سختی شبکه بیت کوین در بحبوحه هشریت بالا و زمان بلوک کوتاهتر انتظار می رود بزرگترین افزایش سال را شاهد باشیم – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] پس از کاهش اندک 0.49 درصدی در 12 فوریه 2023، انتظار می رود سختی شبکه بیت کوین طی سه روز در 24 فوریه افزایش قابل توجهی را تجربه کند. برآوردها نشان می دهد که سختی می تواند بیشترین افزایش سال را داشته باشد و از افزایش 10.26 درصدی فراتر رود. که در 15 ژانویه

کد خبر : 323138
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
سختی شبکه بیت کوین در بحبوحه هشریت بالا و زمان بلوک کوتاهتر انتظار می رود بزرگترین افزایش سال را شاهد باشیم – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

پس از کاهش اندک 0.49 درصدی در 12 فوریه 2023، انتظار می رود سختی شبکه بیت کوین طی سه روز در 24 فوریه افزایش قابل توجهی را تجربه کند. برآوردها نشان می دهد که سختی می تواند بیشترین افزایش سال را داشته باشد و از افزایش 10.26 درصدی فراتر رود. که در 15 ژانویه در ارتفاع بلوک 772128 رخ داد.

تغییر سختی بیت کوین بعدی 10.78٪ به 11.5٪ بالاتر تخمین زده می شود

در سال 2022، هش بیت بیت کوین بالاتر از محدوده 200 اگزاهش در ثانیه (EH/s) باقی ماند. با این حال، در سال 2023، 300 EH/s به نظر می رسد هنجار جدید باشد. طبق آمار، در 2016 بلاک گذشته، هش ریت بیت کوین به طور متوسط ​​حدود 310.5 EH/s بوده است. علاوه بر این، زمان بلاک بیت کوین از 8 دقیقه و 55 ثانیه تا 8 دقیقه و 68 ثانیه متغیر است که سریعتر از میانگین 10 دقیقه است. هش بالا و زمان بلاک سریعتر نشان دهنده افزایش قابل توجهی در سختی است که انتظار می رود در 24 فوریه رخ دهد.

آمارها نشان می دهد که تنظیم سختی آتی، که برای جمعه برنامه ریزی شده است، بزرگترین سال خواهد بود و از رکورد قبلی که در 15 ژانویه ثبت شده بود، فراتر خواهد رفت. انتظار می رود افزایش تخمینی برای تعدیل 24 فوریه بین 10.78٪ و 11.5٪ باشد. سختی فعلی تقریباً 39.16 تریلیون هش است و تنظیم سختی بعدی احتمالاً آن را به بالای 40 تریلیون خواهد رساند. افزایش 10.78 درصدی منجر به درجه سختی تقریباً 43.35 تریلیون هش می شود. صرف نظر از نتیجه نهایی، افزایش سختی، کشف بلوک های جدید را برای استخراج کنندگان بیت کوین چالش برانگیزتر می کند.

در زمان نگارش این مقاله، استخر ماینینگ Foundry USA 33.33 درصد هش شبکه یا 105.37 EH/s را در اختیار دارد. Antpool حدود 18.66 درصد از هش ریت جهانی را به خود اختصاص داده است و 58.98 EH/s را به بلاک چین بیت کوین اختصاص می دهد. این دو استخر با هم بیش از 51 درصد از پای شامل 13 استخر شناخته شده و 11.93 EH/s قدرت هش ناشناخته را به خود اختصاص دادند. پس از Foundry و Antpool F2Pool، Binance Pool و Viabtc هستند که مجموعاً 33.54 درصد از هش ریت جهانی را کنترل می کنند. این پنج استخر برتر در مجموع 84.54 درصد از کل هش ریت را که امنیت بلاک چین بیت کوین را تامین می کند، تشکیل می دهند.

برچسب ها در این داستان

تنظیم، Antpool، Assets، Binance Pool، بیت کوین، استخراج بیت کوین، بلاک چین، بلوک، استخراج بیت کوین، ارز دیجیتال، دشواری، دیجیتال، کشف، کارایی، برآورد، Exahash، F2Pool، Foundry USA، جهانی، هش، هش، افزایش، افزایش سختی ، سرمایه گذاری، ماینرها، استخراج، شبکه، استخرها، هدف گذاری مجدد، امنیت، سرعت، فناوری، ViaBTC

نظر شما در مورد افزایش قابل توجه مورد انتظار در سختی شبکه بیت کوین چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.