سرمایه گذاری در مجتمع جدید Elders در Old Crow ، Yukon

[ad_1] کلاغ قدیمی، یوکان ، 6 آگوست 2021-دولت های Vuntut Gwitchin ، کانادا و Yukon با هم همکاری می کنند تا اولین مجتمع Vuntut Gwitchin First Nation را برای بزرگترها در Old Crow ، تنها جامعه پرواز در Yukon ، بسازند. امروز ، لری باگنل محترم ، نماینده پارلمان یوکان ، به نمایندگی از مریم

کد خبر : 93641
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
سرمایه گذاری در مجتمع جدید Elders در Old Crow ، Yukon

[ad_1]

کلاغ قدیمی، یوکان ، 6 آگوست 2021-دولت های Vuntut Gwitchin ، کانادا و Yukon با هم همکاری می کنند تا اولین مجتمع Vuntut Gwitchin First Nation را برای بزرگترها در Old Crow ، تنها جامعه پرواز در Yukon ، بسازند.

امروز ، لری باگنل محترم ، نماینده پارلمان یوکان ، به نمایندگی از مریم مونسف ، وزیر فدرال زنان و برابری جنسیتی و توسعه اقتصادی روستایی ؛ مارک میلر ، وزیر خدمات بومی فدرال ؛ ریچارد موستین ، وزیر خدمات اجتماعی یوکان ؛ و دانتا تیزیا ترام ، رئیس اول ملت وونتوت گوئیچین ، از بودجه مشترک برای ساخت مجتمع Elders در Old Crow ، Yukon خبر دادند.

دولت کانادا 9 میلیون دلار در این پروژه از طریق جریان زیرساختی مناطق روستایی و شمالی (RNIS) سرمایه گذاری در کانادا سرمایه گذاری می کند. برنامه زیرساخت و 1.7 میلیون دلار از طریق بودجه هدفمند برای مسکن ملل اول. اولین ملت Vuntut Gwitchin همچنین 3 میلیون دلار به “خانه خردمندان” اختصاص می دهد ، که جامعه در نهایت نام گوئیچین را بر آن می گذارد.

این مجموعه شامل هشت واحد مسکونی یک خوابه برای سالمندان بومی و یک واحد یک خوابه برای مراقبان زنده است. همچنین شامل آشپزخانه ، اتاق خشکشویی ، دستشویی و یک محوطه داخلی بزرگ داخلی است که به عنوان مرکز زبان گوئیچین و برای اجتماعات خانوادگی ، فعالیتها و صنایع دستی مورد استفاده قرار می گیرد.

این سه دولت اذعان دارند که سرمایه گذاری های زیربنایی راهبردی در جوامع شمالی باید به ارزش ها و شیوه های زندگی منحصر به فرد مردم بومی و همچنین چالش هایی که جوامع دورافتاده با آن روبرو هستند پاسخ دهد. برای چند دهه در Old Crow ، یک روستای مهاجرپذیر با حدود 250 نفر ، سالمندان مجبور شدند به جنوب شهرهای بزرگتر بروند و از حمایت خانواده دور شوند تا به گزینه های زندگی کمکی دست یابند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.