سردار آزمون از دخترانش می‌گوید

امیر اسدی: در یکی از بازی‌ها که به میزبانی سریک در گنبد برگزار شد، رکورد جدیدی برای حضور تماشاگران به ثبت رسید. جایی که بیش از سه هزار تماشاگر وارد ورزشگاه شدند تا تیم سردار آزمون را تشویق کنند. البته آزمون هم بیکار ننشست و 10 جایزه 5 میلیون تومانی تدارک دید تا به بانوان

کد خبر : 313767
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
سردار آزمون از دخترانش می‌گوید


امیر اسدی: در یکی از بازی‌ها که به میزبانی سریک در گنبد برگزار شد، رکورد جدیدی برای حضور تماشاگران به ثبت رسید. جایی که بیش از سه هزار تماشاگر وارد ورزشگاه شدند تا تیم سردار آزمون را تشویق کنند. البته آزمون هم بیکار ننشست و 10 جایزه 5 میلیون تومانی تدارک دید تا به بانوان حاضر در ورزشگاه و بعد از قرعه‌کشی اهدا کند.

در نهایت اما سایپا در میان ناباوری توانست میزبان خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست بدهد. نکته جالب اینکه سریک گنبد در ست پنجم هم با نتیجه 11 بر 6 از حریف خود پیش بود اما بازی را واگذار کرد تا همه چیز به دیدار برگشت کشیده شود. دیداری که سه‌شنبه و به میزبانی سایپا برگزار می‌شود و دو تیم مدعی باید به مصاف هم بروند. درباره سریک گنبد هم نباید این نکته را نادیده گرفت که یکی دو بازیکن کلیدی آنها مصدوم بودند و نتوانستند در بازی رفت نماینده گنبد را همراهی کنند. گویا آنها به بازی برگشت می‌رسند تا سریک با تمام قوا به میهمانی سایپا برود و تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار بگیرد.

در اردوی سریک همه چیز برای یک پیروزی آماده است. سردار آزمون که کنار خانواده‌اش تلاش‌های بسیاری برای موفقیت این تیم انجام داده، امیدوار است سریک گنبد با غلبه بر سایپا به فینال برسد و احتمالاً با پیکان برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند. سردار اما در هر شرایطی علاقه‌مند است تا به بازیکنان تیمش روحیه بدهد. او در آستانه بازی برگشت می‌گوید: «متأسفانه در بازی رفت بدشانسی آوردیم وگرنه می‌توانستیم سایپا را شکست بدهیم. الان هم با بازگشت بازیکنان مصدوم، خیلی امید دارم و بهتر است بگویم مطمئنم که سایپا را می‌بریم و کار دو تیم برای حضور در فینال به بازی سوم کشیده می‌شود. بازیکنان سریک گنبد تلاش فراوانی انجام داده‌اند تا به این مرحله برسند و معتقدم حضور در فینال، کمترین حق این دختران است.»

سردار آزمون از دخترانش می‌گوید

سولماز آزمون، سرپرست سریک گنبد هم درباره بازی برگشت با سایپا می‌گوید: «وضعیت تیم خدا را شکر فوق‌العاده است. البته بازیکنان مصدومی داریم و هنوز شرایط آیتک سلامت مشخص نیست اما امیدواریم آنها به شرایط بازی برسند و بتوانند مقابل سایپا وارد زمین شوند. ان‌شاءالله بتوانیم سه‌شنبه و با همت بچه‌ها سایپا را ببریم و جمعه دیدار سوم را در گنبد برگزار کنیم و به فینال برسیم. چون حق تیم ما است که به فینال رقابت‌ها برسد.»

الهه پورصالح یکی از بازیکنان کلیدی اما مصدوم سریک گنبد است. او درباره شرایط خودش و احتمال حضور سریک در فینال می‌گوید: «درست است که من آسیب دیدم اما دلم خیلی پیش بچه‌ها و تیم‌مان است. شهر گنبد یک شهر والیبال‌دوست است. مردم این شهر خیلی به والیبال علاقه دارند و واقعاً ما را حمایت و تشویق کردند و صددرصد قهرمانی ما خیلی تأثیرگذار خواهد بود و آنها را خوشحال می‌کند. من مطمئنم با قهرمانی‌مان می‌توانیم نماینده خیلی خوبی برای جام باشگاه‌های آسیا باشیم. مطمئنم می‌توانیم در مسابقه برگشت با سایپا این نتیجه را جبران کنند و به فینال صعود کنیم.»

سریک گنبد امیدوار است با تفکرات نیلوفر حجتی، حمایت‌های خانواده آزمون و همچنین آمادگی بازیکنان بتواند سایپا را شکست بدهد و برای بازی سوم در گنبد آماده شود.

بیشتر بخوانید:

258 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.