سخنان افتتاحیه برای معاون نخست وزیر به کمیته دائمی سنا در امور مالی ملی – لایحه C-2

[ad_1] سخن، گفتار روز سه‌شنبه، دولت ما یک به‌روزرسانی اقتصادی و مالی منتشر کرد که در آن سرمایه‌گذاری‌های هدفمندی که به ما امکان می‌دهد مبارزه با کووید را به پایان برسانیم، مشخص می‌کند. ما می دانیم که واکسن ها بهترین خط دفاعی ما در برابر ویروس هستند. به همین دلیل است که ما بیش از

کد خبر : 144013
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۰۵
سخنان افتتاحیه برای معاون نخست وزیر به کمیته دائمی سنا در امور مالی ملی – لایحه C-2

[ad_1]

سخن، گفتار

16 دسامبر 2021

در مقابل تحویل بررسی کنید

سناتورهای محترم، همانطور که Omicron به ما یادآوری کرده است، ما هنوز در یک بیماری همه گیر زندگی می کنیم و همانطور که در حال یادگیری هستیم، این یک نسخه حتی قابل انتقال تر از ویروس است.

روز سه‌شنبه، دولت ما یک به‌روزرسانی اقتصادی و مالی منتشر کرد که در آن سرمایه‌گذاری‌های هدفمندی که به ما امکان می‌دهد مبارزه با کووید را به پایان برسانیم، مشخص می‌کند.

ما می دانیم که واکسن ها بهترین خط دفاعی ما در برابر ویروس هستند. به همین دلیل است که ما بیش از 7.3 میلیارد دلار برای خرید واکسن برای همه کانادایی های واجد شرایط از جمله واکسن های کودکان سرمایه گذاری کرده ایم. این مبلغ شامل خرید بوستر شات نیز می شود.

Omicron تقویت کننده ها را مهم تر از همیشه می کند. من از همه کانادایی‌هایی که به حرف‌های ما گوش می‌دهند می‌خواهم که لطفاً به محض اینکه واجد شرایط هستید، بروید و تقویت‌کننده خود را دریافت کنید. ما به اندازه کافی برای همه داریم. دولت فدرال تضمین می کند که دوز سوم و تزریقات تقویت کننده برای همه کانادایی ها رایگان است.

ما همچنین 2 میلیارد دلار برای خرید داروهای درمانی از جمله داروهای ضد ویروسی متعهد می شویم. اینها زندگی را نجات خواهند داد. اگر و زمانی که این داروها توسط Health Canada تأیید شوند، ما برای 1 میلیون دوره درمانی از طرف Pfizer و 500000 دوره اولیه از Merck با گزینه 500000 اضافی توافقنامه داریم.

تست های سریع نیز مهم هستند. در به‌روزرسانی اقتصادی و مالی 2021، ما اعلام کردیم که 1.7 میلیارد دلار برای تهیه و توزیع 180 میلیون آزمایش سریع دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

ما همچنین اقداماتی را ارائه کرده‌ایم تا مقامات بهداشت عمومی را قادر می‌سازیم تا تصمیمات درست – هرچند گاهی دشوار – را اتخاذ کنند و در صورت لزوم محدودیت‌هایی را برای کنترل شیوع ویروس اعمال کنند. ما می دانیم که قرار دادن حمایت دولت فدرال برای کارگران و مشاغل به مقامات بهداشت عمومی کمک می کند تا در صورت نیاز این تصمیمات را اتخاذ کنند.

این من را به بسیاری از اقدامات ویژه مندرج در لایحه C-2 می رساند. یکی از آنها مزایای قرنطینه کارگران کانادایی است. این یک مزیت درآمدی جدید است که این واقعیت را در نظر می گیرد که وضعیت بهداشت عمومی هنوز نامشخص و غیرقابل پیش بینی است.

مزایای قرنطینه کارگران کانادا 300 دلار در هفته به کارگرانی که مستقیماً تحت تأثیر قرنطینه محلی مرتبط با کووید هستند اعطا می کند و تا 24 اکتبر 2021 به طور عطف به ماسبق در اختیار کارگران واجد شرایط خواهد بود.

