سرمایه‌گذاری در دولتخانه صفوی قزوین به نفع بخش خصوصی و دولت است

[ad_1] ایسنا/قزوین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: مجموعه دولتخانه صفوی قزوین علاوه بر اینکه می‌تواند بازی برد بخش خصوصی و دولت باشد باید مورد حمایت قزوینی‌ها نیز قرار گیرد تا فضایی پرتکاپو برای شناخته شدن فرهنگ و تاریخ استان قزوین باشد. محسن کوشش‌تبار پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید

کد خبر : 389394
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
سرمایه‌گذاری در دولتخانه صفوی قزوین به نفع بخش خصوصی و دولت است

[ad_1]

ایسنا/قزوین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: مجموعه دولتخانه صفوی قزوین علاوه بر اینکه می‌تواند بازی برد بخش خصوصی و دولت باشد باید مورد حمایت قزوینی‌ها نیز قرار گیرد تا فضایی پرتکاپو برای شناخته شدن فرهنگ و تاریخ استان قزوین باشد.

محسن کوشش‌تبار پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از مجموعه دولتخانه صفوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در مجموعه دولتخانه صفوی باید در سطح ملی مطرح شود، استانداری و میراث فرهنگی برنامه‌ریزی انجام دهند تا بین سرمایه‌گذاران نشست‌هایی برگزار شود و سعی کنیم در اسرع وقت از گراند هتل که بیشترین جذابیت را دارد استفاده شود تا بخش‌های دیگر نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در یک برنامه زمان‌بندی باید بررسی کنیم که به چه سیاست‌های تشویقی در این موضوع می‌توانیم برسیم و از منظر دولتی نیز از منابع خودمان چه میزان می‌توانیم در استان کمک کنیم تا مشوق سرمایه‌گذار باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور بیان کرد: در این مجموعه عنصر مذهب و دین را داریم چراکه پیغمبریه یک بقعه شناخته شده در سطح بین‌المللی است و خاستگاه آن ادیان ابراهیمی است لذا می‌توانیم بگوییم یک بنای خاص و ویژه‌ است که می‌تواند مورد توجه حوزه فرهنگی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این مجموعه اسکان، مذهب، دولت و تجارت و حتی حمامی که در بازدید به آن اشاره شد وجود دارد که از عناصر جدی شهر اسلامی است و می‌تواند در منطقه قزوین مجموعه بی‌بدیلی باشد که مورد توجه قرار گیرد.

کوشش‌تبار تأکید کرد: در ابتدا قزوینی‌ها باید این مجموعه را به خوبی بشناسند و سپس در سطح ملی دولتخانه صفوی شناخته شود؛ برای سرمایه‌گذاری باید با فاز بندی ابتدا در گراند هتل متمرکز شویم و برای بخش‌هایی که با دستگاه‌ها باید مذاکره شود برنامه‌ریزی کنیم.

این مسئول در پایان گفت: مجموعه دولتخانه صفوی قزوین علاوه بر اینکه می‌تواند بازی برد بخش خصوصی و دولت باشد باید مورد حمایت قزوینی‌ها نیز قرار گیرد تا فضایی پرتکاپو برای شناخته شدن فرهنگ و تاریخ استان قزوین باشد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.