سرمایه‌گذار مشهور جیم راجرز به دولت‌ها هشدار می‌دهد که می‌خواهند کریپتو را کنترل کنند – “آنها می‌خواهند همه چیز را تنظیم کنند” – مقررات بیت کوین نیوز

جیم راجرز، سرمایه‌گذار کهنه‌کار، که صندوق کوانتوم را با سرمایه‌گذار میلیاردر جورج سوروس بنیان‌گذاری کرد، در مورد ارزهای دیجیتال هشدار داد و گفت: «اگر و زمانی که تمام پول ما روی رایانه‌مان باشد، پول دولت خواهد بود». با این وجود، او خاطرنشان کرد که همسرش در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کند. هشدار رمزنگاری جیم

کد خبر : 238828
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
سرمایه‌گذار مشهور جیم راجرز به دولت‌ها هشدار می‌دهد که می‌خواهند کریپتو را کنترل کنند – “آنها می‌خواهند همه چیز را تنظیم کنند” – مقررات بیت کوین نیوز


جیم راجرز، سرمایه‌گذار کهنه‌کار، که صندوق کوانتوم را با سرمایه‌گذار میلیاردر جورج سوروس بنیان‌گذاری کرد، در مورد ارزهای دیجیتال هشدار داد و گفت: «اگر و زمانی که تمام پول ما روی رایانه‌مان باشد، پول دولت خواهد بود». با این وجود، او خاطرنشان کرد که همسرش در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کند.

هشدار رمزنگاری جیم راجرز

جیم راجرز، سرمایه‌گذار مشهور، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ که هفته گذشته منتشر شد، دیدگاه خود را درباره ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشت. راجرز شریک تجاری سابق جورج سوروس است که از بنیانگذاران صندوق کوانتوم و مدیریت صندوق سوروس بوده است.

بسیاری از افرادی که من می شناسم در حال سرمایه گذاری در رمزارزها و سرگرمی و کسب درآمد هستند. بسیاری قبلاً ناپدید شده‌اند و به صفر رسیده‌اند.» او توضیح داد:

همسرم روی رمزارزهای همه چیز سرمایه‌گذاری می‌کند، اما من روی آن‌ها سرمایه‌گذاری نمی‌کنم، زیرا گاوهای نر می‌گویند که آنها پول خواهند بود، و پاسخ من به آن این است که اگر و وقتی تمام پول ما روی رایانه‌مان باشد، این کار را انجام می‌دهم. پول دولت باشد

راجرز توضیح داد که دولت ها اجازه نخواهند داد ارزهای دیگر با ارزهای آنها رقابت کنند.

این سرمایه گذار کهنه کار با اشاره به تلفن خود به عنوان نمونه ای از پول الکترونیکی، اظهار داشت: «وقتی دولت ایالات متحده می گوید، “بسیار خوب، اکنون این پول است” و هر دولتی روی پول رمزنگاری کار می کند، آنها نمی خواهند بگویند: این پول است، اما اگر می خواهید از آن استفاده کنید [other] پول، شما می توانید از آن پول استفاده کنید.»

وی تاکید کرد:

این طرز فکر بوروکرات ها نیست. این طرز فکر سیاستمداران نیست. آنها کنترل می خواهند. آنها می خواهند همه چیز را تنظیم کنند.

به نظر من، اگر آنها [cryptocurrencies] فقط وسایل نقلیه را معامله می کنند، خوب، در آن کار کنید. [But] من معامله نمی کنم، این کار را نمی کنم.

از راجرز پرسیده شد که آیا چیزی نظر او را در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال تغییر می دهد. او اعتراف کرد که اگر اوضاع تغییر کند، او نیز باید تغییر کند. به عنوان مثال، او گفت: «اگر ناگهان یورو تماماً به ارزهای رمزنگاری شده تبدیل شود، پس من باید آن را تغییر دهم. با این حال، راجرز خاطرنشان کرد که او این اتفاق را نمی بیند.

این اولین باری نیست که یکی از بنیانگذاران صندوق کوانتوم در مورد دولت ها پس از ارزهای دیجیتال هشدار می دهد. او در آوریل سال گذشته گفت که دولت ها می توانند ارزهای دیجیتال را ممنوع کنند. راجرز تاکید کرد: «اگر ارزهای دیجیتال موفق شوند، اکثر دولت‌ها آن‌ها را غیرقانونی می‌کنند، زیرا نمی‌خواهند انحصار خود را از دست بدهند. وی همچنین پیش از این گفته بود: “ارزهای مجازی خارج از نفوذ دولت حذف خواهند شد.”

علاوه بر این، او ماه گذشته هشدار داد که بازارهای نزولی بیشتری در راهند و بازار بعدی “بدترین” در طول زندگی او خواهد بود. وی با اشاره به اینکه بسیاری از سهام 90 درصد سقوط خواهند کرد، هشدار داد که سرمایه گذاران پول زیادی از دست خواهند داد. او همچنین پایان دلار آمریکا را که به دلیل جنگ روسیه و اوکراین تقویت شده بود، پیش بینی کرد.

برچسب ها در این داستان

مقررات ارزهای دیجیتال، رمزارز دولتی، جیم راجرز، جیم راجرز بیت کوین، جیم راجرز رمزنگاری، هشدار رمز ارز جیم راجرز، ارز دیجیتال جیم راجرز، دولت جیم راجرز، هشدار جیم راجرز، همسر جیم راجرز، رمز ارز همسر جیم راجرز

آیا با جیم راجرز موافقید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.