سرمایه گذاران کریپتو منتظر رشد چند برابری هستند

[ad_1] تصویر بازار بیت کوین نزدیک به 19.3 هزار دلار باقی می ماند، بدون تغییر در 24 ساعت گذشته، و به طرز دردناکی بر اساس استانداردهای ارزهای دیجیتال غیرقابل حرکت باقی مانده است. اتریوم 0.3٪ به 1347 دلار اضافه می کند، در حالی که کل بازار ارزهای دیجیتال در حال انجام حداقل حرکت است. بر

کد خبر : 272067
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
سرمایه گذاران کریپتو منتظر رشد چند برابری هستند

[ad_1]

تصویر بازار

بیت کوین نزدیک به 19.3 هزار دلار باقی می ماند، بدون تغییر در 24 ساعت گذشته، و به طرز دردناکی بر اساس استانداردهای ارزهای دیجیتال غیرقابل حرکت باقی مانده است. اتریوم 0.3٪ به 1347 دلار اضافه می کند، در حالی که کل بازار ارزهای دیجیتال در حال انجام حداقل حرکت است. بر اساس برآوردهای CoinMarketCap، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال یک شبه 0.15 درصد افزایش یافت و به 931 میلیارد دلار رسید.

اگرچه شاخص های سهام ایالات متحده در روز دوشنبه بر کاهش اولیه غلبه کردند، بیت کوین از میانگین 50 روزه خود به فروش خود ادامه داد. این انفعال خریداران ارزهای دیجیتال باعث ایجاد احتیاط می شود. این بی علاقگی نسبت به پس زمینه اخبار مثبت می تواند به عنوان یک احتیاط داخلی در مورد تقاضای ریسک ظاهر شود.

طبق گزارش CoinShares، سرمایه گذاری در صندوق های رمزنگاری در هفته گذشته اندکی کاهش یافت. جریان خروجی در مقایسه با جریان ورودی 12 میلیون دلاری هفته قبل به 5 میلیون دلار رسید. سرمایه‌گذاری‌های بیت‌کوین ۵ میلیون دلار، سرمایه‌گذاری‌های اتریوم ۳ میلیون دلار و سرمایه‌گذاری در صندوق‌هایی که برای بیت‌کوین کوتاه می‌کنند ۷ میلیون دلار کاهش یافت. رهبر در جریان ورودی وجوه در آلتکوین XRP (1 میلیون دلار) بود.

پس زمینه خبر

اکثر سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال که توسط بلومبرگ MLIV Pulse مورد بررسی قرار گرفتند، انتظار دارند بیت کوین تا پایان سال 2022 در محدوده 17600 تا 25000 دلار معامله شود. در همین حال، 56 درصد از پاسخ دهندگان مایل به سرمایه گذاری در دارایی های کریپتو هستند.

میلیاردر فرانک گیوسترا، که ثروت خود را بر روی سرمایه گذاری در صنعت معدن به دست آورد، تلاش کرد تا سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را متقاعد کند که بهتر است در طلا سرمایه گذاری کنند. به گفته وی، مقامات آمریکایی دیر یا زود بیت کوین را به عنوان رقیب دلار دیجیتال نابود خواهند کرد.

یک محاسبه مجدد دیگر نشان داد که سختی استخراج اولین ارز دیجیتال با 3.44 درصد افزایش به بالاترین سطح جدید 36.84T رسید. میانگین نرخ هش بالاتر از سطح 260 EH/s ادغام شد.

در طول سال، سهم ماینرهای عمومی در نرخ هش بیت کوین چهار برابر شده و به ۲۵ درصد رسیده است. در طول بازار صعودی سال گذشته، بسیاری از شرکت‌های این صنعت وارد بورس شدند و به سرمایه برای گسترش عملیات دسترسی پیدا کردند.

بر اساس گزارش مرکز تامین مالی جایگزین کمبریج (CCAF)، ایالات متحده (37.8٪ از نرخ هش VTC) در استخراج معدن در صدر جهان قرار دارد. چین (21.1 درصد) و قزاقستان (13.2 درصد) در رتبه های بعدی قرار دارند.

این مقاله توسط تحلیلگر ارشد بازار FxPro، Alex Kuptsikevich نوشته شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.