سرباز کانادایی جنگ جهانی اول شناسایی شد

[ad_1] 22 نوامبر 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا وزارت دفاع ملی و نیروهای مسلح کانادا شناسایی گور ناشناخته ای را به عنوان سرجوخه جورج هربرت لدینگهام، سرباز کانادایی جنگ جهانی اول تایید کردند. زمانی که در گورستان کانادا، تیلوی-لز-کامبری، فرانسه به خاک سپرده شد، در ابتدا به عنوان یک سرجوخه

کد خبر : 132912
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
سرباز کانادایی جنگ جهانی اول شناسایی شد

[ad_1]

22 نوامبر 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

وزارت دفاع ملی و نیروهای مسلح کانادا شناسایی گور ناشناخته ای را به عنوان سرجوخه جورج هربرت لدینگهام، سرباز کانادایی جنگ جهانی اول تایید کردند. زمانی که در گورستان کانادا، تیلوی-لز-کامبری، فرانسه به خاک سپرده شد، در ابتدا به عنوان یک سرجوخه ناشناس در گردان 43 شناسایی شد.

جورج هربرت لدینگهام در 17 فوریه 1887 در خانواده الکساندر لدینگهام و باربارا الیزابت لدینگهام (با نام خانوادگی پائولین) در آبردین اسکاتلند به دنیا آمد. او قبل از ثبت نام در 15 نوامبر 1915 در وینیپگ به عنوان یک تیم کار کرد و در آنجا به گردان 179 پیوست. یکی از برادران او، ویلیام الکساندر لدینگهام، نیز به نیروی اعزامی کانادا پیوست – به طور خاص، باتری 17، توپخانه میدانی کانادا – و از جنگ جان سالم به در برد.

واحد خصوصی لدینگهام در 3 اکتبر 1916 از هالیفاکس حرکت کرد. اندکی پس از ورود یگان وی به انگلستان، گردان 179 در گردان 17 رزرو جذب شد، که نیروهای تقویتی برای جبهه را فراهم کرد. در نتیجه خسارات متحمل شده در هفته های قبل، در 13 نوامبر 1916، سرباز لدینگهام به گردان پیاده نظام 43 کانادایی (کامرون هایلندر کانادا)، نیروی اعزامی کانادا، در فرانسه اعزام شد و تا زمان مرگ با آنها خدمت کرد. در اکتبر 1917 به سرباز لدینگهام نشان رفتار خوب اعطا شد. او در سپتامبر سال بعد به درجه سرجوخه و سپس سرجوخه ارتقا یافت. سرجوخه لدینگهام در 1 اکتبر 1918 در طول مرحله دوم عملیات برای ایمن سازی سر پل در رامیلی و ایر به عنوان بخشی از نبرد شدید برای تصرف کامبری، یک مرکز حمل و نقل دشمن اصلی در شمال فرانسه، درگذشت. او 31 سال داشت.

نیروهای مسلح کانادا هویت سرجوخه لدینگهام را به خانواده اطلاع داده است و از آنها حمایت مداوم می کند. مراسم تقدیم مجدد سنگ قبر در اولین فرصت در گورستان Commonwealth War Graves Commission Canada در Tilloy-lez-Cambrai، فرانسه برگزار خواهد شد.

برنامه شناسایی تلفات نیروهای مسلح کانادا، در اداره تاریخ و میراث، اعضای ناشناس ارتش کانادا را در هنگام بازیابی بقایای آنها شناسایی می کند. این برنامه همچنین اعضای خدماتی را که قبلاً به عنوان سربازان ناشناس دفن شده بودند شناسایی می کند، زمانی که شواهد کافی برای تأیید هویت وجود داشته باشد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.