سرمایه‌گذار ریچارد میلز می‌گوید اقتصاد در حال ورود به یک «بحران دلاری نسبت‌های حماسی» است – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1] در حالی که دلار آمریکا در زمان‌های اخیر بسیار قوی بوده است، در مقایسه با بی‌شمار ارزهای فیات در سرتاسر جهان، تعدادی از تحلیلگران و اقتصاددانان فکر می‌کنند که ارزش دلار در نهایت به شکلی غیرقابل تصور کاهش خواهد یافت. مالک aheadoftheherd.com، ریچارد میلز، روز چهارشنبه یک پست تحقیقاتی جامع به نام «دلار آمریکا

کد خبر : 270058
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
سرمایه‌گذار ریچارد میلز می‌گوید اقتصاد در حال ورود به یک «بحران دلاری نسبت‌های حماسی» است – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

در حالی که دلار آمریکا در زمان‌های اخیر بسیار قوی بوده است، در مقایسه با بی‌شمار ارزهای فیات در سرتاسر جهان، تعدادی از تحلیلگران و اقتصاددانان فکر می‌کنند که ارزش دلار در نهایت به شکلی غیرقابل تصور کاهش خواهد یافت. مالک aheadoftheherd.com، ریچارد میلز، روز چهارشنبه یک پست تحقیقاتی جامع به نام «دلار آمریکا مرده متحرک» منتشر کرد و هشدار داد که «ما با عجله وارد یک بحران دلار آمریکا با ابعاد حماسی هستیم». سرمایه گذار فکر می کند که طی پنج سال آینده، دلار آمریکا می تواند به خوبی “وضعیت خود را به عنوان ارز ذخیره جهانی از دست بدهد.”

ریچارد میلز در مورد از دست دادن “امتیاز گزاف” دلار بحث می کند

اگر با دنیای مالی آشنایی دارید، احتمالاً می‌دانید که دلار آمریکا در حال سقوط بوده است و ریچارد میلز، سرمایه‌گذار و مالک aheadoftheherd.com، فکر نمی‌کند روند صعودی دلار ادامه پیدا کند. در هفته اول اکتبر، شاخص دلار آمریکا (DXY) پس از رسیدن به بالاترین سطح سال 2022، بالای منطقه 114000 در 27 سپتامبر، افت مختصری را ثبت کرد.

ریچارد میلز سرمایه‌گذار می‌گوید اقتصاد در حال ورود به بحران دلاری نسبت‌های حماسی است
DXY در 20 اکتبر 2022.

در 20 اکتبر 2022، DXY در امتداد منطقه 112.000 و 113.000، پس از برخی اقدامات محدود در طول 48 ساعت گذشته، در حال حرکت بوده است. مقایسه ارزش دلار آمریکا با انواع ارزهای فیات مانند یوان، ین، پوند، یورو و دلارهای کانادا، هنگ کنگ و استرالیا زیان قابل توجهی را که این ارزها طی شش ماه گذشته دیده اند، نشان می دهد.

یادداشت خزانه داری ایالات متحده (10 ساله) در 19 اکتبر 2022، از طریق Marketwatch و aheadoftheherd.com.

پست وبلاگ نوشته شده توسط میلز و منتشر شده در aheadoftheherd.com توضیح می دهد که چگونه دلار به خوبی عمل می کند، در شش ماه گذشته افزایش نرخ بهره، و چگونه بازارهای کوتاه مدت و بلندمدت اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده رفتار نامنظمی از خود نشان داده اند.

جزئیات پست وبلاگ میلز در 19 اکتبر: «افزایش نرخ‌های بهره فشار رو به رشدی بر دلار وارد کرده است، زیرا سرمایه‌گذاران خارجی به کشور سرمایه می‌ریزند». که از بحران انرژی رنج می برد. در 22 آگوست، یورو در برابر دلار به پایین ترین سطح در دو دهه گذشته یعنی 0.9903 سقوط کرد. نیویورک تایمز در ماه ژوئیه اعلام کرد که دلار قوی ترین دلار در یک نسل بوده است و تقاضای پناهگاه امن، تورم، نرخ بهره بالاتر و نگرانی از رشد را به عنوان عوامل ذکر کرد.

