سرمایه گذاران رمزارز طرفداران نظریه احمق بزرگتر هستند – اخبار بازارهای نوظهور بیت کوین

رئیس جدید بانک مرکزی فیلیپین، فیلیپ مدالا، پیشنهاد کرده است که افرادی که در ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین سرمایه گذاری می کنند، پیرو نظریه احمق بزرگ هستند. او همچنین استدلال کرد که افرادی که در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند این کار را انجام می دهند زیرا می خواهند “پول خود را از

کد خبر : 219945
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
سرمایه گذاران رمزارز طرفداران نظریه احمق بزرگتر هستند – اخبار بازارهای نوظهور بیت کوین


رئیس جدید بانک مرکزی فیلیپین، فیلیپ مدالا، پیشنهاد کرده است که افرادی که در ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین سرمایه گذاری می کنند، پیرو نظریه احمق بزرگ هستند. او همچنین استدلال کرد که افرادی که در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند این کار را انجام می دهند زیرا می خواهند “پول خود را از دولت مخفی کنند”.

یک استراتژی سرمایه گذاری “بسیار ترسناک”.

فرماندار جدید بانککو سنترال پیلیپینا (BSP)، فیلیپه مدالا، ادعا کرده است که سرمایه گذاران بیت کوین تنها ارز دیجیتال را خریداری می کنند زیرا متقاعد شده اند که شخص دیگری همان دارایی دیجیتال را با قیمت بالاتری خریداری خواهد کرد. به گفته مدلا، که در یک میزگرد مجازی که توسط یک رسانه محلی سازماندهی شده بود، صحبت کرد، چنین استراتژی سرمایه گذاری “بسیار ترسناک” است.

همچنین، همانطور که در دنیای تجارت گزارش شده است، مدالا معتقد است که ارزش پیشنهادی ارزهای دیجیتال بر اساس نظریه احمق بزرگ است. به گفته Investopedia، این نظریه ادعا می‌کند که قیمت‌ها به این دلیل افزایش می‌یابد که سرمایه‌گذاران می‌توانند اوراق بهادار گران‌قیمت را به سرمایه‌گذاران دیگر یا «احمق‌های بزرگ‌تر» بفروشند. سرمایه گذارانی که این نظریه را پذیرفته اند، ارزش گذاری ها، گزارش های سود و سایر داده ها را نادیده می گیرند.

استفاده از کریپتو برای مخفی کردن وجوه

علاوه بر ادعاهای تئوری احمق بزرگ، که اخیراً توسط بیل گیتس نیز مطرح شد، فرماندار آینده BSP گفت افرادی که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را انتخاب می کنند، این کار را انجام می دهند زیرا ارز دیجیتال به آنها توانایی مخفی کردن دارایی های خود را می دهد. او توضیح داد:

این ابزار جدیدی است که به توانایی انجام آن می افزاید. افراد زیادی هستند که می خواهند پول خود را از دولت پنهان کنند.

در حالی که BSP به طور مستقیم ارزهای رمزنگاری شده را تنظیم نمی کند، دستورالعمل هایی را صادر کرده است که ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) را ملزم می کند تا از آن مجوز بگیرند. در همین حال، مدالا در همین گزارش نقل شده است که تأیید خود را با اعمال سیاست های شناخت مشتری (KYC) و ضد پولشویی در VASP ها اعلام می کند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.