سخنرانان فدرال رزرو توسط Investing.com

© رویترز Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز دوشنبه کاهش یافتند، در حالی که دلار پس از رشدهای قوی ثابت ماند، زیرا بازارها منتظر نشانه های بیشتر در مورد بزرگترین اقتصادهای جهان و همچنین سیگنال های سیاست پولی از چندین سخنران فدرال رزرو در این هفته بودند. 0.1 درصد کاهش یافت و در برابر

کد خبر : 359263
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
سخنرانان فدرال رزرو توسط Investing.com



© رویترز

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز دوشنبه کاهش یافتند، در حالی که دلار پس از رشدهای قوی ثابت ماند، زیرا بازارها منتظر نشانه های بیشتر در مورد بزرگترین اقتصادهای جهان و همچنین سیگنال های سیاست پولی از چندین سخنران فدرال رزرو در این هفته بودند.

0.1 درصد کاهش یافت و در برابر دلار به پایین ترین حد دو ماه اخیر رسید. در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده در مورد کندی بازگشت اقتصادی در چین، این ارز نیز در فاصله 7 تا دلار قرار داشت.

تمرکز این هفته بر روی داده‌های بزرگ‌ترین اقتصاد آسیا است، که پس از انبوهی از قرائت‌های ناامیدکننده در ماه آوریل منتشر شد. و داده‌ها همه انتظارات را در ماه گذشته از دست دادند، حتی با اینکه این کشور اقدامات ضد کووید را در اوایل سال جاری لغو کرد.

ضعف در چین احساسات نسبت به سایر بازارهای آسیایی را تضعیف کرد و ارزهای پر ریسک آسیای جنوب شرقی بیشترین ضرر را در روز دوشنبه داشتند. کاهش 0.5٪، در حالی که از دست داده 0.6٪.

این در میان معدود موارد پرت در آن روز بود که 0.3 درصد افزایش یافت زیرا به نظر می رسید که انتخابات ملی کشور به نفع حزب مخالف دموکراسی خواه بوده است.

داده های روز دوشنبه نشان داد که در سه ماهه اول نیز بیش از حد انتظار رشد کرده است.

در حالی که داده‌های تورم در ماه آوریل کمتر از حد انتظار بود، ۰.۳ درصد کاهش یافت که نشان‌دهنده فشار کمتری بر بانک ژاپن برای تشدید سیاست‌های فوری است.

اما نکته کلیدی تمرکز بازارهای ژاپن در این هفته، داده های تورم در ماه آوریل است که در روز جمعه منتشر می شود. انتظار می‌رود این میزان نسبت به ماه قبل ثابت بماند و بسیار بالاتر از هدف سالانه ۲ درصدی BOJ باشد.

در میان سایر شاخص‌های دورافتاده، 0.3% افزایش یافت زیرا از پایین‌ترین سطح یک هفته‌ای هفته گذشته بهبود یافت، در حالی که 0.2% اضافه شد.

ارزهای آسیایی گسترده تر تحت فشار باقی ماندند زیرا دلار آمریکا بخش عمده ای از سودهای اخیر خود را حفظ کرد. انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو نرخ بهره را در سال جاری کاهش نخواهد داد، باعث شد که دلار آمریکا بهترین هفته خود را از سپتامبر ثبت کند.

روز دوشنبه هر دو صاف بودند. بازارها اکنون در انتظار و داده های ایالات متحده برای سرنخ های اقتصادی بیشتر هستند، پس از آن که یک قرائت ملایم تر از حد انتظار مصرف کننده در روز جمعه نگرانی ها را در مورد رکود بالقوه در سال جاری افزایش داد.

تمرکز این هفته نیز عمدتاً بر روی یک رشته از سخنرانان فدرال رزرو است، به ویژه در روز جمعه. با توجه به اینکه تورم علیرغم کاهش رشد اقتصادی سرسخت باقی مانده است، بازارها به دنبال شفافیت بیشتر در مورد سیاست پولی هستند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.