سرمایه گذاری در زیرساخت های تفریحی ارتقا یافته در دانشگاه سنت آن برای دانشجویان و ساکنان

کلر ، نوا اسکوشیا ، 15 ژوئیه 2021-دولت کانادا روش های مختلفی را که همه گیر COVID-19 بر جوامع کوچک و روستایی در سراسر نوا اسکوشیا تحت تأثیر قرار داده است ، به رسمیت می شناسد. به همین دلیل است که به سرمایه گذاری استراتژیک در زیرساخت هایی که نیازهای منحصر به فرد و خاص

کد خبر : 97616
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
سرمایه گذاری در زیرساخت های تفریحی ارتقا یافته در دانشگاه سنت آن برای دانشجویان و ساکنان


کلر ، نوا اسکوشیا ، 15 ژوئیه 2021-دولت کانادا روش های مختلفی را که همه گیر COVID-19 بر جوامع کوچک و روستایی در سراسر نوا اسکوشیا تحت تأثیر قرار داده است ، به رسمیت می شناسد. به همین دلیل است که به سرمایه گذاری استراتژیک در زیرساخت هایی که نیازهای منحصر به فرد و خاص این جوامع را در سراسر استان برآورده می کند ، ادامه می دهد.

دولت های فدرال ، استانی و محلی در کنار هم اقدامات قاطعی را برای حمایت از خانواده ها ، مشاغل و جوامع انجام می دهند و همچنان به آینده نگاه می کنند تا ببینند با شروع بهبودی کانادا از اثرات همه گیری چه کارهایی می توان انجام داد.

امروز ، دارل سامسون ، دبیر پارلمانی وزیر امور کهنه سربازان و وزیر دفاع ملی و نماینده پارلمان ساکویل – پرستون – چزت کوک ، به نمایندگی از مریم مونسف ، وزیر زنان و برابری جنسیتی و توسعه اقتصادی روستایی ؛ سوزان لوهنس کرافت ، وزیر انجمن ها ، فرهنگ و میراث نوا اسکوشیا ؛ ایوان لبلانک ، معاون سرپرست شهرداری کلر و آلیستر سورت ، رئیس و معاون دانشگاه Sainte-Anne ، اعلام کرد که برای ساخت پیست دویدن جدید در محوطه دانشگاه Sainte-Anne کمک هزینه می کند.

در این پروژه یک پیست دو روی سطحی لاستیکی شده که شامل یک زمین فوتبال با اندازه معمولی و کامل با چمن مصنوعی است ، در مرکز پیست ساخته می شود. میدان جدید فوتبال و دوومیدانی به ورزشکاران دانش آموز و اعضای جامعه فرصت بیشتری برای آموزش و فعالیت در زیرساخت های تفریحی با کیفیت و ایمن تر ارائه می دهد.

دولت کانادا 1.2 میلیون دلار از طریق جریان زیرساخت های روستایی و شمالی این کشور سرمایه گذاری می کند سرمایه گذاری در کانادا برنامه ، در حالی که دولت نوا اسکوشیا و ارائه 1 میلیون دلار است. شهرداری کلر و دانشگاه سنت آن هر دو 400000 دلار کمک می کنند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.