سرمایه گذاری در تفریح ​​، زیرساخت های سبز و روستایی برای ساکنان نیوفاندلند و لابرادور

[ad_1] سنت جان ، نیوفاندلند و لابرادور ، 13 آگوست 2021-کانادایی ها در همه جا تأثیر COVID-19 را بر خانواده ، معیشت و شیوه زندگی خود احساس می کنند. با هم ، کانادا و نیوفاندلند و لابرادور در تلاش هستند تا کیفیت زندگی شهروندان را بالا ببرند ، نیازهای جوامع را برآورده کنند و ایجاد

کد خبر : 91384
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۸
سرمایه گذاری در تفریح ​​، زیرساخت های سبز و روستایی برای ساکنان نیوفاندلند و لابرادور

[ad_1]

سنت جان ، نیوفاندلند و لابرادور ، 13 آگوست 2021-کانادایی ها در همه جا تأثیر COVID-19 را بر خانواده ، معیشت و شیوه زندگی خود احساس می کنند. با هم ، کانادا و نیوفاندلند و لابرادور در تلاش هستند تا کیفیت زندگی شهروندان را بالا ببرند ، نیازهای جوامع را برآورده کنند و ایجاد مشاغل و سرمایه گذاری را برای مقابله با تأثیر COVID-19 ارتقا دهند.

امروز ، شیموس اورگان جونیور ، وزیر منابع طبیعی ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع و الویس لاولوس ، وزیر حمل و نقل و زیرساخت ها ، بیش از 99 میلیون دلار بودجه مشترک اعلام کردند. زیرساخت های سبز ، تفریحی و روستایی برای ساکنان نیوفاندلند و لابرادور.

سرمایه گذاری های امروز از 88 پروژه زیربنایی حمایت می کند که در زندگی ساکنان در سراسر استان تغییر ایجاد می کند. این پروژه ها شامل ارتقاء امکانات تفریحی ، سیستم های آب و فاضلاب و جاده هایی است که مردم برای انجام فعالیت های روزانه خود به آن متکی هستند. این سرمایه گذاری ها در مجموع باعث می شود ساکنان از خدمات زیرساختی عمومی ایمن ، پایدار و قابل اعتماد در سالهای آینده بهره مند شوند.

دولت کانادا بیش از 39.3 میلیون دلار در این پروژه ها از طریق جامعه ، جریان زیرساخت فرهنگ و تفریح ​​، جریان زیرساخت سبز و جریان زیرساختی روستاها و جوامع شمالی برنامه سرمایه گذاری در زیرساخت های کانادا سرمایه گذاری می کند. یک پروژه همچنین از طریق صندوق فدرال ایجاد اجتماع کانادا بودجه دریافت می کند. دولت نیوفاندلند و لابرادور بیش از 39.3 میلیون دلار کمک می کند ، در حالی که دریافت کنندگان پروژه در مجموع بیش از 20.3 میلیون دلار به پروژه های مربوطه خود کمک می کنند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.