سرمایه گذاری برای مقرون به صرفه تر کردن زندگی

[ad_1] پس زمینه مقرون به صرفه‌تر کردن زندگی یکی از اهداف اولیه دولت در بودجه 2022 است. در دراز مدت، این امر مستلزم پرداختن به چالش‌های ساختاری طولانی‌مدت برای ایجاد بهبودهای معنادار در استانداردهای زندگی برای تعداد بیشتری از کانادایی‌ها است. 7 آوریل 2022 مقرون به صرفه‌تر کردن زندگی یکی از اهداف اولیه دولت در

کد خبر : 189810
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۵۲
سرمایه گذاری برای مقرون به صرفه تر کردن زندگی

[ad_1]

پس زمینه

7 آوریل 2022

مقرون به صرفه‌تر کردن زندگی یکی از اهداف اولیه دولت در بودجه 2022 است. در دراز مدت، این امر مستلزم پرداختن به چالش‌های ساختاری طولانی‌مدت برای ایجاد بهبودهای معنادار در استانداردهای زندگی برای تعداد بیشتری از کانادایی‌ها است.

در کوتاه‌مدت، کانادایی‌ها می‌توانند مطمئن باشند که در مواقعی که بیشترین نیاز را دارند به پشتیبانی دسترسی دارند. از سال 2015، دولت پیشرفت های واقعی را برای مقرون به صرفه تر کردن زندگی کانادایی ها ارائه کرده است، از جمله:

  • سرمایه گذاری تاریخی 30 میلیارد دلاری در طول پنج سال برای ایجاد سیستم آموزش اولیه و مراقبت از کودکان در سراسر کانادا با همکاری استان ها، مناطق و شرکای بومی. تا پایان سال 2022، هزینه های مراقبت از کودکان به طور متوسط ​​50 درصد کاهش می یابد و تا سال 2025-2026، متوسط ​​هزینه مراقبت از کودک برای تمام فضاهای مراقبت از کودکان تحت نظارت در سراسر کانادا 10 دلار در روز خواهد بود.
  • معرفی کمک هزینه کودک کانادا که در سال جاری تا سقف 6833 دلار برای هر کودک به خانواده های کانادایی ارائه می کند و از سال 2015 به 435000 کودک کمک کرده است تا از فقر خارج شوند.
  • گسترش مزایای کارگران کانادا برای حمایت از حدود یک میلیون کانادایی دیگر، که می تواند به معنای 1000 دلار بیشتر در سال برای یک کارگر تمام وقت و حداقل دستمزد باشد.
  • افزایش حداقل دستمزد فدرال به 15.55 دلار در ساعت؛
  • اجرای 10 درصد افزایش حداکثر سود مکمل درآمد تضمینی (GIS) برای سالمندان مجرد، و معکوس کردن افزایش اعلام شده برای واجد شرایط بودن برای امنیت سالمندی (OAS) و GIS به سن 65 سالگی از 67.
  • ارائه 10 روز مرخصی استعلاجی با حقوق برای همه کارکنان بخش خصوصی تحت نظارت فدرال؛
  • افزایش پرداخت‌های تشویقی اقدام اقلیمی، که پول بیشتری در جیب هشت نفر از هر 10 نفر در استان‌هایی که سیستم فدرال اعمال می‌شود، می‌گذارد و به این معنی است که یک خانواده چهار نفره برای سال‌های 2022-2023، 745 دلار در انتاریو، 832 دلار در مانیتوبا دریافت خواهند کرد. 1101 دلار در ساسکاچوان و 1079 دلار در آلبرتا. و
  • مقرون به صرفه تر کردن تحصیلات پس از متوسطه با چشم پوشی از بهره وام های دانشجویی کانادا تا مارس 2023 و افزایش کمک های بازپرداخت برای اطمینان از اینکه هیچ فردی که 40000 دلار یا کمتر دارد نیازی به پرداخت وام های دانشجویی فدرال خود نداشته باشد.

بودجه 2022 همچنین شامل مجموعه ای از اقدامات است که به کاهش هزینه های زندگی کمک می کند، از جمله:

  • 5.3 میلیارد دلار در مدت پنج سال برای ارائه مراقبت های دندانپزشکی برای کانادایی ها با درآمد خانواده کمتر از 90000 دلار در سال، از افراد زیر 12 سال در سال 2022 شروع می شود، به افراد زیر 18 سال، سالمندان و افراد دارای معلولیت در سال 2023، با کامل اجرا تا سال 2025؛
  • دو برابر شدن پشتیبانی ارائه شده از طریق اعتبار مالیاتی خریداران خانه اول از 750 دلار به 1500 دلار؛
  • معرفی یک اعتبار مالیاتی چند نسلی برای بازسازی خانه، که تا سقف 7500 دلار برای ساخت یک مجموعه ثانویه پشتیبانی می کند. و
  • 475 میلیون دلار در سال 2022-23 برای ارائه یک بار پرداخت 500 دلاری به کسانی که با چالش های مقرون به صرفه مسکن مواجه هستند.

بودجه 2022 همچنین شامل یک طرح جامع برای مقرون به صرفه کردن مسکن است که بر روی قرار دادن کانادا در مسیر دو برابر کردن ساخت و ساز مسکن در دهه آینده تمرکز دارد، در حالی که اقداماتی را برای کمک به کانادایی‌ها برای خرید اولین خانه خود، محافظت از اجاره‌کنندگان و خریداران، ممنوعیت خریداران خارجی و سفته‌بازی‌هایی را که می‌تواند خرید خانه‌های شخصی را برای کانادایی‌ها دشوار کند، مهار کنید.

برای جزئیات بیشتر در مورد طرح دولت، لطفاً به پیشینه ساخت مسکن مقرون به صرفه تر مراجعه کنید.

مزایای کلیدی دولت نیز با توجه به تورم در طول زمان تعدیل می‌شوند، از جمله، OAS، GIS، مزایای کودک کانادا، و اعتبار GST.

بودجه 2022 همچنین تمرکز دولت را بر گسترش ظرفیت اقتصادی کانادا با سرمایه گذاری برای ایجاد شغل و تقویت رشد از طریق نوآوری و توسعه مهارت ها دو چندان می کند. تسهیل گذار به اقتصاد کم کربن با تشویق سرمایه گذاری های بخش خصوصی و هدف قرار دادن منابع عمده انتشار؛ هدایت نوآوری و رشد کسب و کار؛ و شهرهایمان را با گسترش عرضه مسکن رقابتی تر کنیم. این سرمایه‌گذاری‌ها پایه‌ای را برای تقویت رشد بلندمدت کانادا و ایجاد مشاغل با درآمد خوب فراهم می‌کند – بهترین راه برای مقرون‌به‌صرفه کردن زندگی برای سال‌های آینده.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.