سردرد مجیدی با ۷ استقلالی

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالی‌ها که تمرکزشان فعلاً روی قهرمانی لیگ برتر و البته جام حذفی است، تمدید قرارداد برخی بازیکنان خود را نیز در دستور کار دارند، چرا که از جمع بازیکنان فعلی استقلال، قرارداد هفت بازیکن در پایان فصل تمام می‌شود. عارف غلامی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سعید مهری، آرمان رمضانی، وریا

کد خبر : 193572
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۳۵
سردرد مجیدی با ۷ استقلالی

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالی‌ها که تمرکزشان فعلاً روی قهرمانی لیگ برتر و البته جام حذفی است، تمدید قرارداد برخی بازیکنان خود را نیز در دستور کار دارند، چرا که از جمع بازیکنان فعلی استقلال، قرارداد هفت بازیکن در پایان فصل تمام می‌شود. عارف غلامی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سعید مهری، آرمان رمضانی، وریا غفوری و مهدی مهدی‌پور از جمله این نفرات هستند. محمدحسین مرادمند نیز که مشمول خدمت سربازی شده است در صورتی که در استقلال می‌ماند، قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسید. البته در خصوص مهدی مهدی‌پور ابهاماتی هم وجود دارد و بعضی شایعات از قرارداد سه ساله او در ابتدای فصل گذشته خبر می‌دهند که اگر اینطور باشد او فصل بعد هم با استقلال قرارداد خواهد داشت.

کادر فنی استقلال هنوز نظری درباره اینکه قرارداد چه بازیکنانی تمدید شود، نداده است و باید دید چه نفراتی در جمع آبی‌پوشان می‌مانند و چه بازیکنانی جدا می‌شوند. از بین این نفرات تمدید کردن با رافائل سیلوا کار سختی به نظر می‌رسد و حتی گفته می‌شود او هنوز پاسخی به پیشنهاد تمدید قرارداد نداده است. عارف غلامی هم یکی از نفراتی است که شاید منتظر پیشنهادات خارجی باشد اما در صورتی که پیشنهادی به او نرسد احتمالا در استقلال بماند. سعید مهری یکی از نفراتی است که با توجه به نیمکت‌نشینی‌های متوالی بعید است تمایلی به حضور در استقلال داشته باشد و مجیدی هم خیلی نظر مثبتی روی این هافبک ندارد.

برای خواندن متن کامل گزارش، اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.