سرمایه گذاران فشار بر شرکت های بزرگ نفتی را برای تعیین اهداف آب و هوایی 2030 افزایش می دهند

[ad_1] گروه فعال فالو این گفت که این قطعنامه ها را با شش سرمایه گذار نهادی بزرگ که 1.3 تریلیون دلار دارایی را مدیریت می کنند، پیش از برگزاری مجمع عمومی سالانه BP، شورون، اکسون موبیل و شل در سال آینده ثبت کرده است. در قطعنامه‌ها، سرمایه‌گذاران از شرکت‌ها می‌خواهند تا اهدافی را برای کاهش

کد خبر : 295044
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۲۷
سرمایه گذاران فشار بر شرکت های بزرگ نفتی را برای تعیین اهداف آب و هوایی 2030 افزایش می دهند

[ad_1]

گروه فعال فالو این گفت که این قطعنامه ها را با شش سرمایه گذار نهادی بزرگ که 1.3 تریلیون دلار دارایی را مدیریت می کنند، پیش از برگزاری مجمع عمومی سالانه BP، شورون، اکسون موبیل و شل در سال آینده ثبت کرده است.

در قطعنامه‌ها، سرمایه‌گذاران از شرکت‌ها می‌خواهند تا اهدافی را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای تا سال 2030 تعیین کنند، از جمله مواردی که از سوخت فروخته‌شده به مشتریان، معروف به انتشار محدوده 3، که بخش عمده‌ای از آلودگی این بخش را تشکیل می‌دهد.

سرمایه‌گذاران در سال‌های اخیر فشار بر بخش نفت و گاز را برای کمک به مقابله با تغییرات اقلیمی افزایش داده‌اند و قطعنامه‌های مرتبط با اقلیم Follow This حمایت فزاینده‌ای را در میان سهامداران جلب کرده است.

با این حال، سال گذشته تلاش ها تا حد زیادی به هم خورد زیرا سرمایه گذاران تمرکز خود را بیشتر به قیمت های انرژی بالاتر و امنیت انرژی پس از تهاجم روسیه به اوکراین معطوف کردند.

بریتیش پترولیوم، شل و شورون همگی اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای را در سال 2030 تعیین کرده‌اند که شامل محدوده 3 می‌شود، اگرچه Follow This گفت که آنها با جاه‌طلبی‌های سازمان ملل برای محدود کردن گرمایش جهانی به 1.5 درجه سانتی‌گراد بالاتر از سطح قبل از صنعتی شدن همسو نیستند.

اکسون هنوز هیچ هدفی برای 2030 Scope 3 تعیین نکرده است.

BP، Exxon، Chevron به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

شل گفت که معتقد است اهدافش با اهداف آب و هوایی سازمان ملل متحد همسو هستند.

«Follow This به طور مداوم قطعنامه‌هایی را برای سهامداران پیشنهاد می‌کند که ساده‌گرایانه، غیرواقعی و برخلاف بهترین منافع شل است. یکی از سخنگویان شل در بیانیه ای گفت: ما به تعامل سازنده با سرمایه گذاران خود متعهد هستیم.

گروهی از سرمایه‌گذارانی که تصمیم‌های مشترک را ارائه می‌کنند شامل مدیریت دارایی Edmond de Rothschild، مدیریت دارایی Degroof Petercam و مدیریت دارایی Achmea است. دنبال کنید این نام سایر حامیان را ارائه نکرده است.

ما می دانیم که شل پیشرفت فوق العاده ای در اهداف آب و هوایی خود داشته است. ژان فیلیپ دزمارتین، رئیس سرمایه گذاری مسئول در مدیریت دارایی ادموند د روچیلد، به رویترز گفت، با این وجود، هنوز یک هدف مطلق 2030 (کاهش انتشار) ندارد.

شل، بریتیش پترولیوم و همتایان اروپایی از جمله TotalEnergies و Eni استراتژی‌ها و اهدافی را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای تا سال 2050 از طریق کاهش تولید نفت و گاز و رشد کسب‌وکارهای کم کربن و انرژی‌های تجدیدپذیر تعیین کرده‌اند.

مارک ون بعل، بنیانگذار Follow This، گفت: «تمرکز روی Scope 3 تا سال 2030 باعث می‌شود که شرکت‌های بزرگ نفت فضایی برای پرده‌های دود در مورد «انتشار صفر خالص تا سال 2050» نداشته باشند.

در ایالات متحده، سال 2022 شاهد موجی از تلاش‌ها بود که توسط سیاستمداران جمهوری‌خواه و سرمایه‌گذاران راست‌گرا برای متمرکز کردن توجه مدیران از موضوعات محیطی، اجتماعی یا حاکمیتی (ESG) هدایت شد.

برای مثال، سرمایه‌گذار فعال، Strive Asset Management، به دنبال رای سهامداران در نشست بهاری شورون برای تغییر دستور کاهش انتشار آلاینده‌های Scope 3 است.

اکسون و شورون در گذشته با موفقیت تلاش‌ها برای ارسال قطعنامه‌های اقلیمی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار را مسدود کرده‌اند.

(گزارش توسط ران بوسو، راس کربر و سابرینا واله؛ ویرایش توسط سوزان فنتون)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.