غذاهای دریایی کانادا یک محرک اقتصادی در جوامع ساحلی و روستایی ما است و برای زنجیره تامین ملی غذای ما حیاتی است. این بخش به دلیل COVID-19 با چالش های مهمی روبرو شد و دولت ما به سرعت کار کرد تا از حمایت مورد نیاز در این زمان بی سابقه اطمینان حاصل کند.

در 25 آوریل 2020 ، دولت فدرال 62.5 میلیون دلار صندوق تثبیت غذاهای دریایی کانادا (CSSF) را اعلام کرد. این صندوق به طور خاص برای کمک به پردازندگان ماهی و غذاهای دریایی کانادا برای سازگاری با چالش های COVID-19 ایجاد شده است. امروزه CSSF از پروژه هایی در سراسر کانادا حمایت می کند تا به پردازنده ها کمک کند کارکنان خود را حفظ کرده و اقدامات ایمنی و بهداشتی قوی را برای اطمینان از محافظت از کارگران انجام دهند. این امر ظرفیت صنعت را برای پردازش ، ذخیره ، بسته بندی و توزیع محصولات سالم و با کیفیت بالا ، و همچنین بازآفرینی فرآیندها و بازاریابی خود برای انطباق با نیازهای متغیر مصرف کننده ، افزایش می دهد.

دولت ما با تقویت بخش فرآوری ماهی و غذاهای دریایی کانادا ، به اقتصاد کانادا برای بهبودی قوی و پس از همه گیری کمک می کند. صنایع اقیانوسی کانادا سالانه تقریباً 31.7 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی کانادا کمک می کنند. با سرمایه گذاری در بخش فرآوری ماهی و غذاهای دریایی در این برهه حساس ، دولت ما راه را برای یک اقتصاد آبی قوی تر و مقاوم تر هموار می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.