سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کنند که فدرال رزرو در این هفته نرخ‌ها را افزایش دهد — انتظار می‌رود واکنش‌های ارز دیجیتال، سهام و بازار طلا – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] انتظار می رود بانک مرکزی ایالات متحده نرخ وجوه مورد نظر خود را در روز چهارشنبه برای اولین بار از زمان شروع همه گیری افزایش دهد. تحلیلگران و اقتصاددانان بیش از حد بر این رویداد کلیدی متمرکز هستند، زیرا درگیری روسیه و اوکراین در اروپا ادامه دارد. اگر فدرال رزرو تصمیم بگیرد نرخ را

کد خبر : 178657
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کنند که فدرال رزرو در این هفته نرخ‌ها را افزایش دهد — انتظار می‌رود واکنش‌های ارز دیجیتال، سهام و بازار طلا – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

انتظار می رود بانک مرکزی ایالات متحده نرخ وجوه مورد نظر خود را در روز چهارشنبه برای اولین بار از زمان شروع همه گیری افزایش دهد. تحلیلگران و اقتصاددانان بیش از حد بر این رویداد کلیدی متمرکز هستند، زیرا درگیری روسیه و اوکراین در اروپا ادامه دارد. اگر فدرال رزرو تصمیم بگیرد نرخ را از صفر به میزان یک چهارم درصد افزایش دهد، سرمایه گذاران متعجبند که بازارهای سهام، قیمت ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری هایی مانند فلزات گرانبها چگونه به این خبر واکنش نشان خواهند داد.

افزایش 25 امتیازی پایه انتظار می رود – اضطراب حول حرکت های بعدی فدرال رزرو می چرخد

هفته گذشته، جهان شاهد اعمال تحریم های مالی علیه روسیه بود و قیمت طلا به بالاترین حد خود رسید و به 2060 دلار در هر اونس رسید. ارزش سهام انرژی، نفت و تعداد بی‌شماری از کالاها نیز طی هفت روز گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. بازارهای ارزهای دیجیتال هفته گذشته ضعیف بودند، حجم کاهش یافت و پس از یک جهش کوتاه قیمت در 9 مارس 2022، عملکرد ثابت ماند.

از سوی دیگر، سهام بسیار متضرر شدند و شاخص‌هایی مانند NYSE، داوجونز، S&P 500 و نزدک همگی روز جمعه بعد از ظهر (EST) با رنگ قرمز بسته شدند. اوضاع را بدتر می کند، داده های ناشی از گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) وزارت کار ایالات متحده نشان می دهد که قیمت های مصرف کننده در فوریه به بالاترین حد در 40 سال گذشته رسیده و 7.9 درصد بوده است.

یک رویداد کلیدی این هفته برای همه بازارهای ذکر شده در روز چهارشنبه خواهد بود. این زمانی است که انتظار می‌رود فدرال رزرو آمریکا برای اولین بار از زمان همه‌گیری کووید-19، نرخ بهره بانکی را افزایش دهد. پیش‌بینی می‌شود که این افزایش صرفا یک افزایش یک چهارم واحدی باشد، اما سرمایه‌گذاران همچنین از خود می‌پرسند که آیا فدرال رزرو مجموعه‌ای از افزایش نرخ‌ها را برای بقیه سال نشان می‌دهد یا خیر.

تد اوکلی، شریک مدیر Oxbow Advisors، طی یک بحث میزگردی در 11 مارس گفت که انتظار دارد در این چهارشنبه 25 امتیاز پایه افزایش یابد.

می‌خواهم ببینم چه اتفاقی برای فدرال رزرو می‌افتد. بدیهی است که هفته آینده، ما انتظار افزایش 25 واحد پایه را داریم. به نظر می‌رسد بسیاری از نگرانی‌ها از این که بازارها را می‌دیدیم هنوز در مورد آنچه فدرال رزرو ممکن است در آینده انجام دهد، حل نشده باشد. چگونه در این مورد برنامه ریزی می کنید؟ وقتی واقعاً مطمئن نیستید که فدرال رزرو چقدر تهاجمی خواهد بود، چگونه سبد سهام خود را قرار می دهید؟

Fed Watch Tool افزایش 25 امتیازی پایه را پیش‌بینی می‌کند، گزارش نشان می‌دهد که بازارهای آتی یک سری «تهاجمی» از افزایش نرخ‌ها را پیش‌بینی می‌کنند.

