سرمایه گذاران Analysis-FedEx از مدیر عامل جدید پس از پیش بینی عقب نشینی ناامید شدند

[ad_1] پس از اینکه راج سوبرامانیام بنیانگذار فرد اسمیت در ژوئن به عنوان مدیرعامل فدرال اکسپرس جانشین شد، شرکت تنسی با انتشار پیش بینی سود کل سال قوی تر از حد انتظار و افزایش پرداخت سود سهام خود، حسن نیت ایجاد کرد. سرمایه گذاران که قبلاً از تخمین بیش از حد خوش بینانه سال گذشته

کد خبر : 258385
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۴۹
سرمایه گذاران Analysis-FedEx از مدیر عامل جدید پس از پیش بینی عقب نشینی ناامید شدند

[ad_1]

پس از اینکه راج سوبرامانیام بنیانگذار فرد اسمیت در ژوئن به عنوان مدیرعامل فدرال اکسپرس جانشین شد، شرکت تنسی با انتشار پیش بینی سود کل سال قوی تر از حد انتظار و افزایش پرداخت سود سهام خود، حسن نیت ایجاد کرد.

سرمایه گذاران که قبلاً از تخمین بیش از حد خوش بینانه سال گذشته برای فصل خرید تعطیلات ناامید شده بودند، از هشدار سود آن در 15 سپتامبر ناامید شدند. در پایان معاملات آن هفته، قیمت سهام فدرال اکسپرس بیش از 28 درصد از جایی که در Subramaniam بود کاهش یافت. اولین روز به عنوان مدیرعامل به عنوان سرمایه گذاران توانایی پیش بینی FedEx را زیر سوال بردند.

گری برادشاو، مدیر پورتفولیوی هاجز کپیتال مدیریت در دالاس، گفت: «نمی‌توانید بگویید که اوضاع خوب است، راهنمایی کنید، سود سهام را افزایش دهید، و سپس سهامداران را به قلع و قمع کنید.

فدرال اکسپرس گفت که چشم انداز اقتصاد جهانی و نتایج سه ماهه منتهی به 31 اوت را در یک کنفرانس تلفنی پس از بسته شدن بازار در روز پنجشنبه مورد بحث قرار خواهد داد.

رویترز با برادشاو و پنج سرمایه گذار دیگر که سهام فدرال اکسپرس را زمانی که ارزان به نظر می رسید در مقابل رقیب یونایتد پارسل سرویس سودآورتر و عملکرد بهتر خریدند، صحبت کرد و معتقد بود که اصلاحات تجاری فدرال اکسپرس نوید بازدهی سالم را می دهد. دستیابی به این چشم انداز اکنون فراتر از آن چیزی است که آنها انتظار داشتند.

بسیاری از این سرمایه‌گذاران، از جمله یکی که بیشتر دارایی‌های خود را در ژانویه فروخت، هنوز معتقدند فدکس می‌تواند در نهایت با کاهش دارایی‌ها، کاهش هزینه‌ها و ترکیب کسب‌وکارهای اکسپرس و زمینی که به‌طور مستقل اداره می‌شوند، سود بیشتری ایجاد کند.

اما صبر و حوصله کم شده است، به خصوص پس از اینکه مدیران UPS بر پیش بینی های خود در این ماه ایستادند.

برادشاو در پاسخ به این سوال که آیا هشدار هفته گذشته اعتماد او به مدیرعامل جدید فدکس را متزلزل کرد، گفت: “100%. ای کاش یو پی اس بیشتری داشتم و فدکس را فراموش می کردم. برادشاو گفت که این شرکت تقریباً 15000 سهام در سراسر حساب ها دارد.

“خیلی بد، خوبه”

سرمایه گذاران موافق هستند که شرایط کسب و کار به دلیل تقاضای نرم تر تجارت الکترونیک، تورم فزاینده و قرنطینه های ناشی از کووید در چین رو به وخامت است. اما بیشتر آنها معتقدند که درد فدرال اکسپرس عمدتاً به خودی خود تحمیل شده است، و خاطرنشان می‌کنند که در زمین‌گیری هواپیماها، بستن دفاتر شرکت‌ها و کاهش ساعات کار غیرضروری به اندازه کافی سریع برای جبران رکود شکست خورده است.

