سرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا در سال 2021|گروه طالع

[ad_1] سرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا سرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا هر کدام برنامه‌های مهاجرتی و شرایط مخصوص به خود را در پذیرش مهاجرین تحت عنوان سرمایه گذار دارند . که به توضیح شرایط هر کدام از این ایالت‌ها می‌پردازیم. سرمایه گذاری در کبک به منظور سرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا مانند

کد خبر : 90093
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
سرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا در سال 2021|گروه طالع

[ad_1]

سرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا

سرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا هر کدام برنامه‌های مهاجرتی و شرایط مخصوص به خود را در پذیرش مهاجرین تحت عنوان سرمایه گذار دارند . که به توضیح شرایط هر کدام از این ایالت‌ها می‌پردازیم.

سرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا

  • سرمایه گذاری در کبک

به منظور سرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا مانند کبک تنها کاری که باید انجام دهید این  است که در یکی از بانک‌های کانادا مبلغی بالغ بر ۲۲۰ هزار دلار کانادا سپرده گذاری کنید پس از آن به راحتی می‌توانید برای خود و اعضای خانواده تان اقامت موقت یا حتی دائم در همان لحظه اولین ورود به خاک کانادا دریافت کنید همچنین در شرایط  برنامه مهاجر پذیری به عنوان سرمایه گذار در استان کبک احتیاجی به ارائه مدرک زبان نیست.

  • سرمایه گذاری در پرنس ادوارد

برایسرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا مانند پرنس ادوارد بایستی حتما یک بار قبلا به این ایالت سفر کرده و دارای مدرک لیسانس و زبان انگلیسی باشید. به منظور سرمایه گذاری در پرنس ادوارد بایستی فرد متقاضی یک کسب و کار متناسب با تجربه‌های قبلی خود ایجاد یا خریداری کند که سرمایه اولیه برای این منظور ۲۷۵ هزار دلار کانادا است که البته با سپری شدن ۶ ماه از اقامت در این ایالت ۲۵ هزار دلار و پس از یکسال ۵۰ هزار دلار دیگر از این سرمایه به فرد متقاضی عودت داده می‌شود و مابقی جهت سرمایه گذاری و شروع کسب و کار در اختیار فرد قرار می‌گیرد.

  • سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا(ونکوور)

 

سرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا مانند بریتیش کلمبیا نیازمند سرمایه‌ای بالغ بر ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار کانادا است و در صورتی که در ایجاد و راه اندازی کسب و کار در کانادا موفق باشید اقامت دائم به شما تعلق می‌گیرد علاوه بر این با ارائه سرمایه بیشتر این امکان وجود دارد که فرد متقاضی بتواند همراه خود و خانواده‌اش ۱ الی ۵ نفر از اعضای بیزینس فوق را با خود به کانادا ببرد.

شرایط سرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا

  • سرمایه گذاری در منیتوبا

به منظور انجام سرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا مانند منیتوبا فرد متقاضی باید نزد دولت کانادا ( Canadian Government ) مبلغی بالغ بر ۱۰۰۰۰۰ دلار کانادا سرمایه گذاری انجام دهد تا به میزان ۱۵۰۰۰۰ دلار از این دولت وام دریافت کند. در صورت موفقیت در ایجاد کسب و کار مبلغ سرمایه گذاری شده به متقاضی عودت داشته می‌شود و در غیر اینصورت مبلغ نزد دولت کانادا برای همیشه باقی خواهد ماند. توجه داشته باشید که اگر فرد متقاضی در کسب و کار خود موفق هم عمل نکند تنها مبلغ ۱۰۰۰۰۰ دلار به اون بازگردانده نخواهد شد اما اخذ اقامت دائم همچنان برای او امکان پذیر است.

  • سرمایه گذاری در اُنتاریو

به منظور شروع سرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا مانند اُنتاریو دارا بودن شرایط زیر الزامی است.

  • دارا بودن ۳۶ ماه سابقه کسب و کار در کمترین حالت طی ۶۰ ماه گذشته که بایستی ۱۲ ماه آن به شکل فعال در ارتباط با کسب و کاری باشد که قصد راه اندازی آن را در کانادا دارید‌.
  • سابقه مدیریتی
  • سرمایه لازم به منظور ایجاد کسب و کار داخل تورنتو ۱۵۰۰۰۰۰ دلار کانادا و در خارج از تورنتو ۸۰۰۰۰۰ دلار کانادا است و در صورتی که کسب و کار پیشنهادی شما در ارتباط با فناوری و اطلاعات است بایستی بدون در نظر داشتن محدوده راه اندازی کسب و کار در کمترین حالت ۸۰۰۰۰۰ دلار کانادا سرمایه داشته باشید.
  • به منظور خرید کسب و کار در اُنتاریو این الزام وجود دارد که حداقل یکبار طی ۱۲ ماه گذشته سفری به اُنتاریو به منظور آگاهی و آشنایی با کسب و کار آنجا داشته باشید.

وجود شرایط ذکر شده برای تک تک شرکا در صورتی که قصد مهاجرت دائم یا اقامت موقت در کانادا را دارند ضروری است.

new

  • سرمایه گذاری در نیوبرانزویک

یکی دیگر از ایالت‌های کانادا جهت ایجاد کسب و کار یا سرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا مانند نیوبرانزویک است که با دارا بودن شرایط ذکر شده در زیر به فرد متقاضی اجازه سرمایه گذاری در این ایالت را می‌دهد.

  • ارائه ۶۰۰ هزار دلار کانادا به عنوان سرمایه که نصف آن باید نقدی و مابقی یعنی ۳۰۰ هزار دلار دیگر می‌تواند به صورت غیر نقدی باشد.
  • سابقه کار به مدت ۵ سال و همچنین ۳ سال سابقه کاری در زمینه‌ای متناسب با کسب و کاری که قصد ایجاد آن را دارند.
  • دارا بودن CLB 5
  • کسب حداقل ۶۵ امتیاز که این امتیازدهی مرتبط به نمره زبان و مدرک شخص است .



Post Views:
63

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.