سرمایه گذاری در دستمال توالت و پوشک – پیش بینی سهام Procter & Gamble

[ad_1] زمان‌های سخت نیازمند کالاهای اساسی هستند – به علاوه، دارایی‌های دفاعی با پایه‌های قوی و بازده تاریخی خوب. به نظر می رسد که زمان های دشوار ممکن است زودتر از حد انتظار نزدیک شود. بنابراین، بیایید به پتانسیل سهام Procter & Gamble برای عمل به عنوان محافظ در بازارهای بی ثبات نگاه کنیم. واژه

کد خبر : 369216
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۲۴
سرمایه گذاری در دستمال توالت و پوشک – پیش بینی سهام Procter & Gamble

[ad_1]

زمان‌های سخت نیازمند کالاهای اساسی هستند – به علاوه، دارایی‌های دفاعی با پایه‌های قوی و بازده تاریخی خوب. به نظر می رسد که زمان های دشوار ممکن است زودتر از حد انتظار نزدیک شود. بنابراین، بیایید به پتانسیل سهام Procter & Gamble برای عمل به عنوان محافظ در بازارهای بی ثبات نگاه کنیم.

واژه رکود در رابطه با اقتصاد ایالات متحده توسط کارشناسان بیش از پیش مورد اشاره قرار می گیرد. این شرایط اقتصادی اکنون نه تنها در بلندمدت بلکه در آینده نزدیک نیز مورد بحث قرار گرفته است. از جمله تاریخ های پیشنهادی، نیمه آخر سال 2023 یا پایان سال است، زمانی که فدرال رزرو در نهایت به مجموعه افزایش نرخ بهره خود پایان خواهد داد – و عواقب این سیاست جنگ طلبانه اقتصاد ایالات متحده را تعقیب خواهد کرد.

وضعیت عمومی در بازار سهام ایالات متحده نیز احتمالاً چندان خوشایند نخواهد بود. با این حال، همیشه دارایی هایی هستند که در دوران رکود بازار عملکرد خوبی دارند. Procter & Gamble، یا فقط PG، ممکن است یکی از آنها باشد. به هر حال، اگر به دنبال سهام مناسب برای افزودن به سبد خود هستید، می توانید از ابزارهای تخصصی مانند سهام غربالگر استفاده کنید. شما فیلترها را بر اساس نیازهای خود تنظیم می کنید، و غربالگر لیستی از اوراق بهادار را بر اساس این معیارها نشان می دهد.

سهام Procter & Gamble در پنج سال گذشته رشد چشمگیر نزدیک به 100٪ را نشان داده است.

به نظر می رسد این ارقام قابل توجهی هستند. اما انجام یک مقایسه ضروری است. بنابراین، بیایید عملکرد شاخص S&P 500 را نیز در نظر بگیریم، زیرا به ما امکان می دهد تشخیص دهیم که آیا PG از بازار بهتر عمل کرده است یا نه (بله، سهام PG این کار را انجام داده است).

شایان ذکر است که سهام Procter & Gamble در سال 2023 رشد نکرده است. دارایی در واقع 1٪ از قیمت خود را از دست داده است. با این حال، چه چیزی در پیش است؟ دستمال توالت، تیغ، شامپو، پوشک و کالاهای مشابه قطعا دارایی های دفاعی هستند. و Procter & Gamble همه آنها را با برندهای معروف مختلفی مانند Tide، Pampers، Head & Shoulders، Gillette تولید می کند.

صرف نظر از اینکه آیا این دوره را می توان به عنوان یک بحران طبقه بندی کرد، افراد را از خرید اقلام ضروری مانند دستمال توالت منصرف نمی کند – این پاسخ است. علاوه بر این، در مورد برندهای تثبیت شده برندهای کالاهای اساسی، مشتریان وفادار وجود دارد. معمولاً، اگر مردم قبلاً محصولاتی را پیدا کرده اند که مطابق با نیازهای خود هستند، هر بار که به خرید می روند، تمایلی به انتخاب یک تیغ یا شامپوی جدید ندارند.

عامل مهمی که در اینجا باید در نظر گرفت، تورم است. قیمت‌ها در مغازه‌ها همچنان افزایش خواهند یافت، اما مشتریان همیشه این گزینه را دارند که جایگزین‌های مقرون به صرفه‌تری را انتخاب کنند. در واقع، این تغییر در حال حاضر آغاز شده است.

آخرین گزارش پراکتر اند گمبل نشان داد که در سه ماهه سوم سال 2022، قیمت های سالانه 10 درصد افزایش یافت و در نتیجه حجم فروش کاهش یافت. بیشترین آسیب را واحدهای پارچه و محصولات مراقبت در منزل و کمترین بخش مربوط به بخش بهداشت و زیبایی بود. اما درک این نکته مهم است که افزایش قیمت ها و کاهش فروش تعادل ظریفی را ایجاد می کند.

یکی دیگر از عوامل به نفع PG، سابقه سود سهام ثابت آن است. این شرکت آنقدر سود سهام پرداخت کرده است که ممکن است آدم و حوا آن را دریافت کنند.

اکثر تحلیلگران بر این باورند که سهام پروکتر اند گمبل می تواند نتایج مثبتی را در یک چشم انداز میان مدت یا بلند مدت ارائه دهد. پیش‌بینی اجماع حاکی از رشد +11 درصدی در 12 ماه آینده است. با این وجود، یادآوری این نکته ضروری است که هر پیش‌بینی باید مکمل تحقیقات شما باشد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.