سرمایه گذاران به دنبال تقویت بازار سهام ایالات متحده پس از رفع عدم اطمینان انتخابات میان مدت هستند

[ad_1] بر اساس پیش‌بینی‌های چندین سرویس خبری مهم از جمله فاکس نیوز و سی‌ان‌ان، دموکرات‌ها همچنان کنترل سنا را خواهند داشت. هر دو گزارش می دهند که دموکرات ها به لطف سناتور دموکرات کاترین کورتز ماسترو که شنبه شب در نوادا در رقابت با رقیب جمهوری خواه آدام لاکسالت برنده اعلام شد، قدرت را در

کد خبر : 280087
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
سرمایه گذاران به دنبال تقویت بازار سهام ایالات متحده پس از رفع عدم اطمینان انتخابات میان مدت هستند

[ad_1]

بر اساس پیش‌بینی‌های چندین سرویس خبری مهم از جمله فاکس نیوز و سی‌ان‌ان، دموکرات‌ها همچنان کنترل سنا را خواهند داشت.

هر دو گزارش می دهند که دموکرات ها به لطف سناتور دموکرات کاترین کورتز ماسترو که شنبه شب در نوادا در رقابت با رقیب جمهوری خواه آدام لاکسالت برنده اعلام شد، قدرت را در سنا حفظ خواهند کرد.

فاکس نیوز گزارش داد که دموکرات ها اکنون 50 کرسی دارند در حالی که 49 کرسی در اختیار جمهوری خواهان است و یک کرسی هنوز در جورجیا مشخص نشده است، جایی که انتخابات دور دوم بین هرشل واکر جمهوری خواه و سناتور دموکرات رافائل وارناک در 6 دسامبر برگزار می شود.

فاکس نیوز نوشت، حتی اگر واکر در جورجیا پیروز شود، دموکرات‌ها همچنان با رای تساوی کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور کنترل خواهند داشت.

مجلس نمایندگان همچنان در حال برگزاری است

جمهوری خواهان هنوز امیدوارند که کنترل مجلس نمایندگان را دوباره به دست بگیرند و به نظر می رسد در مسیری برای انجام این کار قرار دارند و نیاز به پیروزی در 7 رقابت از دو دوجین رقابت کنگره در سراسر کشور همچنان برجسته است.

آخرین گزارش ها نشان می دهد که جمهوری خواهان 211 کرسی از 435 نماینده مجلس را به دست آورده اند – تنها با اکثریت 218 نماینده.

تاثیر اولیه بازار سهام

اقدام قیمت در اوایل هفته گذشته نشان‌دهنده تأثیری بود که انتخابات میان‌دوره‌ای می‌تواند بر بازار سهام داشته باشد، در صورتی که سرمایه‌گذاران از آن به عنوان یک شاخص کوتاه‌مدت استفاده کنند. با این حال، به عنوان یک شاخص کوتاه مدت، به سرعت با سایر رویدادهای اساسی جایگزین می شود که در کوتاه مدت تأثیر بیشتری بر سهام دارند.

همانطور که گفته شد، بهتر است برای تصمیمات کوتاه مدت خود از اتکا به انتخابات میان دوره ای خودداری کنید و در عوض آن را برای استراتژی های بلندمدت خود در نظر بگیرید.

نوسانات در بازارهای سهام در اوایل هفته تأیید کرد که سرمایه گذاران از عدم اطمینان خوششان نمی آید. هنگامی که عدم اطمینان وجود دارد، سرمایه گذاران تمایل به فروش دارند. ما دیدیم که روز بعد از انتخابات میان دوره ای هفته گذشته، با رقابت های زیادی در سنا و مجلس نمایندگان، در روز اول بلاتکلیف بود.

تراشه آبی داو جونز Industrial Average و NASDAQ Composite با فناوری سنگین وزن به شدت سقوط کردند، در حالی که شاخص S&P 500 1.2 درصد کاهش یافت.

خرس های کوتاه مدت سوزانده شده توسط داده های تورم مصرف کننده صعودی

سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت که وقتی چهارشنبه گذشته هنوز نتایج نامطمئن بود، وحشت کردند و موقعیت‌هایشان را کاهش دادند، روز پنجشنبه پس از انتشار گزارش افزایشی شاخص قیمت مصرف‌کننده آمریکا (CPI) سوختند. سهام ایالات متحده به دلیل اخباری که آنهایی را که نسبت به عدم اطمینان انتخابات میان دوره ای واکنش منفی نشان دادند مجبور به افزایش قیمت ها شدند، به شدت افزایش یافتند.

این تنها یک رویداد است، اما هدف کافی برای نشان دادن این موضوع را دارد که سرمایه‌گذاران تمایل بیشتری به واکنش نشان دادن به شاخص‌های کوتاه‌مدت مانند تورم مصرف‌کننده دارند که تأثیر بیشتری بر سیاست‌های پولی و اساساً سلامت اقتصاد دارند تا انتخابات میان‌مدت که تمایل دارند تاثیر بیشتری در بلندمدت داشته باشد.

همچنین ممکن است نشان‌دهنده این باشد که تأثیرات انتخابات میان‌دوره‌ای یا ریاست‌جمهوری در بلندمدت از بین می‌رود، بنابراین با محدود شدن نوسانات، تأثیرات آن‌ها احساس نمی‌شود.

پیروزی دموکرات ها ضرری ندارد

علیرغم پیروزی دموکرات ها و تمایل آنها به مخالفت با تجارت و مقررات، پیروزی آنها به احتمال زیاد به بازار روز دوشنبه صدمه نمی زند. اولاً، اخبار آخر هفته، ابهامات را از بین برد و به سرمایه گذاران اجازه داد تا ادامه دهند. ثانیاً، سرمایه‌گذاران روی سیاست فدرال رزرو و افزایش نرخ بهره در آینده متمرکز هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.