سرمایه گذاری در اکوادور | مراحل و مدارک + شرایط زندگی و هزینه

[ad_1] آنچه در این مقاله می‌خوانید واحد پول اکوادور دلار آمریکا و زبان رسمی این کشور، زبان اسپانیایی می‌باشد. عمده محصولات صادراتی و وارداتی این کشور از میگو، ماهی، کاکائو، موز و چوب برای صادرات و کالاهای صنعتی و سوخت برای واردات تشکیل شده است. اقامت این کشور در دو نوع دائمی و موقت از

کد خبر : 213556
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
سرمایه گذاری در اکوادور | مراحل و مدارک + شرایط زندگی و هزینه

[ad_1]

آنچه در این مقاله می‌خوانید

واحد پول اکوادور دلار آمریکا و زبان رسمی این کشور، زبان اسپانیایی می‌باشد. عمده محصولات صادراتی و وارداتی این کشور از میگو، ماهی، کاکائو، موز و چوب برای صادرات و کالاهای صنعتی و سوخت برای واردات تشکیل شده است. اقامت این کشور در دو نوع دائمی و موقت از روش‌های گوناگونی امکان‌پذیر است، یکی از این روش‌ها سرمایه گذاری در اکوادور می‌باشد که در این مطلب به بررسی آن پرداخته‌ایم.

اقتصاد اکوادور و زمینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری

هزینه زندگی در اکوادور به نسبت سایر کشورها بیشتر بوده و نرخ تورم این کشور در سال‌های اخیر غیر قابل کنترل گشته است، اما با وجود چنین شرایطی شاخصه‌های اقتصادی این کشور رو به سمت مثبت هستند. این کشور از بازار کار مناسبی برای جذب سرمایه از کشورهای خارجی برخوردار است.

فعالیت شرکت‌های خصوصی مهم‌ترین منابع اقصادی این کشور هستند، همچنین بسیاری از چشم‌اندازهای اقتصادی این کشور در بخش پتروشیمی قرار گرفته است. بخش‌های کشاورزی، گردشگری، املاک و مستغلات و ماهی گیری و آبزی‌پروری مناسب‌ترین بخش‌ها برای سرمایه گذاری در این کشور می‌باشند.

اقتصاد اکوادور و زمینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری

سرمایه‌گذاری

کشور اکوادور در جهت بهبود و رونق اقتصادی، اقدام به جذب سرمایه‌گذارهای خارجی به‌صورت مستقیم می‌کند. سرمایه‌گذاری در اکوادور برای چهار بخش اصلی انجام می‌گیرد. این بخش‌ها عبارت‌اند از:

  • کشاورزی و جنگلداری
  • گردشگری
  • املاک و مستغلات
  • ماهی گیری و آبزی‌پروری

با خرید ملک به‌عنوان یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در اکوادور، ضمن اینکه کشور اکوادور مالکیت قطعی و شخصی شمارا به رسمیت می‌شناسد، می‌توانید اقامت خود و اعضای خانواده را به‌صورت دائم دریافت کنید.

قیمت آپارتمان در پایتخت اکوادور از ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار دلار برای یک آپارتمان یک خوابه می‌باشد. برای این کار نیاز به ترجمه مدارکتان به زبان اسپانیایی و ارائه گواهی عدم سو پیشینه می‌باشید. همچنین ارائه پرینت حساب الزامی است. این اقامت بعد از حداقل ۵ سال به تابعیت و اخذ پاسپورت اکوادور در صورت رعایت قوانین، ختم خواهد شد.

سرمایه‌گذاری در اکوادور با خرید ملک

اکوادور ازجمله کشورهایی است با خرید ملک، اقامت دائمی را به سرمایه‌گذاران خارجی ارائه می‌کند. درواقع خرید ملک نوعی روش سرمایه‌گذاری مؤثر برای اخذ اقامت دائم و تابعیت اکوادور می‌باشد.

هرچند خرید ملک در اکوادور با توجه به هزینه‌های پایین آن مزایای مهمی ازجمله اقامت این کشور را به همراه دارد؛ اما این روش هم مانند سایر روش‌های سرمایه‌گذاری قاعده و قانون خاص خود را دارد.

بااین‌حال دولت اکوادور مالکیت حقوقی و قانونی خریدار ملک را به رسمیت می‌شناسد.  هزینه ملک در اکوادور هرچند نسبت به سایر کشورها پایین‌تر است اما با توجه به متراژ متفاوت می‌باشد.

شرایط و مدارک اقامت از طریق سرمایه گذاری در اکوادور

دریافت ویزای سرمایه گذاری یک روش اقامتی مناسب برای افرادی است که از شرایط مالی نسبتاً خوبی برخوردار می‌باشند، همه روزه افراد بسیاری  متقاضی اخذ اقامت از این طریق هستند.

این نوع ویزا به افرادی تعلق می‌گیرد که قصد سرمایه گذاری در کشور اکوادور را داشته باشند، که متقاضی برای اخذ ان باید مبالغ مورد نظر را در این کشور سرمایه گذاری نماید و از شرایط برخوردار باشد. با اخذ ویزای سرمایه گذاری فرد از تمامی امکانات این ویزا برخوردار می‌گردد.

سرمایه گذاری یکی از روش‎های مناسب برای اقامت و ورود به کشور اکوادور است که شرایط مشخصی دارد، با رعایت این شرایط فرد بعد از مدتی می تواند به اقامت دائم این کشور دست یافته و پاسپورت اکوادور را دریافت نماید.

مدارک مورد نیاز برای این روش به شرح زیر می‌باشد:

– پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار

– پرداخت مبالغ سرمایه گذاری

– تکمیل فرم درخواست ویزا

– ارائه مدارک گردش حساب مالی

– ارائه شناسنامه و کارت ملی

– گواهی عدم سوءپیشینه

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.