سردار آزمون در نقش رئیس فدراسیون!

آزمون که با اصرار بی دلیل کی‌روش و با وجود اینکه هنوز به آمادگی کامل نرسیده بود به جام جهانی رفت و حتی موفق به زدن یک گل هم نشد، حالا تبدیل به حامی سرسخت کارلوس کی‌روش شده و تلاش می‌کند این مربی را در فوتبال ایران حفظ کند. بدون شک تصمیم گیری برای ماندن

کد خبر : 288505
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۱۹
سردار آزمون در نقش رئیس فدراسیون!



آزمون که با اصرار بی دلیل کی‌روش و با وجود اینکه هنوز به آمادگی کامل نرسیده بود به جام جهانی رفت و حتی موفق به زدن یک گل هم نشد، حالا تبدیل به حامی سرسخت کارلوس کی‌روش شده و تلاش می‌کند این مربی را در فوتبال ایران حفظ کند.

بدون شک تصمیم گیری برای ماندن یا نماندن کی‌روش درتیم ملی فوتبال ایران به عهده مسئولان فدراسیون فوتبال است و کمیته فنی باید درباره آینده این مربی نظر بدهند و شگفت آور است که سردار آزمون درمصاحبه‌ای صراحتا اعلام کرده خودم کاری می‌کنم این مربی در تیم ملی به فعالیت ادامه دهد!
ادعایی که اگرصحت داشته باشد، نشان می‌دهد برخی بازیکنان تا چه اندازه در تصمیم گیری‌های کلان فدراسیون فوتبال نقش دارند و حتی ابایی هم از بیان آن دررسانه‌ها ندارند و درمصاحبه‌های خود به راحتی صحبت از حمایت از سرمربی تیم ملی می‌کنند.

شاید اگر بازیکنانی همچون آزمون در جام جهانی روی آمادگی وعمل به وظایف‌شان تمرکز می‌کردند، تیم ملی نتیجه بهتری به دست می‌آورد، اما شاهدیم که این بازیکن با وجود عملکرد بسیار پرانتقاد در جام جهانی، پا را فراتر از اختیاراتش گذاشته، تا حیطه اختیارات رئیس فدراسیون فوتبال نفوذ کرده و صحبت از تداوم حضور کی‌روش درتیم ملی می‌کند، درحالی که تصمیم گیری در این خصوص باید به عهده مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال باشد، نه بازیکنی که به دلیل نا آمادگی شایستگی حضور در جام جهانی را نداشت و تنها صحنه ماندگاری که از خود در قطر باقی گذاشت کشیدن لپ سرمربی تیم بعد گلزنی به تیم ملی ولز بود!

آنچه مسلم است در شرایط کنونی تصمیم گیران در فدراسیون فوتبال باید با آینده نگری درباره کادر فنی تیم ملی تصمیم بگیرند تا چهار سال بعد دوباره در جام جهانی از صعود به چمع ۱۶ تیم جا نمانیم و اسیر چنین بازی هایی نشوند و تیم ملی را در بند و در حصار افرادی قرار ندهند که جای برخی شایسته های جا مانده راهی جام جهانی شدند.
تیم ملی فوتبال، متعلق به همه مردم ایران است و هیچ کس حق ندارد با چنین رفتارهایی این حوزه را تبدیل به ملک شخصی کند.

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.