سرمایه گذاری تحت فدرال Pathway به تلاش های درمانی برای خانواده ها و بازماندگان MMIWG کمک می کند

[ad_1] 6 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو، قلمرو سنتی غیرقابل واگذاری Algonquin – روابط سلطنتی-بومی و امور شمالی کانادا همه نقشی در پایان دادن به خشونت علیه زنان، دختران بومی و افراد 2SLGBTQQIA+ در کانادا دارند. مسیر فدرال برای رسیدگی به زنان، دختران و دختران بومی ناپدید شده و کشته شده و افراد 2SLGBTQQIA+ (مسیر

کد خبر : 189176
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
سرمایه گذاری تحت فدرال Pathway به تلاش های درمانی برای خانواده ها و بازماندگان MMIWG کمک می کند

[ad_1]

6 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو، قلمرو سنتی غیرقابل واگذاری Algonquin – روابط سلطنتی-بومی و امور شمالی کانادا

همه نقشی در پایان دادن به خشونت علیه زنان، دختران بومی و افراد 2SLGBTQQIA+ در کانادا دارند. مسیر فدرال برای رسیدگی به زنان، دختران و دختران بومی ناپدید شده و کشته شده و افراد 2SLGBTQQIA+ (مسیر فدرال)، کار دولت کانادا با شرکای خود را برای پیشبرد راه حل‌هایی که از خانواده‌ها و بازماندگان حمایت می‌کند و به علل ریشه‌ای خشونت، که بخشی از آن است، تشریح می‌کند. برنامه اقدام ملی زنان، دختران و 2SLGBTQQIA+ افراد بومی گمشده و کشته شده 2021

فراخوان های عدالت 3.7، 5.6 و 17.20 در گزارش نهایی تحقیق ملی در مورد زنان و دختران بومی مفقود شده و کشته شده از همه دولت ها خواسته است تا برنامه های شفابخش مداوم، قابل دسترس و فرهنگی مرتبط و حمایت از کودکان، بازماندگان و اعضای خانواده مفقودان را فراهم کنند. و زنان بومی، دختران، و افراد 2SLGBTQQIA+ از جمله موارد دیگر را به قتل رساند.

حمایت از رفاه خانواده ها و بازماندگان زنان، دختران و دختران بومی مفقود شده و کشته شده و 2SLGBTQQIA+ مردم یکی از این ابتکارات برای پاسخ به این فراخوان ها است. بودجه سال 2021، 12.5 میلیون دلار را طی 5 سال، از سال 2021-2022، و 2.5 میلیون دلار در حال انجام، برای حمایت از پروژه های تحت رهبری بومیان که به شفای اعضای خانواده بومی و بازماندگان کمک می کند، اختصاص داد.

امروز، محترم مارک میلر، وزیر روابط بومی و ولیعهد، اعلام کرد که در سال اول بودجه برنامه، بیش از 2.5 میلیون دلار، اکنون در 20 سازمان بومی برای پروژه های شفا برای کمک به خانواده ها و بازماندگان زنان بومی مفقود شده و کشته شده سرمایه گذاری شده است. دختران و افراد 2SLGBTQQIA+.

نمونه هایی از پروژه ها عبارتند از:

  • در انجمن زنان بومی لیارد پروژه ای به نام یادآوری و جشن گرفتن زندگی مردمان MMIWG2S+، که شیوه های سنتی را با بزرگداشت و جشن گرفتن زندگی عزیزان از دست رفته از طریق پارتیچ ها و ضیافت های یادبود، دوباره ازدواج می کند.
  • در همه ملت ها امیدوارند پروژه، برنامه شفا و تقویت خواهران بومی و 2 روح است که مشاوره انفرادی توسط متخصصان و حلقه‌های شفابخش گروهی به رهبری مشاوران، بزرگان بومی و بافندگان دانش ارائه می‌دهد.
  • Tungasuvvingat Inuit’s پروژه Najakulugiit (خواهران زیبا)، که برنامه‌نویسی و خدماتی را برای خانواده‌های آسیب‌دیده از فاجعه MMIWG2S ارائه می‌کند، از جمله ارائه حمایت‌های اجتماعی، مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی، اشتراک‌گذاری دانش و مهارت‌ها، صحبت کردن به اینوکتیتو، ملاقات با بزرگان، دریافت آموزه‌ها و سازمان‌دهی جامعه. گردهمایی ها
  • متیس ملت انتاریو برنامه سفر شفا، که تضمین می کند متیس زنان، دختران، افراد 2SLGBTQQIA+، خانواده ها و متیس جوامع از حمایت تخصصی و دسترسی به منابع فرهنگی و اجتماعی مناسب برخوردار می شوند، از جمله متخصصان بهداشت روانی که از آسیب های روانی آگاه هستند و در کار با آنها تخصص دارند. متیس خانواده ها و قربانیان خشونتی که MMIWG2S را هدف قرار داده است.

این برنامه به عنوان بخشی از تعهدات جاری تحت مسیر فدرال راه اندازی شد – یک سند همیشه سبز که برای رسیدگی به این خشونت مداوم تطبیق خواهد یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.