سرفصل‌های اوکراین برای فضای باز متفاوت است

[ad_1] علیرغم PMI های بد در قاره و خطرات ناشی از نگرانی های تورمی در سراسر جهان، یورو و سهام جهانی اخیراً با افزایش نگرانی های ژئوپلیتیکی ناشی از بحران اوکراین تحت فشار قرار گرفته اند. این خبر مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اقدام به اضافه کردن 300000 سرباز جدید برای تقویت جنگ

کد خبر : 259569
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۱۹
سرفصل‌های اوکراین برای فضای باز متفاوت است

[ad_1]

علیرغم PMI های بد در قاره و خطرات ناشی از نگرانی های تورمی در سراسر جهان، یورو و سهام جهانی اخیراً با افزایش نگرانی های ژئوپلیتیکی ناشی از بحران اوکراین تحت فشار قرار گرفته اند.

این خبر مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اقدام به اضافه کردن 300000 سرباز جدید برای تقویت جنگ پرشور این کشور علیه اوکراین و تهدید به استفاده از سلاح‌های هسته‌ای کرده است، هفته گذشته بازارها را دچار بحران کرد و در آخرین عناوین اخبار پیرامون این افتضاح چشم‌انداز کمی وجود دارد. با این حال، تیترها متفاوت است و تحریم ها علیرغم تهدید درگیری هسته ای، سلاح غرب باقی می ماند.

آخرین بار از رئیس جمهور اوکراین شنیده شد که زلنسکی گفته بود که “شاید تهدیدات هسته ای پوتین یک بلوف بود، اما اکنون، ممکن است واقعیت داشته باشد” طبق مصاحبه CBS.

در همین حال، پس از اینکه وزیر امور خارجه روسیه گفت مناطقی که همه پرسی مورد انتقاد گسترده برگزار می کنند، در صورت ضمیمه شدن به مسکو، از حمایت کامل برخوردار خواهند شد، ایالات متحده در مورد “عواقب فاجعه بار” در صورت استفاده مسکو از سلاح هسته ای در اوکراین هشدار داد.

در واقع، فایننشال تایمز نوشت: «به گفته تعداد کمی از مقامات غربی، هرگونه حمله اتمی احتمالی روسیه علیه اوکراین بعید است که جرقه‌ای از نوع تلافی‌جویانه را برانگیزد، اما در عوض واکنش‌های نظامی متعارفی را از سوی دولت‌های غربی برای مجازات روسیه ایجاد می‌کند.»

سالیوان مشاور Nat Sec گفت: “ایالات متحده به طور خصوصی و در سطح بسیار بالا به روسیه اطلاع داده است که هرگونه استفاده از سلاح هسته ای منجر به عواقب فاجعه باری برای روسیه خواهد شد زیرا ایالات متحده و متحدانش پاسخ قاطعی خواهند داد.”

رویترز گزارش می دهد که «رای گیری در چهار منطقه شرقی اوکراین، با هدف الحاق سرزمینی که روسیه عمدتاً از زمان تهاجم در فوریه به زور گرفته است، روز یکشنبه برای سومین روز برگزار شد. پارلمان روسیه می تواند ظرف چند روز برای رسمیت بخشیدن به الحاق اقدام کند.»

به گزارش رویترز، نخست وزیر لیز تراس گفت که بریتانیا و متحدانش نباید به سخنان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره اوکراین، پس از اینکه دستور بسیج نسبی نیروها را داد و احتمال درگیری هسته ای را مطرح کرد، گوش کنند.

تراس در مصاحبه ای که روز یکشنبه پخش شد به سی ان ان گفت: “ما نباید به شمشیربازی و تهدیدهای ساختگی او گوش دهیم. در عوض، آنچه باید انجام دهیم این است که به تحریم روسیه و حمایت از اوکراینی ها ادامه دهیم.”

در مورد بازارها، دلار آمریکا، همانطور که با شاخص دلار ICE اندازه گیری شد، در روز جمعه به بالاترین سطح 113.228 رسید، زیرا بازده اوراق به بالاترین سطح از سال 2010 رسید. بازدهی اسکناس 10 ساله ایالات متحده به بالاترین سطح 3.829 درصد رسید در حالی که یورو. در نتیجه برای چهارمین روز متوالی کاهش 1.5 درصدی به 0.9686 دلار برای پایان رسید، 10 پیپ بالاتر از پایین ترین سطح روز که پس از داده ها نشان داد که رکود در اقتصاد آلمان در سپتامبر بدتر شده است. پوند با 1.0834 به پایین ترین سطح 37 سال اخیر رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.