ما این گام را انجام می دهیم زیرا می خواهیم مطمئن شویم که هیچ کس از جمله کارگران آسیب پذیر باقی نماند.

این لایحه همچنین پیشنهاد می کند که واجد شرایط بودن برای مزایای بیماری کانادا و مزایای مراقبتی کانادا تا 7 می 2022 تمدید شود.

ما می دانیم که محدودیت های خاص سفر بر مشاغل گردشگری تأثیر خواهد گذاشت، که قبلاً 21 ماه بسیار دشوار را پشت سر گذاشته اند. به همین دلیل است که برنامه جدید بازیابی گردشگری و مهمان‌نوازی یارانه‌های دستمزد و اجاره را تا 75 درصد به کارفرمایان مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، آژانس‌های مسافرتی و اپراتورهای تور ارائه می‌کند. این لایحه شامل جزئیات انواع مشاغلی است که واجد شرایط این برنامه هستند.

برای کسب‌وکارها در همه بخش‌ها، برنامه پیشنهادی برای بازیابی مشاغل سخت‌گیرانه از طریق یارانه‌های دستمزد و اجاره به کارفرمایانی که زیان‌های عمیق و پایدار را با نرخ یارانه تا 50 درصد تجربه کرده‌اند، حمایت می‌کند.

برنامه Local Lockdown در حال حاضر بسیار مهم است. این برنامه برای ارائه نرخ یارانه تا 75 درصد از طریق برنامه‌های یارانه دستمزد و اجاره به کارفرمایان مواجه با قرنطینه‌های محلی جدید ارائه می‌شود. این بدان معنی است که مقامات محلی و مقامات بهداشت عمومی می توانند با علم به اینکه حمایت از کارگران و مشاغل وجود خواهد داشت، به انتخاب صحیح بهداشت عمومی ادامه دهند.

همانطور که دولت ما به کار برای کنترل گسترش Omicron ادامه می دهد، می دانیم که باید بر بهبود اقتصادی خود نیز تمرکز کنیم. ما می خواهیم کسب و کارها به رشد و بهبود خود ادامه دهند. به همین دلیل است که ما پیشنهاد می کنیم برنامه استخدام بازیابی کانادا را تا 7 می 2022 تمدید کنیم و نرخ حمایت را به 50 درصد افزایش دهیم. این امر باعث تشویق مشاغل به استخدام مجدد کارگران، افزایش ساعات کاری و ایجاد مشاغل جدید می شود.

سناتورهای محترم، مبارزه با COVID-19 مستلزم هزینه های فوق العاده دولت در کانادا و سراسر جهان است. کانادایی‌ها از این هزینه‌های فوق‌العاده حمایت کردند، زیرا می‌دانستند که این کار نه تنها کار دلسوزانه‌ای است، بلکه از نظر اقتصادی نیز کار درستی است. می دانیم که کانادایی ها برای امرار معاش سخت کار می کنند و از ما انتظار دارند که مراقب پولشان باشیم. ما می دانیم که وظیفه داریم کار درست را برای امروز و فردا انجام دهیم.

دولت ما همچنان یک مدیر مالی مسئول و محتاط خواهد بود. این لایحه در مورد چرخش از برنامه‌های حمایتی گسترده به اقدامات هدفمندتر و کم‌هزینه‌تر است که به ارائه حمایت در جایی که نیاز است ادامه می‌دهد و همچنین از سیاست‌های قوی سلامت عمومی حمایت می‌کند.

زمانی که ما این برنامه ها را در ماه اکتبر معرفی کردیم، پیش بینی کردیم که هزینه آن 7.4 میلیارد دلار خواهد بود، اما با تهدید فزاینده نوع omicron، تصمیم گرفتیم 4.5 میلیارد دلار اضافی برای این برنامه ها در کنار سایر اقدامات مورد نیاز برای کنترل گسترش در نظر بگیریم.

در پایان، Omicron چیزی نیست که هیچ یک از ما بخواهیم درست قبل از تعطیلات با آن دست و پنجه نرم کنیم، اما فکر می کنم همه ما بعد از 21 ماه مبارزه با این ویروس متوجه شدیم که گرفتن سریع تصمیمات سخت و رفتار دقیق در درازمدت نتیجه می دهد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.