سخنگوی نتانیاهو: ترور العاروری حمله به لبنان و حتی حزب‌الله نبود

[ad_1] مشاور ارشد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مارک رگو، ساعاتی پس از ترور نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس صالح العاروری در لبنان، بدون اشاره به این‌که تل‌آویو عامل این ترور بوده، گفت: این حمله متوجه لبنان و حزب الله نبوده است. وی لحظاتی پس از پیام تبریک یک نماینده کنست به ارتش و دستگاه امنیتی

کد خبر : 450405
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
سخنگوی نتانیاهو: ترور العاروری حمله به لبنان و حتی حزب‌الله نبود

[ad_1]

مشاور ارشد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مارک رگو، ساعاتی پس از ترور نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس صالح العاروری در لبنان، بدون اشاره به این‌که تل‌آویو عامل این ترور بوده، گفت: این حمله متوجه لبنان و حزب الله نبوده است.

وی لحظاتی پس از پیام تبریک یک نماینده کنست به ارتش و دستگاه امنیتی تل‌آویو برای این ترور، در گفت‌وگو با رسانه آمریکایی ام‌اس‌ان‌بی‌سی تصریح کرد: «اسرائیل مسؤولیت این حمله را بر عهده نگرفت، اما هرکسی که انجام داده، مشخص است که علیه لبنان و حتی حزب الله نبوده است».

این در حالی است که لحظاتی بعد از ترور العاروری در نماینده کنست دانی دانون به نیروهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی بابت ترور این مسؤول عالی‌رتبه حماس در بیروت تبریک گفت و ادعا کرد صالح العاروری که در بیروت ترور شد در عملیات ۷ اکتبر مشارکت داشت و بدین شکل ما با وی تسویه حساب کردیم.

رگو تصریح کرد اگرچه افرادی که اسرائیلی‌ها را می‌کشند می‌توانند انتظار داشته باشند که «دولت و نیروهای مسلح اسرائیل در نهایت به آنها دست پیدا کنند، اما این یک بیانیه کلی از سیاست اسرائیل است.این موضوع ربطی به وضعیت کنونی و وضعیت خاص در بیروت ندارد که من هیچ نظری در مورد آن ندارم».

منابع خبری شامگاه چهارشنبه از شهادت صالح العاروری بر اثر یک حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند. منابع لبنانی گزارش دادند این پهپاد یک دفتر متعلق به حماس را هدف قرار داد که به شهادت ۳ و زخمی شدن ۱۱ نفر دیگر منجر شد.

حماس نیز با انتشار بیانیه‌ای، رسما شهادت صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش و دو نفر از فرماندهان القسام را در جریان حمله پهپادی صهیونیستها به جنوب لبنان تأیید کرد.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.