سرمایه گذاران نگران چشم انداز استخدام، هزینه های قبل از درآمد ایالات متحده هستند

[ad_1] بر اساس داده‌های IBES از Refinitiv، تخمین‌ها برای دوره سود کاهش یافته است و تحلیلگران اکنون انتظار دارند که درآمد شرکت‌های S&P 500 در سه‌ماهه امسال نسبت به سال قبل تنها 4.1 درصد رشد داشته باشد، در مقایسه با افزایش تخمینی 11.1 درصدی در ابتدای جولای. . با انتشار نتایج JPMorgan Chase & Co

کد خبر : 267103
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۳:۲۲
سرمایه گذاران نگران چشم انداز استخدام، هزینه های قبل از درآمد ایالات متحده هستند

[ad_1]

بر اساس داده‌های IBES از Refinitiv، تخمین‌ها برای دوره سود کاهش یافته است و تحلیلگران اکنون انتظار دارند که درآمد شرکت‌های S&P 500 در سه‌ماهه امسال نسبت به سال قبل تنها 4.1 درصد رشد داشته باشد، در مقایسه با افزایش تخمینی 11.1 درصدی در ابتدای جولای. .

با انتشار نتایج JPMorgan Chase & Co و دیگر بانک های بزرگ در روز جمعه، گزارش در مورد این دوره افزایش می یابد.

سهام اخیراً با مشکل مواجه شده‌اند و S&P 500 برای ششمین جلسه متوالی چهارشنبه سقوط کرد، تا حدی به دلیل افزایش نگرانی سرمایه‌گذاران مبنی بر اینکه موضع تهاجمی فدرال رزرو می‌تواند بزرگترین اقتصاد جهان را به رکود بکشاند و نرخ بیکاری را افزایش دهد. سهام در روز پنجشنبه بازگشت.

داده های روز پنجشنبه، انتظارات فدرال رزرو برای چهارمین افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره را در ماه آینده تقویت کرد، با گزارشی که نشان می دهد قیمت های مصرف کننده ایالات متحده در ماه سپتامبر بیش از حد انتظار افزایش یافته است.

Alan Lancz، رئیس Alan B. Lancz & Associates در تولدو، اوهایو، گفت: «ممکن است در نتایج واقعی در مقایسه با تخمین‌ها ناامیدی‌های زیادی وجود نداشته باشد، اما آنها ممکن است هر گونه صحبت خوش‌بینانه را فقط به دلیل عدم اطمینان کم کنند.

با توجه به چشم انداز نرخ بهره، سرمایه گذاران مشتاق شنیدن آنچه مدیران شرکت در مورد برنامه های خود برای استخدام و هزینه های سرمایه گذاری می گویند، هستند که سرنخ های قوی در مورد سلامت اقتصاد ایالات متحده به دست می دهد.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در OANDA در نیویورک، گفت: «اگر ما شروع به شنیدن بیشتر در مورد توقف استخدام، اعلان‌های اخراج، کاهش هزینه‌ها کنیم… این یک پرچم قرمز بزرگ است.

این به این معنی است که تخریب تقاضا در حال رخ دادن است و این استدلال را تایید می کند که آنها برای رکود آماده می شوند.

اوایل این هفته، بلومبرگ نیوز گزارش داد که تراشه‌ساز اینتل در حال برنامه‌ریزی برای کاهش عمده تعداد کارکنان در مواجهه با رکود در بازار رایانه‌های شخصی است و به نقل از افراد مطلع از این وضعیت.

برخی از سرمایه گذاران می گویند که این فصل سود ممکن است برای ارائه نشانه های زیادی در مورد تغییرات در مخارج سرمایه ای خیلی زود باشد، اما آنها حاشیه سود را از نزدیک زیر نظر خواهند داشت.

سیما شاه، استراتژیست ارشد جهانی، گفت: «تقریباً هر یک از شاخص‌هایی که ما به آنها نگاه می‌کنیم، سیگنال بسیار واضحی را نشان می‌دهند که احتمالاً در ماه‌های آینده فشار حاشیه‌ای وجود خواهد داشت» و این در نهایت بر هزینه‌های سرمایه تأثیر می‌گذارد. در مدیریت دارایی اصلی، در لندن.

شرکت نایک در گزارش اخیر خود نسبت به کاهش حاشیه سود ناشی از کاهش قیمت‌های گسترده هشدار داد که نگرانی‌هایی را در مورد سرایت موجودی بالون در کل بخش ایجاد می‌کند.

همه نشانه ها به ناامیدی در این فصل درآمد اشاره نمی کنند. روز پنجشنبه، Walgreens Boots Alliance Inc سود سه ماهه بهتر از حد انتظار را گزارش کرد، و این شرکت همچنین سود کل سال “بهتر از حد انتظار” را پیش بینی کرد که باعث افزایش سهام آن شد.

ماه گذشته، Rite Aid پیش‌بینی کل سال خود را کاهش داد و به نگرانی‌ها در مورد فشار مخارج مصرف‌کننده و چالش‌های زنجیره تامین اشاره کرد.

برآوردهای سود برای کل سال 2022 نیز کاهش یافته است، با پیش بینی رشد سود S&P 500 در حال حاضر 7.4٪ در مقایسه با 9.5٪ در ابتدای جولای، بر اساس داده های Refinitiv.

در واقع، یکی دیگر از ریسک‌های بزرگ برای درآمدهای سه ماهه سوم، تقویت دلار آمریکا است که می‌تواند به شرکت‌های چندملیتی آمریکایی که نیاز به مبادله درآمدهای خود به دلار دارند، آسیب برساند.

جک آبلین، مدیر ارشد سرمایه گذاری در کرست کپیتال در شیکاگو، در یادداشتی در این هفته نوشت: «در این فصل، مدیران شرکت هنگام ارائه نتایج ناامیدکننده، انبوهی از بادهای مخالف را سرزنش می کنند.

(گزارش توسط Caroline Valetkevitch؛ گزارش اضافی توسط Alden Bentley؛ ویرایش توسط Nick Zieminski)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.