سخنرانی دکتر سوپریا سیال ، معاون کمیسر ، تحقیقات ، سیاست و آموزش ، آژانس مصرف کنندگان مالی کانادا ، در اجلاس Payments Canada ، مه 2021

[ad_1] 31 مه 2021 رویداد مجازی ، اتاوا ، انتاریو در مقابل تحویل چک کنید عصرتون بخیر و به این بحث پنل خوش آمدید. نام من سوپریا سیال است و من معاون کمیسر تحقیق ، سیاست و آموزش در آژانس مصرف کننده مالی کانادا هستم. خوشحالم که امروز اینجا در کنار شما هستم. در این

کد خبر : 96278
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
سخنرانی دکتر سوپریا سیال ، معاون کمیسر ، تحقیقات ، سیاست و آموزش ، آژانس مصرف کنندگان مالی کانادا ، در اجلاس Payments Canada ، مه 2021

[ad_1]

31 مه 2021

رویداد مجازی ، اتاوا ، انتاریو

در مقابل تحویل چک کنید

عصرتون بخیر و به این بحث پنل خوش آمدید.

نام من سوپریا سیال است و من معاون کمیسر تحقیق ، سیاست و آموزش در آژانس مصرف کننده مالی کانادا هستم. خوشحالم که امروز اینجا در کنار شما هستم.

در این جلسه ، ما در مورد “تغییر سریع رفتارهای مصرف کنندگان خرده فروشی و تأثیر آن بر صنعت پرداخت ها” بحث خواهیم کرد.

امروز به من ملحق می شوم:

  • کریستی دانکن ، مerسس و مدیرعامل زنان در پرداخت ها ، که در سال 2017 ، 2018 و 2019 در فهرست زنان در FinTech Powerlist of Innovate Finance و بانک لویدز انگلستان معرفی شد.
  • سو لوئیس ، که متفکر برجسته ای در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان مالی است ، از مدافعان مشهور مصرف کنندگان است و قبلاً رئیس پنل مصرف کنندگان خدمات مالی FCA انگلستان بود و
  • ریچارد رمیلار ، رئیس گروه مشاوره رمیار ، و که از جمله موارد دیگر ، در حال حاضر به عنوان مدیر در انجمن ملی جمع آوری سرمایه و فن آوری کانادا فعالیت می کند.

این بسیار کامل است و امیدوارم شما نیز مانند من منتظر یک بحث روشن و جذاب باشید.

من ابتدا با معرفی مختصر آژانس مصرف کنندگان مالی کانادا و توضیح برخی از کارهای ما در پرداخت ها شروع می کنم.

ما یک آژانس دولت فدرال هستیم و وظیفه ما حفاظت از مصرف کنندگان مالی است. ما این کار را با تنظیم رفتار بانک ها و سایر نهادهای مالی تحت نظارت فدرال انجام می دهیم. و با آموزش مصرف کنندگان و کمک به آنها در تصمیم گیری های مالی بهتر

در نقش خود ، من این خط مشاغل اخیر را اداره می کنم که هدف آن درک و کمک به مصرف کننده مالی کانادایی است.

بخشی از این مجموعه کار بر زمان حال متمرکز است.

ما تلاش خود را برای همکاری با ذینفعان و شرکای خود برای افزایش سواد مالی هدف قرار می دهیم – بنابراین چگونه می توانیم از ابزارهایی که در اختیار داریم استفاده کنیم – تحقیق ، آزمایش ، سیاست برای کمک به افراد در کسب مهارت ها ، اعتماد به نفس و رفتارها برای بهبود معنادار امور مالی خود. زندگی می کند

و بخشی از آن بر آینده متمرکز است.

چگونه می توان به این فکر کرد که تجربه مصرف کننده چگونه خواهد بود و در حمایت از تغییرات احتمالی در چشم انداز مالی – مانند نوآوری در پرداخت ها – چه حمایت ها و توانمندسازی مصرف کنندگان باید اعمال شود.

یک مثال عالی در این مورد ، البته ، بانکداری باز است. در اوایل سال جاری ، ما گزارش خود را به کمیته مشورتی دولت کانادا در زمینه بانکداری باز منتشر کردیم.

به طور کلی ، ما در FCAC از بانکداری باز حمایت می کنیم زیرا ارزش بالقوه قابل توجهی دارد که می تواند از طریق رقابت بیشتر و انتخاب واقعی برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد. البته ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مصرف کنندگان محافظت سختی را که برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به آنها ایجاد شده است از دست نمی دهند ، و من می گویم که پوشش چشم انداز ما در مورد همه نوآوری ها ، از جمله که در پرداخت ها نوآوری ذاتاً در مورد زیر سوال بردن وضع موجود برای بهبود اوضاع است ، بنابراین نباید برای برخی بدتر شود.