مشابه بیشتر پست های وبلاگ در aheadoftheherd.com، مقاله ای به نام «دلار آمریکا مرده متحرک» مملو از نقل قول ها و داده هایی است که میلز در سرمقاله خود ادعا می کند. میلز پس از توضیح اینکه چقدر دلار آمریکا قوی بوده است و جزئیات اقداماتی که با کشورهای خارجی انجام داده است، می‌گوید که معتقد است دلار آمریکا «موجب محاسبه است». میلز می نویسد: «فقط شش ماه پس از چرخه انقباض فدرال رزرو، ما کشورهای در حال توسعه را داریم که از ارزهای خود در برابر افزایش دلار آمریکا دفاع می کنند و سعی می کنند با فروش اوراق خزانه و دور انداختن دلار از آنها حمایت کنند.

نویسنده اضافه می کند که دلار قوی برای صادرکنندگان ایالات متحده بد است. زمانی که شرکت‌های آمریکایی محصولات خود را به کشورهای دیگر می‌فروشند، قدرت خرید کشورهای دیگر با دلار قوی تضعیف می‌شود. میلز توضیح می دهد که نتیجه تقاضای کمتر برای صادرات ایالات متحده است. مالک aheadoftheherd.com اضافه می کند:

برعکس، دلار به عنوان ارز ذخیره جهان تنها می تواند بسیار پایین بیاید، زیرا همیشه تقاضای بالایی برای کشورها برای خرید کالاهایی با قیمت دلار آمریکا و اوراق خزانه آمریکا خواهد داشت. نباید اجازه داد که بیش از حد سقوط کند، زیرا در این صورت دلار “امتیاز گزاف” خود را از دست می دهد.

“ما با عجله به سمت یک بحران دلاری با نسبت‌های حماسی می‌رویم”

میلز تنها کسی نیست که بر این باور است که دلار محکوم به شکست است یا با محاسبات روبرو می شود، زیرا تعداد زیادی از استراتژیست ها، تحلیلگران و اقتصاددانان بازار تاکید کرده اند که دلار تا آخرین نی کاهش یافته است. به عنوان مثال، رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر فقیر، در این ماه توضیح داد که دلار آمریکا تا ژانویه سال 2023 سقوط خواهد کرد. پیتر شیف، اقتصاددان و متخصص طلا، اخیرا توضیح داد که بانک مرکزی ایالات متحده با دو گزینه روبرو است. “یک بحران مالی عظیم” در کارت است یا “جهان از دلار فرار خواهد کرد.”

میلز، سرمایه‌گذار و نویسنده مالی فکر می‌کند که یک بحران اقتصادی و از دست دادن جایگاه دلار در عرصه ارز جهانی رخ خواهد داد. من شخصاً معتقدم که ما با عجله وارد یک بحران دلار آمریکا با ابعاد حماسی هستیم. در واقع، ظرف پنج سال آینده، دلار می تواند جایگاه خود را به عنوان ارز ذخیره جهانی از دست بدهد. میلز همچنین استدلال می‌کند که جروم پاول و فدرال رزرو نمی‌توانند تورم را تا محدوده 2 درصد بدون افزایش قابل توجه نرخ وجوه فدرال (FFR) کاهش دهند.

مسلماً جی پاول فدرال رزرو نمی تواند تورم را به هدف 2 درصدی خود کاهش دهد، بدون اینکه FFR را به میزان قابل توجهی افزایش دهد – احتمالاً دو رقمی. نرخ ها چقدر می تواند بالا برود، و دلار چقدر می تواند قوی شود، قبل از اینکه بقیه دنیا «دایی گریه کنند»؟» میلز از خوانندگانش می پرسد. او اضافه می کند:

آیا پاول همان اشتباه ولکر را مرتکب خواهد شد و اقتصاد را با افزایش نرخ ها به زمین خواهد زد؟ با توجه به اهمیتی که فدرال رزرو نه تنها برای مهار تورم، بلکه حفظ سیستم دلاری قائل است، به نظر محتمل است. مشهور است که مارک تواین گفته است: “تاریخ تکرار نمی شود، بلکه قافیه می شود.”

برچسب ها در این داستان

aheadoftheherd.com، دلار استرالیا، اوراق قرضه، دلار کانادا، دلار سقوط کرده، شرکت‌ها، سقوط دلار، DXY، بحران اقتصادی، یورو، فدرال رزرو، چرخه تشدید فدرال رزرو، فدرال رزرو، امور مالی، بحران مالی، مشاغل خارجی، گیلتس، اقتصاد جهانی، گرین‌بک ، نرخ بهره بالا، تورم، سرمایه گذار، جی پاول، جروم پاول، پوند، ارز ذخیره، اوراق قرضه T، اقتصاد ایالات متحده، صادرکنندگان ایالات متحده، پوند بریتانیا، شاخص دلار آمریکا، USD، ین، یوان

نظر شما در مورد سرمایه گذار ریچارد میلز و نظر او در مورد دلار آمریکا چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.