سرمایه گذاران با صعود بازدهی اوراق بهادار ، به سهام ارزش دوم می دهند

[ad_1] شاخص سهام ارزش S&P 500 ، که نسبتاً سنگین در سهام شرکت های مالی ، شرکت های انرژی و سایر شرکت های حساس اقتصادی است ، نسبت به پایین ترین سطح ماه گذشته 5.5 درصد افزایش یافته است و در یک راهپیمایی بیش از یک درصد درصد نسبت به همتای سنگین خود از فناوری

کد خبر : 90605
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
سرمایه گذاران با صعود بازدهی اوراق بهادار ، به سهام ارزش دوم می دهند

[ad_1]

شاخص سهام ارزش S&P 500 ، که نسبتاً سنگین در سهام شرکت های مالی ، شرکت های انرژی و سایر شرکت های حساس اقتصادی است ، نسبت به پایین ترین سطح ماه گذشته 5.5 درصد افزایش یافته است و در یک راهپیمایی بیش از یک درصد درصد نسبت به همتای سنگین خود از فناوری بهتر عمل کرده است. در هفته گذشته شتاب گرفت شاخص ارزش در سال جاری 18 درصد افزایش یافته است ، با وجود اینکه پس از شروع قوی تا سال 2021 متوقف شد.

این حرکت ممکن است نوظهوری نوظهور برای تجارت موسوم به تورم مجدد را رقم بزند ، شرطی برای بازگشت مجدد رشد اقتصادی که باعث افزایش سهام در اواخر سال گذشته در کنار بازده خزانه شد. بازدهی این بار نیز افزایش یافته است ، با بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده ، که به طور معکوس به سمت قیمت حرکت می کند ، از هفته گذشته حدود 20 واحد افزایش یافته و به 1.36 درصد رسیده است ، قبل از عقب نشینی در روز جمعه.

مت پرون ، مدیر تحقیقات Janus Henderson Investors ، که معتقد است ارزش می تواند حداقل تا شش ماه آینده بهتر عمل کند ، می گوید: “من فکر می کنم ارزش تا حدودی یک فنر پیچ خورده است.” “من فکر می کنم نسخه دیگری در آن باقی مانده است.”

سرمایه گذاران دلایل متعددی را برای چشم انداز زیباتر ارزش ذکر کردند. پرون گفت ، در حالی که افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا با استفاده از نوع دلتا همچنان یک کارت وحشی است ، نشانه هایی که نشان می دهد عفونت ها در اروپا و بخش هایی از ایالات متحده کند می شود به این معنی است که قرنطینه های مورد نیاز سال گذشته برای آینده قابل پیش بینی مورد نیاز نخواهد بود.

در عین حال ، برخی از سرمایه گذاران معتقدند رشد در ایالات متحده حتی پس از اوج گیری در سه ماهه دوم همچنان قوی خواهد بود. طبق پیش بینی Oxford Economics ، تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سال 2021 6.1 درصد و در سال 2022 4.8 درصد افزایش می یابد که قوی تر از رشد سالانه در دهه گذشته بوده است.

سامیر سامانا ، استراتژیست ارشد بازار جهانی در موسسه سرمایه گذاری ولز فارگو ، می گوید: “ما مدتی است که نرخ رشد را به این میزان بالا ندیده ایم و به همین دلیل است که ما فکر می کنیم … ارزش می تواند عملکرد بهتری داشته باشد ، حتی اگر نرخ رشد به حداکثر برسد.”

در میان کسانی که خواستار افزایش بیشتر در ارزش سهام هستند ، استراتژیست های فنی JPMorgan هستند که در هفته گذشته گفتند شاخص ارزش S&P 500 “به نظر می رسد برای شکست” آماده است. سرویس های مشاوره Truist روز چهارشنبه اعلام کرد که با توجه به چشم انداز اقتصادی هنوز قوی و روندهای ضعیف درآمد برای فناوری در مقایسه با بازار وسیع ، انتظار می رود ارزش بیشتری در 12 ماه آینده داشته باشد.

از آنجا که بازده 10 ساله هفته گذشته به پایین ترین حد خود رسید ، شاخص ارزش S&P 500 2.4 درصد در مقابل 0.5 درصد رشد همتای خود افزایش یافت.

افزایش ارزش سهام در حالی رخ می دهد که سرمایه گذاران داده های هفته گذشته را نشان می دهند که اوج احتمالی تورم را نشان می دهد ، در حالی که به دنبال نشست هم اندیشی فدرال رزرو در جکسون هول در پایان ماه است. این رویداد یا جلسه سیاستگذاری بعدی بانک مرکزی در ماه سپتامبر ، می تواند سیگنال هایی را در مورد زمان لغو برنامه 120 میلیارد دلاری خرید اوراق قرضه دولتی در ماه که به حمایت از قیمت دارایی ها کمک کرده است ، نشان دهد.

هفته آینده ، گزارش ماهانه خرده فروشی ایالات متحده و درآمد خرده فروشان مانند Walmart و Target می تواند سلامت مصرف کننده را بیشتر روشن کند.

سرمایه گذاران همچنین بر عملکرد خزانه داری نظارت می کنند ، زیرا افزایش بازدهی اغلب نشانه خوش بینی اقتصادی است که می تواند سهام ارزش را نیز افزایش دهد. بازده بیشتر همچنین به ویژه حاشیه سود بانکها را که بخش بزرگی از شاخصهای ارزش را تشکیل می دهند ، به ارمغان می آورد.

بسیاری از موانع برای تجارت ارزش باقی مانده است. نشانه هایی که نشان می دهد ویروس کرونا چشم انداز اقتصادی را تهدید می کند ، می تواند سرمایه گذاران را به سمت سهام بزرگ فناوری و رشد که در بیشتر سال 2020 عملکرد خوبی داشته اند ، بازگرداند. داده های روز جمعه نشان می دهد که اعتماد مصرف کننده به پایین ترین حد خود در یک دهه گذشته رسید که بر بازده تاثیر می گذارد.

بازدهی خزانه داری نیز در سال جاری چندین نوسان شدید را تجربه کرده و سرمایه گذاران را دچار اشتباه کرده است. بازدهی 10 سال اخیر تا 4 آگوست به 1.13 درصد کاهش یافت-65 واحد پایه پایین تر از بالاترین سطح سال.

همچنین ممکن است بسیاری از سرمایه گذاران تمایلی به کاهش بیش از حد موقعیت های سهام رشد نداشته باشند ، که در بیشتر دهه های پس از بحران مالی 2007-2009 در حالی که سهام ارزش رو به زوال بود ، بر آن تسلط داشت.

متیو میسکین ، استراتژیست سرمایه گذاری در مدیریت سرمایه گذاری جان هنکوک ، می گوید: “این نبرد حماسی است ، بین این دو بخش بازار.”

(گزارش توسط لوئیس کراوسکوف ؛ ویرایش توسط ایرا ایوسباشویلی و آرورا الیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.