در حال حاضر به موضوع به طور خاص در دست ، شاید – پرداخت خرده فروشی و تغییر رفتار مصرف کننده.

یکی از جریانهای تحقیقاتی ما تغییرات رفتار مصرف کنندگان را بررسی می کند و در حال حاضر ، این تحقیق البته با تغییراتی که همه گیری ایجاد کرده است مرتبط است. ما یک نظرسنجی ماهانه با استفاده از محصولات و خدمات بانکی کانادایی ها انجام دادیم که از ژوئیه 2020 تا آوریل سال جاری ادامه داشت.

نتایج ، بدون شگفتی ، نشان داد که مصرف کنندگان بیشتری به پرداخت های بدون تماس رفته اند (53 said گفتند که برای پرداخت بیشتر از شیر استفاده می کنند ؛ 36 said گفتند که بیشتر از کارت های اعتباری استفاده می کنند ، 46 often بیشتر از انتقال الکترونیکی استفاده می کنند ، و به عنوان نتیجه ، 67 are کمتر از پول نقد استفاده می کنند).

بنابراین به طور کلی ، افراد بیشتری از روش های پرداخت مبتنی بر کارت و آنلاین و افراد کمتری از پول نقد استفاده می کنند.

این داده ها و سایر داده ها در داشبورد داده های نظرسنجی COVID-19 FCAC موجود است.

روند دیگری که ما در حال بررسی آن هستیم استفاده از خرید در حال حاضر ، پرداخت برنامه های بعدی و نحوه و زمان مصرف کنندگان برای استفاده از آنها است.

تجزیه و تحلیلهای ما نشان می دهد که پایگاه کاربر جوانتر است (53٪ زیر 44 سال) و بزرگترین گروهی که از این محصولات استفاده می کنند بین 35 تا 44 (28٪) هستند.

همچنین ، در جمعیت زیر 35 سال حدود یک سوم مصرف کنندگان (32)) چهار یا بیشتر خرید کرده اند ، خریدهای بعدی را بپردازید.

خریدهای رایج شامل مبلمان و لوازم ، وسایل الکترونیکی و پوشاک است ، اما مردم اقلام کوچک بلیط مانند ملزومات خانه ، مواد غذایی ، فیلم و غیره را نیز خریداری می کنند.

اکثریت یا حدود 75 of خریدهایی که اکنون خرید می کنند ، خریدهای بعدی را 200 دلار یا بیشتر پرداخت می کنند.

عقل متداول نشان می دهد که دلایل استفاده از چنین طرح هایی ناتوانی در پرداخت کل خرید است ، که درست است ، اما درصد مساوی از مصرف کنندگان گزارش می دهند که از خرید در حال حاضر استفاده می کنند ، برنامه های بعدی را برای جلوگیری از پرداخت سود و یا کمک به بودجه بندی پرداخت می کنند. تعداد قابل توجهی (حدود 25 درصد) این کار را فقط به دلیل تبلیغات انجام می دهند یا بخواهند آن را امتحان کنند.

البته ، به عنوان یک نهاد نظارتی ، ما همچنین علاقه مند هستیم که چگونه این امر بر مصرف کنندگان تأثیر می گذارد و خطرات آن شامل موارد زیر است:

  • بیش از حد
  • تأثیر منفی بر نمرات اعتباری
  • عدم مراجعه به روش رسیدگی به شکایات

همه اینها اشکالاتی هستند که مصرف کنندگان آنها را درک نمی کنند و می توانند پیامدهای گسترده ای داشته باشند.

به عنوان مثال ، از هر پنج نفر یک نفر (18)) گفتند که برای خرید در حال حاضر بیشتر هزینه کرده اند و خدمات دیرتری را نسبت به روش دیگری پرداخت می کنند (با 8 saying گفته اند که “بسیار بیشتر” هزینه کرده اند).

به طور مشابه ، از بین افرادی که گفته اند برای حل اختلاف شکایت کرده اند ، 100٪ گفته اند که این روند بسیار مبهم است و آنها قادر به حل اختلاف خود نیستند.

بیست و سه درصد از افرادی که گفته اند برای خرید بیشتر هزینه کرده اند ، بعداً پول پرداخت می کنند ، درآمدشان از مارس 2020 کاهش یافته است.

این امر من را به خط اصلی تحقیق می رساند که امیدوارم امروز فرصتی برای بحث در مورد آن بیابیم ، و آن این است که چگونه می توان نوآوری را ارتقاء داد ، تقویت کرد و در واقع آن را تسریع کرد و در عین حال محافظ هایی را که توری های ایمنی و نرده های محافظ را از بین نمی برد ، برداشت. برای مصرف کنندگان

آیا نوآوری و مقررات باید اهداف متقابل داشته باشند؟

من استدلال می کنم که آنها نمی کنند ؛ من گمان می کنم همکاران پنل من نیز در این باره حرفی برای گفتن خواهند داشت.

متشکرم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.