سرباز کانادایی جنگ جهانی اول شناسایی شد

[ad_1] 30 مارس 2022 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا وزارت دفاع ملی و نیروهای مسلح کانادا شناسایی بقایای بقایای کشف شده در طی فرآیند پاکسازی مهمات در شمال لنز، فرانسه را به عنوان گروهبان ریچارد ماسگریو، سرباز کانادایی جنگ جهانی اول، تایید کردند. هویت از طریق تجزیه و تحلیل تاریخی، تبارشناسی،

کد خبر : 185562
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
سرباز کانادایی جنگ جهانی اول شناسایی شد

[ad_1]

30 مارس 2022 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

وزارت دفاع ملی و نیروهای مسلح کانادا شناسایی بقایای بقایای کشف شده در طی فرآیند پاکسازی مهمات در شمال لنز، فرانسه را به عنوان گروهبان ریچارد ماسگریو، سرباز کانادایی جنگ جهانی اول، تایید کردند. هویت از طریق تجزیه و تحلیل تاریخی، تبارشناسی، مردم شناسی، باستان شناسی و DNA تایید شد.

ریچارد ماسگریو در سال 1886 در بلکریگ، اسکاتلند به دنیا آمد. او قبل از اینکه در سن 28 سالگی در 30 آوریل 1915 در گردان خارج از کشور نیروی اعزامی کانادا (CEF) ثبت نام کند، به عنوان یک تیم در کلگری کار کرد. پس از کشتیرانی از مونترال و آموزش. در انگلستان، سرباز ماسگریو در فوریه 1916 به فرانسه سفر کرد و اکنون به عنوان عضو گردان هفتم پیاده نظام (بریتیش کلمبیا)، CEF است. او در مارس 1917 به درجه گروهبانی نائل آمد، در آوریل مجروح شد، اما همچنان در خدمت بود و در ژوئیه همان سال نشان نظامی برای شجاعت دریافت کرد.

در 15 اوت 1917، گروهبان ماسگریو با گردان هفتم در اولین روز نبرد هیل 70 در نزدیکی لنز، فرانسه جنگید. او در آن روز مفقود شده بود و گمان می رفت که در بخشی از نبرد جان باخته است. او 30 ساله بود. نبرد هیل 70 تا 25 آگوست 1917 ادامه یافت و با تلفات سنگین بیش از 10000 کانادایی کشته، زخمی یا مفقود شد. بیش از 140 مرد از گردان هفتم کشته شدند که 118 نفر از آنها مفقود شده و هرگز پیدا نشدند.

نیروهای مسلح کانادا هویت گروهبان ریچارد ماسگریو را به خانواده اطلاع داده است و از آنها حمایت مداوم می کند. گروهبان ماسگریو در اولین فرصت در گورستان بریتانیایی لوس کمیسیون جنگ Commonwealth War Graves در Loos-en-Gohelle فرانسه به خاک سپرده خواهد شد.

برنامه شناسایی تلفات نیروهای مسلح کانادا، در اداره تاریخ و میراث، نیروهای ناشناس کانادایی را در هنگام بازیابی بقایای آنها شناسایی می کند. این برنامه همچنین اعضای خدماتی را که قبلاً به عنوان سربازان ناشناس دفن شده بودند شناسایی می کند، زمانی که شواهد کافی برای تأیید هویت وجود داشته باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.