سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره. پیش نمایش نشست فدرال رزرو در سپتامبر

بررسی اجمالی نظارت بانک مرکزی: سیاستگذاران فدرال رزرو با لحن جنگ طلبانه تری صحبت می کنند و این ایده را که چرخه افزایش نرخ به پایان رسیده و کاهش نرخ بهره در سال 2023 در راه است را کم اهمیت جلوه می دهند. مهمتر از همه، FOMC، در مجموع، با اجازه دادن به دارایی‌های مالی

کد خبر : 257465
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۵۶
سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره.  پیش نمایش نشست فدرال رزرو در سپتامبر


بررسی اجمالی نظارت بانک مرکزی:

  • سیاستگذاران فدرال رزرو با لحن جنگ طلبانه تری صحبت می کنند و این ایده را که چرخه افزایش نرخ به پایان رسیده و کاهش نرخ بهره در سال 2023 در راه است را کم اهمیت جلوه می دهند.
  • مهمتر از همه، FOMC، در مجموع، با اجازه دادن به دارایی‌های مالی ایالات متحده و افزایش نرخ بیکاری در صورتی که به این معنی باشد که نرخ تورم ایالات متحده رام شود، راحت به نظر می‌رسد.
  • بازارهای نرخ بهره در ماه سپتامبر 100 درصد احتمال افزایش 75 واحدی در ثانیه را دارند.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

افزایش نرخ هنوز در راه است

در این نسخه از دیده بان بانک مرکزی، نظرات و سخنرانی های سیاست گذاران مختلف فدرال رزرو از زمان سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول در ماه گذشته را بررسی می کنیم. سیاستگذاران فدرال رزرو با لحن جنگ طلبانه تر صحبت می کنند و این ایده را کم اهمیت جلوه می دهند که چرخه افزایش نرخ به پایان رسیده و کاهش نرخ بهره در سال 2023 در راه است. اگر این بدان معنی است که نرخ تورم ایالات متحده را می توان کاهش داد، افزایش می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بانک های مرکزی به آدرس زیر مراجعه کنید تقویم انتشار بانک مرکزی DailyFX.

75 بیت در ثانیه یا 100 بیت در ثانیه این هفته؟

لحن اتخاذ شده توسط سیاستگذاران فدرال رزرو در سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول و نشست فدرال رزرو در سپتامبر نشان می دهد که افزایش نرخ بهره 75 واحد بر ثانیه بسیار محتمل است، حتی پس از آنکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در نشست ژوئیه فدرال رزرو، افزایش نرخ بهره را به چنین درجه ای پیشنهاد کرد. احتمال کمتری داشت که به جلو حرکت کنند. با کنار گذاشتن دستورالعمل‌های پیش‌رو برای پذیرش یک موضع وابسته به داده‌ها، گزارش تورم آمریکا در ماه اوت (CPI) داغ‌تر از حد انتظار و گزارش قوی حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا در ماه اوت، باعث تقویت تلاش‌های تهاجمی برای سخت‌گیری شده است.

29 آگوست – کشکاری (رئیس مینیاپولیس) گفت که ضعف در بازارهای سهام ایالات متحده نشان داد که سرمایه گذاران درک کرده اند که FOMC چقدر در کاهش نرخ تورم ایالات متحده جدی است.

30 آگوست – بوستیک (رئیس جمهور آتلانتا)، در مقاله ای که در وب سایت فدرال رزرو آتلانتا منتشر شد، اظهار داشت که «داده های دریافتی – اگر به وضوح نشان دهند که تورم شروع به کاهش کرده است – ممکن است دلیلی برای عقب نشینی از افزایش 75 واحد پایه کمیته باشد. در جلسات اخیر اجرا شد. باید ببینیم این داده‌ها چگونه به دست می‌آیند.»

ویلیامز (رئیس جمهور نیویورک) پیشنهاد کرد که افزایش تهاجمی بیشتر نرخ بهره همچنان ضروری است، با توجه به اینکه “ما باید تا حدودی سیاست محدودکننده ای برای کاهش تقاضا داشته باشیم و هنوز به آنجا نرسیده ایم.”

31 آگوست – مستر (رئیس جمهور کلیولند) پیشنهادات مبنی بر کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در اوایل سال 2023 را نادیده گرفت.

1 سپتامبر – بوستیچ خاطرنشان کرد که فدرال رزرو هنوز “کارهایی برای انجام دادن” برای کاهش تورم دارد و “ما باید سرعت اقتصاد را کاهش دهیم.”

7 سپتامبر – بارکین (رئیس جمهور ریچموند) به صراحت اعلام کرد که فدرال رزرو باید نرخ بهره را تا حدی افزایش دهد که فعالیت اقتصادی را محدود کند. “شما باید به سطحی بروید که انتظارات تورمی کاهش یابد تا محدودیت کافی در اقتصاد برای کاهش تورم داشته باشید.” وی افزود: «مقصد نرخ‌های واقعی در قلمرو مثبت است و قصد من حفظ آن‌ها تا زمانی است که واقعاً متقاعد شده‌ایم که تورم را کنار بگذاریم».

مستر در مورد “اعلام پیروزی زودهنگام بر هیولای تورم” و اینکه “ما باید نرخ ها را از جایی که الان هستند افزایش دهیم” هشدار داد.

برینارد پیشنهاد کرد که نرخ‌های بهره برای مدت طولانی بالا می‌مانند، زیرا «تا زمانی که برای کاهش تورم لازم باشد، در این وضعیت هستیم». علاوه بر این، “سیاست پولی باید برای مدتی محدود کننده باشد تا اطمینان حاصل شود که تورم در حال کاهش به سمت هدف است.”