ابزار نظارت فدرال رزرو CME همچنین انتظار دارد بانک مرکزی ایالات متحده نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش دهد. گزارش بلومبرگ که روز یکشنبه منتشر شد، جزئیات بیشتری را نشان می دهد که پس از اولین افزایش نرخ بهره، فدرال رزرو می تواند “تهاجمی تر” شود.

کریگ تورس و اولیویا راکمن از بلومبرگ توضیح می‌دهند: «بازارهای آتی در سال جاری حدود 165 واحد انقباض را نشان می‌دهند، یا معادل حداقل شش ربع افزایش. در جلسه کمیته خدمات مالی مجلس در روز سه شنبه، مارک زندی، اقتصاددان ارشد مودیز آنالیتیکس گفت که فکر می کند این ایده خوبی است که به سمت عادی سازی نرخ ها حرکت کنیم. زندی در این نشست اظهار داشت:

برای اطمینان از اینکه اقتصاد به گسترش خود ادامه می دهد و از رکود جلوگیری می کند، من فکر می کنم که عادی سازی نرخ های بهره مهم است.

بازارهای کریپتو بدون درخشش می مانند، طلا 3.49 درصد کاهش می یابد، تاکتیک های کاهش پول پایان می یابد

بعدازظهر یکشنبه، قیمت هر اونس طلا کمتر از 2060 دلاری است که هفته گذشته مشاهده کرد. هر اونس طلا در حال حاضر با 1980 دلار در هر اونس طلای خوب 0.999 معامله می شود. در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار جهانی کریپتو در 24 ساعت گذشته حدود 1.78 تریلیون دلار کاهش 2.6 درصدی داشته است.

بازارهای رمزارز بدون درخشش باقی می مانند و تنها چند توکن در روز یکشنبه سودهای تک رقمی را جمع آوری کردند. حامیان ارزهای دیجیتال حرکت فدرال رزرو در روز چهارشنبه را تماشا خواهند کرد تا ببینند آیا این امر بر بازارهای ارزهای دیجیتال تأثیر منفی می گذارد یا خیر. تا آنجا که به بیشتر گزارش ها مربوط می شود، احتمال زیادی وجود ندارد که بانک مرکزی نرخ وجوه مورد نظر خود را در این ماه افزایش ندهد.

درست مانند بازارهای آتی و ابزار نظارت فدرال رزرو CME، اکثر تحلیلگران و اقتصاددانان موافق هستند که تاکتیک های تسهیل پولی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و تاکتیک های تسهیل پولی بانک مرکزی ایالات متحده در حال پایان است.

“[Jerome] درک تانگ، اقتصاددان در تحلیل سیاست پولی در واشنگتن، روز یکشنبه گفت: پاول واقعاً نمی‌تواند در این مقطع از پس آن برآید، این با اینکه سیاست درست چیست و سیاست باید به چه سمتی حرکت کند، ناسازگار است.

برچسب ها در این داستان

0.25 درصد، بیت کوین (BTC)، بیت کوین، ابزار دیده بان فدرال رزرو CME، کالاها، رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، درک تانگ، داو جونز، اقتصاد، امور مالی، طلا، نرخ بهره، مارک زندی، تجزیه و تحلیل سیاست پولی، مودی آنالیتیکس، nasdaq، NYSE نفت، اولیویا راکمن، مشاوران Oxbow، افزایش یک چهارم امتیازی، روسیه، تحریم های روسیه، S&P 500، تحریم ها، تجارت تحریم ها، سهام، تد اوکلی، تورس، تحریم های تجاری

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.