«کاهش سودآوری با کسری اندک درآمدها سازگاری ندارد. دیوید کاتز، مدیر ارشد سرمایه گذاری در مشاوران دارایی Matrix در White Plains، نیویورک، که حدود 58000 سهام فدرال اکسپرس را در اختیار دارد، گفت: اعداد به طور کامل جمع نمی شوند.

کاتز در درازمدت به FedEx اطمینان دارد، اما او و سایر سرمایه گذاران می خواهند در روز پنجشنبه از مدیران اجرایی بشنوند که چه چیزی اشتباه رخ داده است و چگونه اوضاع را درست می کنند.

تحلیلگران و سرمایه گذاران بر وخامت فدرال اکسپرس تمرکز کرده اند، جایی که یک حباب همه گیر تجارت الکترونیک در حال کاهش تقاضا برای محموله های هوایی پرسود به ایالات متحده از آسیا، تجارتی که در آن شرکت ردپایی بزرگتر از UPS دارد، تاثیر گذاشته است.

هنگامی که فدرال اکسپرس هفته گذشته گفت که درآمد سه ماهه اول اکسپرس 500 میلیون دلار کاهش خواهد یافت، آمیت مهروترا، تحلیلگر دویچه بانک تخمین زد که این به کاهش سود مشابه منجر می شود. او در یادداشتی تحقیقاتی گفت که کاهش یک به یک دلالت بر «ناتوانی نگران کننده» در مدیریت هزینه ها دارد.

نکته مهم این بود که این خبر چالش های فدکس را روشن کرد. مهروترا گفت: «این خیلی بد است، خوب است، با توجه به اینکه واضح‌تر می‌شود که نیاز به یک بازنگری چشمگیرتر است».

فدرال اکسپرس همچنین هفته گذشته گفت که با چالش های خدمات اکسپرس در اروپا دست و پنجه نرم می کند، جایی که یکپارچه سازی پرهزینه و مشکل ساز TNT آن به هفتمین سال از زمان بسته شدن قرارداد در سال 2016 ادامه می دهد.

فدرال اکسپرس هشدار داد که شرایط تجاری در سه ماهه جاری بدتر خواهد شد، که با شروع فصل تحویل بسته های کریسمس به پایان می رسد. هشدارهای فدرال اکسپرس و سایرین در بازار جهانی کالا، فصل خرید تعطیلات پایان سال را تحت تأثیر قرار داده است.

فدرال اکسپرس گفت که درآمد سه ماهه اول در تجارت تحویل زمینی در ایالات متحده به میزان 300 میلیون دلار از اهداف شرکت خارج خواهد شد. سال گذشته، این شرکت رشد را برای فصل کریسمس 2021 بیش از حد تخمین زد، که به روابط با پیمانکاران مستقل تحویل آسیب رساند و سرمایه‌گذاران را متعجب کرد که آیا FedEx می‌تواند به طور موثر تقاضا را مدل‌سازی کند.

اواخر ماه گذشته، فدرال اکسپرس به رویترز گفت که از پیش‌بینی تعطیلات امسال خود مطمئن است.

تریپ میلر، مدیر عامل صندوق تامینی Gullane Capital Partners مستقر در ممفیس، گفت که او فدرال اکسپرس را به خاطر اقدامات اشتباهش سرزنش نمی کند، اما با فروش بیش از 90 درصد سهام خود در ژانویه، با مشاهده هشدارهایی مبنی بر کاهش تقاضا، سود خود را محدود کرد.

او گفت: «آنها این کشتی را سریع نمی چرخانند.

(گزارش توسط لیزا بارتلین در لس آنجلس و جیمی فرید در سیدنی؛ ویرایش توسط بن کلایمن و دیوید گرگوریو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.