دالی (رئیس جمهور سانفرانسیسکو) خاطرنشان کرد که فدرال رزرو در تلاش است تا یک “کاهش سرعت” را سازماندهی کند و با افزایش نرخ بهره، فدرال رزرو “ثبات قیمت ها را باز می گرداند، بازار کار را کند می کند، بازار مسکن را کند می کند، رشد اقتصاد را کند می کند، اما این کار را انجام می دهد. به طوری که هنوز به ما اجازه می دهد تا به جلو برویم.»

8 سپتامبر – پاول (رئیس فدرال رزرو) متعهد به اقدامات تهاجمی بیشتر در کوتاه مدت است و خاطرنشان کرد: “ما باید اکنون، صریح و قوی، همانطور که انجام داده ایم، عمل کنیم.”

بولارد (رئیس‌جمهور سنت لوئیس)، در مقاله‌ای که در وب‌سایت فدرال رزرو سنت لوئیس منتشر شد، گفت که «کاهش نرخ تورم امروز به هدف ۲ درصدی، اولویت اصلی FOMC است».

ایوانز (رئیس جمهور شیکاگو) استدلال کرد که “من فکر می کنم که ما یک برنامه خوب در محل داریم. ما به خوبی می توانستیم انجام دهیم [75-bps] در ماه سپتامبر، اما «ذهن من قطعی نیست. من می دانم که ما باید نرخ های بهره را تا حد قابل توجهی بالاتر از آنچه اکنون هستند افزایش دهیم.

بولارد اظهار داشت که در پی گزارش مشاغل ایالات متحده در ماه اوت، در نشست سپتامبر فدرال رزرو به سمت افزایش نرخ بهره 75 واحدی در ثانیه تمایل داشت.

والر (فرماندار فدرال رزرو) گفت: “موضوع ادامه حذف تطبیق سیاست ها همچنان روشن است.”

بازارها درجات مختلف Hawkishness را تخفیف می دهند

ما می‌توانیم با بررسی تفاوت هزینه‌های استقراض برای بانک‌های تجاری در یک افق زمانی خاص در آینده، اندازه‌گیری کنیم که آیا افزایش نرخ بهره فدرال رزرو با استفاده از قراردادهای یورو دلار قیمت گذاری می‌شود یا خیر. نمودار 1 زیر تفاوت هزینه‌های استقراض – اسپرد – را برای قراردادهای ماه اول/سپتامبر 2022 و دسامبر 2022 نشان می‌دهد تا اندازه‌گیری شود که نرخ‌های بهره تا پایان امسال به کجا می‌روند.

گسترش قراردادهای آتی یورو دلار (سپتامبر 2022 تا دسامبر 2022) [BLUE]، پروانه ایالات متحده 2s5s10s [ORANGE]، شاخص DXY [RED]: بازه زمانی روزانه (سپتامبر 2021 تا سپتامبر 2022) (نمودار 1)

سپتامبر تاکنون با افزایش سریع شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تعریف شده است. در اول آگوست، تا پایان سال 2022، یک افزایش 25 بیتی بر ثانیه وجود داشت که با احتمال 34 درصدی برای دومین افزایش نرخ 25 بیتی بر ثانیه (در مجموع 50 واحد در ثانیه تا پایان سال) قیمت گذاری شد. اکنون، افزایش نرخ 100 bps به طور کامل تخفیف داده شده است، با احتمال 4٪ برای پنجمین افزایش نرخ 25 bps.

تا حدودی، بازار پیشنهاد می‌کند که چند افزایش اخیر نرخ بهره فدرال رزرو ممکن است در ماه‌های آینده محقق شود – با توجه به اینکه بخش عمده تلاش‌های انقباضی در این هفته انجام می‌شود، جایی که افزایش نرخ بهره ۷۵ واحدی در ثانیه سناریوی موردی پایه است. با توجه به احتمال افزایش 100 واحدی نرخ بهره، در صورتی که فدرال رزرو 75 واحد در ثانیه ارائه دهد و راهنمایی های پیشروی جنگ طلبانه ارائه ندهد، نشست فدرال رزرو در سپتامبر می تواند به عنوان رویدادی برای دلار آمریکا «شایعه را بخر، خبر را بفروش» باشد. .

بیشتر بخوانید: واکنش بازارها به نشست سپتامبر فدرال رزرو چگونه خواهد بود؟

انتظارات نرخ بهره فدرال رزرو: معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو (20 سپتامبر 2022) (جدول 1)

همانطور که برای چندین هفته اتفاق افتاده است، معاملات آتی صندوق فدرال رزرو در کوتاه مدت تهاجمی تر از اسپرد قرارداد یورو دلار است. بازارهای نرخ با احتمال 118 درصد افزایش نرخ 75 واحدی در سپتامبر در ماه سپتامبر (احتمال 100 درصد افزایش نرخ 75 واحد در ثانیه و 18 درصد افزایش نرخ 100 واحد در ثانیه)، با 50 واحد افزایش نرخ اضافی به طور کامل مشاهده می کنند. در ماه های نوامبر و دسامبر تخفیف داده شده است. پیش از سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول، انتظار می رفت نرخ اصلی تا پایان سال 2022 به 3.552 درصد افزایش یابد. اکنون برای پایان سال با 4.208٪ (در حال حاضر 2.50٪) تخفیف داده شده است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/JPY (20 سپتامبر 2022) (نمودار 2)

USD/JPY: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروش نشان می‌دهد که 29.49 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 2.39 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 0.16 درصد کمتر از دیروز و 4.37 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

با این حال، معامله‌گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته، کوتاه‌تر هستند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت USD/JPY ممکن است به زودی کاهش یابد، علیرغم اینکه معامله گران به طور خالص کوتاه می مانند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.