سرمایه‌گذاری‌های بلاک چین و Crypto VC در طول سال 2021 در Latam تقریباً ده برابر شد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] گزارش جدیدی که توسط LAVCA، انجمن سرمایه گذاری خصوصی سرمایه در آمریکای لاتین منتشر شده است، نشان می دهد که سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) در این منطقه نسبت به سال قبل به شدت رشد کرده است. به طور کلی، این منطقه بیش از 15 میلیارد دلار سرمایه گذاری ثبت کرده است که بیش از

کد خبر : 168811
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
سرمایه‌گذاری‌های بلاک چین و Crypto VC در طول سال 2021 در Latam تقریباً ده برابر شد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

گزارش جدیدی که توسط LAVCA، انجمن سرمایه گذاری خصوصی سرمایه در آمریکای لاتین منتشر شده است، نشان می دهد که سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) در این منطقه نسبت به سال قبل به شدت رشد کرده است. به طور کلی، این منطقه بیش از 15 میلیارد دلار سرمایه گذاری ثبت کرده است که بیش از سه برابر میزان ثبت شده در سال 2020 است. با این حال، سرمایه گذاری های کریپتو و بلاک چین تقریباً ده برابر شده است.

Crypto از سرمایه گذاری های VC معمولی در Latam پیشی می گیرد

گزارش جدیدی که توسط LAVCA، انجمن سرمایه گذاری خصوصی سرمایه در آمریکای لاتین منتشر شده است، جزئیات رشد جنبش سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) در منطقه را نشان می دهد و علاقه این شرکت ها به ارزهای دیجیتال در سال 2021 را برجسته می کند. این گزارش نشان می دهد که منطقه زمانی که نوبت به سرمایه گذاری های سرمایه گذاری خطرپذیر می شود، رشد قابل توجهی را تجربه کرد، که بیش از سه برابر تعداد ثبت شده در سال قبل است. در سال 2020، LAVCA در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا، 4.14 میلیارد دلار در سرمایه‌گذاری VC ثبت کرد. سال گذشته این هجوم به 15.7 میلیارد دلار رسید.

سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در بخش‌های defi، بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال به میزان قابل توجهی از نرخ رشد سرمایه‌گذاری در بخش‌های مرسوم‌تر پیشی گرفته است. بر اساس اعداد ثبت شده در این گزارش، این سرمایه‌گذاری‌ها در سال 2021 به 653 میلیون دلار رسید که تقریباً ده برابر بیشتر از رقم ثبت‌شده این بخش در سال 2020 (68 میلیون دلار) بود که با افزایش علاقه مصرف‌کنندگان به این وسایل سرمایه‌گذاری جایگزین حمایت می‌شد.

با این حال، بخش فین تک با ثبت 6.1 میلیارد دلار سرمایه گذاری در 258 تراکنش، بیشترین حجم را تجربه کرد که در مقایسه با سال 2020 تقریباً چهار برابر رشد کرد.


رشد بزرگ، تعداد کمی از شرکت ها

در حالی که رشدی که این بخش در سال گذشته در لاتام تجربه کرد، انفجاری بود، در چند شرکت که صنعت ارزهای دیجیتال را در قاره کنترل می‌کنند، متمرکز شد. بیشتر 653 میلیون دلار سرمایه گذاری در دورهای تأمین مالی برای چهار شرکت اختصاص یافت.

مرکادو بیت کوین، یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال در منطقه، 290 میلیون دلار را در سه دور تامین مالی به ثبت رساند. Bitso، یک پلت فرم ارز دیجیتال مستقر در مکزیک، 250 میلیون دلار سرمایه گذاری دریافت کرد. دو پلتفرم بزرگ دیگری که VC در آنها سرمایه‌گذاری شد، Ripio، یک صرافی آرژانتینی که 50 میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری به رهبری DCG دریافت کرد، و Lemon Cash، دیگر صرافی آرژانتینی، با 17.3 میلیون دلار بودند.

با این حال، زمانی که صحبت از سرمایه گذاری در حوزه کریپتو در منطقه به میان می آید، مبادلات و پلتفرم های معاملاتی بیش از مصرف کننده وجود دارد. این گزارش بیان می‌کند که سرمایه‌گذاری‌های دیگری نیز در این ماه‌های اول سال 2022 به بخش خدمات B2B (کسب و کار به تجارت) انجام شده است. در این میان می‌توان به Liqi با 5.5 میلیون دلار سرمایه‌گذاری، Gavea Marketplace با 5 میلیون دلار و Agrotoken نیز اشاره کرد. با 5 میلیون دلار

نظر شما در مورد رشد سرمایه گذاری مبتنی بر ارز دیجیتال VC در Latam چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.