سرمایه گذاران دلار را بر اساس دیدگاه های تندرو فدرال رزرو افزایش می دهند. ین از 126 گذشت توسط رویترز

[ad_1] 2/2 © رویترز. عکس فایل: اسکناس های ارز یورو در بانک ملی کرواسی در زاگرب، کرواسی، 21 مه 2019 به تصویر کشیده شده است. رویترز/آنتونیو برونیک 2/2 توسط Saikat Chatterjee لندن (رویترز) – ین ژاپن در روز چهارشنبه برای اولین بار از سال 2002 از مرز 126 ین در هر دلار تضعیف شد، در

کد خبر : 192833
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
سرمایه گذاران دلار را بر اساس دیدگاه های تندرو فدرال رزرو افزایش می دهند.  ین از 126 گذشت توسط رویترز

[ad_1]

2/2

© رویترز. عکس فایل: اسکناس های ارز یورو در بانک ملی کرواسی در زاگرب، کرواسی، 21 مه 2019 به تصویر کشیده شده است. رویترز/آنتونیو برونیک

2/2

توسط Saikat Chatterjee

لندن (رویترز) – ین ژاپن در روز چهارشنبه برای اولین بار از سال 2002 از مرز 126 ین در هر دلار تضعیف شد، در حالی که با هجوم سرمایه گذاران به سمت ارز ایالات متحده پس از اظهارات تندروانه مقامات فدرال رزرو، یورو به پایین ترین سطح یک ماهه خود رسید. .

اگرچه فشارهای تورمی ماهانه ماهانه ایالات متحده نشانه هایی از تعدیل را در داده های روز سه شنبه نشان داد، معامله گران شرط بندی کردند که بانک مرکزی ایالات متحده اقدامات انقباضی پولی خود را در سال جاری تسریع خواهد کرد.

همچنین ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از مذاکرات بی‌وقفه برای پایان دادن به جنگ در اوکراین به‌عنوان «وضعیت بن‌بست» در روز سه‌شنبه، بر یورو تاثیرگذار بود.

علاوه بر این، قانونگذاران آلمانی خواستار تحریم نفت روسیه در اسرع وقت شدند که در صورت اجرا بر چشم انداز رشد منطقه تاثیر بیشتری خواهد گذاشت.

کنت بروکس، استراتژیست FX در Societe Generale (OTC:) در لندن، گفت: «دلار در مقابل بازدهی پایین مانند یورو و ین به عملکرد خوب خود ادامه خواهد داد.

بروکس با اشاره به نشست روز پنجشنبه بانک مرکزی اروپا گفت: برخلاف بازده اوراق قرضه آلمان، جهش یورو قبل از ECB اتفاق نمی افتد.

در برابر سبدی متشکل از شش ارز اصلی، دلار با 0.1 درصد افزایش به 100.52 رسید که بالاترین سطح آن از آوریل 2020 است. در این ماه تاکنون نزدیک به 3 درصد رشد داشته است و در مسیر رسیدن به بزرگترین رشد ماهانه خود در 9 ماه گذشته قرار دارد.

ین با کاهش 0.8 درصدی واحد ژاپنی برای اولین بار از ماه مه 2002 از 126 ین به سطح دلار رسید.

در جاهای دیگر، پس از اعلام بانک مرکزی نیوزلند برای مهار تورم، شدیدترین افزایش نرخ بهره در دو دهه اخیر را اعلام کرد.

در حالی که افزایش 50 واحدی بیشتر از آن چیزی بود که بسیاری از اقتصاددانان انتظار داشتند، در حد انتظار معامله گران بود و سیاست گذاران با عدم برداشتن اوج پیش بینی شده خود برای نرخ ها، این حرکت را تعدیل کردند.

یورو یک شبه به 1.0821 دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح آن در برابر دلار در بیش از یک ماه گذشته بود و در اوایل معاملات لندن در 1.0837 دلار در نوسان بود.

دلار استرالیا و بازار فراساحلی پس از افت غیرمنتظره واردات چین که بر نگرانی سرمایه گذاران در مورد تضعیف تقاضا افزود، اندکی کاهش یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.